Onvervangbaarquote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
Haha, grappig. Die man had de stem van Sinterklaas.
quote:
Ik verwacht er optisch ook niet zo heel veel van.quote:
De beste vriend van alle dodenquote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
In Amsterdam is Jeroen Krabbe de Sinterklaas
Was het niet de officiële gisteren bij de optocht?quote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
In Amsterdam is Jeroen Krabbe de Sinterklaas
De grote Mathijs showquote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
Je mag niet eens meer 2 seconden nadenken over je antwoord, of Mathijs zit er alweer doorheen.
Matthijs is doodsbang voor de stilte. Horror Vacuiiquote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
Je mag niet eens meer 2 seconden nadenken over je antwoord, of Mathijs zit er alweer doorheen.
Ja precies hij is sinds 2009 de Sinterklaas in Amsterdam, bij de optocht dus.quote:Op maandag 19 november 2012 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Was het niet de officiële gisteren bij de optocht?
Bram is een vriend van de vader van mijn beste vriend. Toen hij een keer savonds op z'n kamer was en Bram in hun huiskamer schrok ie zich he-le-maal kapot. SINTERKLAAS ZIT BENEDEN!quote:Op maandag 19 november 2012 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met de kinderen die nooit Bram als Sinterklaas hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |