SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de eerste selectie had ik nog steeds 12 users over. Na de volgende selectie 10. Kiezen is niet zo mijn sterkste kant! Laat staan dat ik ze dan ook nog in de leukste volgorde kan zetten.
Het was echt lastig, ben dr een half uur mee bezig geweest
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ja leek me handig haha ja dat wordt dan de top 3.quote:Op maandag 19 november 2012 20:40 schreef Greys het volgende:
Maar je bovenste drie mag ik dus gewoon als echt ook bovenste drie tellen straks?
EDIT: ah, ninjaeditspoilerdinges
Dito! Ik vond het moeilijk, had er nog wel 5 willen noemen.quote:Op maandag 19 november 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook makkelijk een top 5 of meer kunnen maken!
Same herequote:Op maandag 19 november 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito! Ik vond het moeilijk, had er nog wel 5 willen noemen.
Heb ook best getwijfeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik heb een puntquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:41 schreef Adnap het volgende:
3 punten voor Candaasje,
2 punten voor Chandler foto 2
1 punt voor Oognip
en das na een nacht slapen, wat onwijs moeilijk zeg...ze zijn allemaal op hun eigen manier leuk, lief, grappig, stoer
met dank aan een van de jongens, die vond deze nl het orgineelst omdat er ook een mens op te zien wasquote:
Ja dat, erg moeilijk kiezen hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Pagan het volgende:
1 Prowl foto 2 (drie punten)
2 Candaasje (twee punten)
3 Maes (een punt)
Ik had liever 10 plaatsen weggegeven, nummer 1 tien punten, nummer twee negen punten enz.. Nu doe ik zoveel leuke foto's te kort.
*smok* al had ik wel een hogere plaats verwachtquote:
Ff een kloon ritselenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
*smok* al had ik wel een hogere plaats verwacht
Ik heb een pluim!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:31 schreef Muis006 het volgende:
Zwab en Nap 3 punten
Chandler foto twee 2 punten
Nonneke foto twee 1 punt
Maar het liefst geef ik iedereen puntendus jullie krijgen allemaal een Pluim van Muis
quote:
quote:
Er kan dus nog meer gestemd wordenquote:Stemmen kan tot en met maandag 26 november!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:45 schreef Puala het volgende:
1. Candaasje. Geniaal![]()
2. Oognip, want Zeno![]()
3. 3Dino, lieve foto
Jouw oude nijntje is een leukerdquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gefeliciteerd!!
en best wel stoer dat mijn oude nijntje gewoon gewonnen heeft met haar nieuwe vrouwtje!!
En jij was superrrrrrrrrrrstoer dat je zelf ook op de foto durfde!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw oude nijntje is een leukerd
[..]
En jij was superrrrrrrrrrrstoer dat je zelf ook op de foto durfde!![]()
En daar willen wij dan weer foto's vanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Gefeliciteerd!
Ben wel benieuwd wat voor mooie foto's er gekozen gaan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |