SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ik heb een puntquote:Op dinsdag 20 november 2012 06:41 schreef Adnap het volgende:
3 punten voor Candaasje,
2 punten voor Chandler foto 2
1 punt voor Oognip
en das na een nacht slapen, wat onwijs moeilijk zeg...ze zijn allemaal op hun eigen manier leuk, lief, grappig, stoer
met dank aan een van de jongens, die vond deze nl het orgineelst omdat er ook een mens op te zien wasquote:
Ja dat, erg moeilijk kiezen hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Pagan het volgende:
1 Prowl foto 2 (drie punten)
2 Candaasje (twee punten)
3 Maes (een punt)
Ik had liever 10 plaatsen weggegeven, nummer 1 tien punten, nummer twee negen punten enz.. Nu doe ik zoveel leuke foto's te kort.
*smok* al had ik wel een hogere plaats verwachtquote:
Ff een kloon ritselenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:03 schreef Chandler het volgende:
[..]
*smok* al had ik wel een hogere plaats verwacht
Ik heb een pluim!quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:31 schreef Muis006 het volgende:
Zwab en Nap 3 punten
Chandler foto twee 2 punten
Nonneke foto twee 1 punt
Maar het liefst geef ik iedereen puntendus jullie krijgen allemaal een Pluim van Muis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |