SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hahahaquote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je benne zelluf een poepuee
En omdat mobiel iks kan ik je niet meer quotendus de case is nu closed.
ja maaaar ja weetjw zeg gewoon jaquote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahaEn die vriendinnen die mij een kater geven, zijn allemaal niet van mijn nieuwe school
.
Nu issie closed, want ik heb gewonnen. En anders haal ik mijn advocaat-to-be erbij.
Jemigquote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zijn al vier mensen uit onze klas gestopt D: en een komt alleen tijdens tentamens opdagen
Dat wou ik even melden.
En ik hoor dat de tafel gedekt wordt.Hmm
je bent een natte sokquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver, je zou een cvketel hebben die elk jaar lekt en elk jaar gerepareerd wordt en toch blijft lekken. #natte sok
dat krijg je als je goedkope Roemenen vraagt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godver, je zou een cvketel hebben die elk jaar lekt en elk jaar gerepareerd wordt en toch blijft lekken. #natte sok
alsof die hier zijnquote:Op maandag 19 november 2012 18:20 schreef leeell het volgende:
[..]
dat krijg je als je goedkope Roemenen vraagt.
nog een veel terechtere klachtquote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof die hier zijnwas gewoon een Volendammer
das toch hetzelfde?quote:Op maandag 19 november 2012 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof die hier zijnwas gewoon een Volendammer
nee je ben een tubby :$quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb al weer honger. Heb ik een lintwurm?
Ohja, dat is waar ook. Helemaal vergeten.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Lol Permanente erectie wordt neger fataal
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 19:43 schreef Beach het volgende:
Bloemie zouden jij en Klips het leuk vinden om ooit op een eventuele arg7 meet te komen bij mij![]()
Je kent het wel film kijken bbqen.
just me being mequote:Op maandag 19 november 2012 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bwqch wtf ben je aan het doen?
soms is het handig om iemand te quoten, zodat we weten wie je bedoeld , grquote:
ieieuwquote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb al weer honger. Heb ik een lintwurm?
lijkt me duidelijk voor wie het bedoeld wasquote:Op maandag 19 november 2012 19:54 schreef leeell het volgende:
[..]
soms is het handig om iemand te quoten, zodat we weten wie je bedoeld , gr
nee ik snap er geen aids van.quote:Op maandag 19 november 2012 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk voor wie het bedoeld was![]()
![]()
nee beach weet dondersgoed waar ik het over hebquote:Op maandag 19 november 2012 19:56 schreef leeell het volgende:
[..]
nee ik snap er geen aids van.
OF beach geeft een meet weg van ARG en jij denkt dat hij onzin lult
OF jij wil niet dat beach een meet geeft
OF ik mag niet vragen hoe het met beach is
OF jij denkt dat ik loop te trollereren.
ok maar ik niet dus loop me niet zo te verwarren ja, moet nog slapen vanavond :Squote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee beach weet dondersgoed waar ik het over heb
dit jaquote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Furdinand het volgende:
DM is voor dingen waar maar één iemand weet wat er bedoelt wordt.
nou enquote:Op maandag 19 november 2012 19:58 schreef Furdinand het volgende:
DM is voor dingen waar maar één iemand weet wat er bedoelt wordt.
de combinatie van die 2quote:
kom hier lkkre exoot van mequote:
quote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: dunne piemel van iel is dun
kom maar hier, leg ik em ff in je nek :Squote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Conclusie: dunne piemel van iel is dun
lol ntyquote:Op maandag 19 november 2012 20:03 schreef leeell het volgende:
[..]
kom maar hier, leg ik em ff in je nek :S
jmrquote:
mijnes is ommin groot swa damnquote:Op maandag 19 november 2012 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is jouwe ook zo?
[..]
nieters
jij altydquote:Op maandag 19 november 2012 20:12 schreef Furdinand het volgende:
kb, als jij en jan baby's krijgen mag ik dan beschuit met muisjes komen eten?
Love forever and forever. Love you with all my heart. Love you whenever we're together. Love you when we're apart.quote:
One day, baby, we'll be old. Oh baby, we'll be old and think of all the stories that we could have told.quote:Op maandag 19 november 2012 21:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Love forever and forever. Love you with all my heart. Love you whenever we're together. Love you when we're apart.
je hebt 'm niet eens gezongen dit weekend.quote:Op maandag 19 november 2012 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
One day, baby, we'll be old. Oh baby, we'll be old and think of all the stories that we could have told.
Je weet toch dat ik niet zo goed durf alles.quote:Op maandag 19 november 2012 21:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je hebt 'm niet eens gezongen dit weekend.
beidequote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ons gezwijmel of dat ik niet durf?
Wat ben je aan het leren, Klinka?
Haters gonna hate, bro.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beide![]()
Kinesiologie ,') kutvak
Ja ok ik ga alll cssh
ik haat niet, ik motiveerquote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haters gonna hate, bro.
[..]
Oei, klinkt ingewikkeld.
Snel snel, verder leren jij.
Dan leer je er maar mee om te gaan.quote:
lelijkste stad waar ik ooit ben geweestquote:
Laatste aflevering gezien? Finnquote:
en in hoeveel steden ben je geweest buiten Nederland?quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef leeell het volgende:
[..]
lelijkste stad waar ik ooit ben geweest
London moet ik ook zeker nog een keer heen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar wil ik nog een keer heen met Furdi.
En London met Christmasss.
Nah, ik vind Finn nog steeds niet leuk. Ik kijk altijd onder het eten, dan ben ik niet zo vriendloos. Moeilijk om te wachten wel soms.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Laatste aflevering gezien? FinnIk vond er nooit ene bal aan, maar nu is ie leuk
.
En Blaine![]()
London is echtquote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:
17s.gif Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar wil ik nog een keer heen met Furdi.
En London met Christmasss.
London moet ik ook zeker nog een keer heen.
London, Barcelona, Kopenhagen, Berlijn, Praag, Wenen, Lilles, St Tropez, Monacoquote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en in hoeveel steden ben je geweest buiten Nederland?
[..]
London moet ik ook zeker nog een keer heen.
Ahahaquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, ik vind Finn nog steeds niet leuk. Ik kijk altijd onder het eten, dan ben ik niet zo vriendloos. Moeilijk om te wachten wel soms.
Blaine is nog steeds cute though.
Barcaquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
[..]
London, Barcelona, Kopenhagen, Berlijn, Praag, Wenen, Lilles, St Tropez, Monaco
quote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhahaNoh, ik vond Finn leuk nu. Ik weet alleen niet zeker of ik nou wil dat hij en Rachel weer bij elkaar komen. Eigenlijk mag Rachel wel gewoon verdwijnen helemaal. Maar Kurt moet wel blijven
En weer met Blaine. Want duh.
quote:
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik daar een keer heen ga.quote:
Mooi lijstje lellebelquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
[..]
London, Barcelona, Kopenhagen, Berlijn, Praag, Wenen, Lilles, St Tropez, Monaco
Ik ben een meisje, ik mag dat leuk vinden.quote:
Ik vind dat Rachel met die Brody moet ofzo. En die lerares is wel tof.quote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhahaNoh, ik vond Finn leuk nu. Ik weet alleen niet zeker of ik nou wil dat hij en Rachel weer bij elkaar komen. Eigenlijk mag Rachel wel gewoon verdwijnen helemaal. Maar Kurt moet wel blijven
En weer met Blaine. Want duh.
mooiste van alles blijft Leidenquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik daar een keer heen ga.
[..]
Mooi lijstje lellebel
jaa en henk en wim met boer aad en cornelis enzoquote:Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat Rachel met die Brody moet ofzo. En die lerares is wel tof.Alleen blegh van dat stukje van haar met Brody. Heet ie wel Brody eigenlijk? Ach, wat maakt het ook uit.
Blaine en Kurt moeten ook weer samen, ja.
Slecht excuusquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik mag dat leuk vinden.
Nog nooit geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik daar een keer heen ga.
Ga huilen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
jaa en henk en wim met boer aad en cornelis enzo
Alleen die sagrada familia is van binnenquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
mooiste van alles blijft Leiden![]()
okè op barca na :S
Ja dat mag wel. Maar ik vind hem niet zo heel leuk. Maar ik vind het eigenlijk stom dat ze met hem ging zoenen terwijl Finn. Maar Finn deed ook stom. En ik weet niet met wie Finn dan wel moet eigenlijk. Maar Blaine en Kurt inderdaad. En Santana en Brit ook eigenlijk nog samen. Jeetje. En die nieuwe meisje met dat broertje van Puck.quote:Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat Rachel met die Brody moet ofzo. En die lerares is wel tof.Alleen blegh van dat stukje van haar met Brody. Heet ie wel Brody eigenlijk? Ach, wat maakt het ook uit.
Blaine en Kurt moeten ook weer samen, ja.
alleen maar steigers toen ik er wasquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Alleen die sagrada familia is van binnen_!
ja toen ik er was ook, volgens mij is het nooit anders geweestquote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
alleen maar steigers toen ik er was
Leiden heeft ook wel wat ja.quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
mooiste van alles blijft Leiden![]()
okè op barca na :S
Nopequote:
SJONGE JONGEEquote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leiden heeft ook wel wat ja.
[..]
Nope
quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je waffel jij nep nederlander
quote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat mag wel. Maar ik vind hem niet zo heel leuk. Maar ik vind het eigenlijk stom dat ze met hem ging zoenen terwijl Finn. Maar Finn deed ook stom. En ik weet niet met wie Finn dan wel moet eigenlijk. Maar Blaine en Kurt inderdaad. En Santana en Brit ook eigenlijk nog samen. Jeetje. En die nieuwe meisje met dat broertje van Puck.
OH MIJN GOD IK MIS EEN AFLEVERING. DOWNLOADEN ALS EEN MALLEEEEE...quote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet weten met wie Finn dan wel moet. Gewoon niemand is uiteraard geen optie voor de scenarioschrijvers, dus er moet iets of iemand zijn, zou je denken. Stom dat Santana er niet meer zo vaak in voor komt, want Santana. Ik dacht ook dat dat nieuwe meisje, Marley of whatever, met dat broertje van Puck zou gaan, maar nu ineens toch die andere gozer waarvan ik even moest nadenken of ik die wel kende. Niet zo goed opgelet de vorige aflevering, denk ik. Of hij zag er gewoon extreem anders uit met dat Greasekapsel, kan ook.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK MIS EEN AFLEVERING. DOWNLOADEN ALS EEN MALLEEEEE...
Ja jeetje, ik dacht: wat? Greasekapsel?quote:
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je wordt verliefd op London.
For sure.
jaa ik had die met grijze traingsbroekquote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat shirt had ik ook vroeger geloof ik, of iemand anders die ik kende, ik weeniemeer
Nee hoor, mag best.quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Furdinand het volgende:
Boedapest![]()
ben ik te laat met steden opnoemen?
neequote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey je sig he, zei je dat ook tegen je ex?
quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey je sig he, zei je dat ook tegen je ex?
HAHAHAHquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Als ik de wilde suggesties moet geloven heeft ie dr minstens in elkaar geslagen en maandenlang vernederd.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Als ik de wilde suggesties moet geloven heeft ie dr minstens in elkaar geslagen en maandenlang vernederd.
Iedereen denkt het toch.quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Furdinand het volgende:
mag bloem dat zeggon? ja dat mag bloem zeggon.
Oh sorry, ik werd een beetje gek van het eindeloze gemiep gewoonquote:
Elke andere dag van de week ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moet kunnon zo op de maandag avond
daar sta ik verder los vanquote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen denkt het toch.
[..]
Oh sorry, ik werd een beetje gek van het eindeloze gemiep gewoon. Weet niet wat er tussen jullie gebeurd is, kan me ook vrij weinig schelen. Maar dat constante gezeur en vage hints geven van dr de hele tijd, zodat iemand maar vraagt wat er gebeurd is. Daar werd ik wat moe van
.
Hoe ruikt ie?quote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik liet een scheetje #durftedelen
bahquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even flink diep inademen, laat dit goddelijke aroma niet verloren gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
[..]Alsof jij nooit scheetjes laat.
durven jij en jan al scheetjes bij elkaar te laten?quote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ohh kthxbaiquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik heb geen diarree kthxbai
Nee hoor... Nooitquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
[..]Alsof jij nooit scheetjes laat.
Ja men, jij snapt me tenminste.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Even flink diep inademen, laat dit goddelijke aroma niet verloren gaan.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
durven jij en jan al scheetjes bij elkaar te laten?
Tuurlijk. Doe ik ook altijd. Even lekker met de dekens wapperen soms ook nog.quote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja men, jij snapt me tenminste.
[..]_
de stille zijn het ergste...quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee hoor... Nooit
Misschien wel.
Ok nu neem ik je niet serieus meerquote:Op maandag 19 november 2012 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Doe ik ook altijd. Even lekker met de dekens wapperen soms ook nog.
Oh. Waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok nu neem ik je niet serieus meer
Wat gemeenquote:
soms stinken ze wel een beetje jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Waarom niet?
[..]
Wat gemeenOf stinken ze heel erg?
Hmm. Toch vind ik dat ze net zoveel van je scheten moet houden als van jou.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
soms stinken ze wel een beetje ja
ja dat vind ik dus ookquote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Toch vind ik dat ze net zoveel van je scheten moet houden als van jou.
Whehe, sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ja shit. Ik dacht dat ik al kon gaan slapen
Vertel het dr. Schop drama dat als ze niet van je scheten houdt, ze onmogelijk ook echt van jou kan houden. En laat dan tijdens de seks een dikke scheet om dr te testen.quote:
Een beetje maar? Het rook alsof je persoonlijk een mesthoop had laten bezorgen in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
soms stinken ze wel een beetje ja
viel wel meeeeeeequote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een beetje maar? Het rook alsof je persoonlijk een mesthoop had laten bezorgen in mijn slaapkamer.
Wil jij zn scheetjes eens ruiken?quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Toch vind ik dat ze net zoveel van je scheten moet houden als van jou.
Hihi, trusten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames, ik ga slapen, toedeloe!
AHHAHAHAHAquote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een beetje maar? Het rook alsof je persoonlijk een mesthoop had laten bezorgen in mijn slaapkamer.
Nee dankje, ik denk dat die van Klip erg genoeg zijn. Hoewel hij er niet veel laat, maar als ie het doet, zijn ze dodelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wil jij zn scheetjes eens ruiken?![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames, ik ga slapen, toedeloe!
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zingt ook al niet voor jeik zou gaan twijfelen aan de echtheid van de liefde dan
Hmm. Gek meisje ben je ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.
iets waar je overheen moet komen. voortaan moet je iedere keer zingen om seks te krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
iets waar je overheen moet komen. voortaan moet je iedere keer zingen om seks te krijgen.
Same hereee tenzij vervelingquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga pub stoppen met volgen denk ik
Ik geef nooit op.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.
Neeeequote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
waaromquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Gek meisje ben je ook.
he kikiboboquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waaromstraks komen ze je allemaal volgen
Je hebt een poepiemooi vriendinnetje en daar zou je dan niet mee mogen seksen? Hihi, succes.quote:
Oh ik ga wel weer weg sorry hoorquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.
true, maar ik ben sterk.quote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt een poepiemooi vriendinnetje en daar zou je dan niet mee mogen seksen? Hihi, succes.
He hallo dan sla ik ze gewoon wegquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even teruglezen. Heb ook al een rel in SEX SC gemistquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer handelen sinds vanmiddag
Iets met botten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is osteokinematica bloempje?
quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
He hallo dan sla ik ze gewoon weg
quote:
iets met je botten bewegen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is osteokinematica bloempje?
ja maar endorotatie hoort daar bij, het zit in je schouders ofzo zo vaag men zo vaagquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
iets met je botten bewegen ofzo?
Neejoh, dat klinkt fysio achtig. Dat weet ik toch nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar jij doet verpleegkunde jij hoort dit ook te wetenen je bent zo slim enzo
JIJ SEKSTE TOCH NIET LEUGENAARSTERquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt niet, ik verleid je gewoon en sleur je mee onder de dekens.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh, dat klinkt fysio achtig. Dat weet ik toch nietEn dat slimme valt wel mee hoor, anders was ik nu wel aan het slapen.
Ik denk dat ze net zo niet seksen als dat jij en Jan niet seksen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ SEKSTE TOCH NIET LEUGENAARSTER
[..]
Dankjequote:
hoe moet ik dat wetenquote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Furdinand het volgende:
kinematica is bewegingsleer toch? en osteo is iets met botten. 1+1=3
Wij seksen flink wat af je moest eens weten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo niet seksen als dat jij en Jan niet seksen.
quote:
mhmm ik ben weg jaquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
oh gaat het over seks? En cash is weg, de toeval.
Oh kutjebef potjandikkie!quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohmaghawdquote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh kutjebef potjandikkie!
Zei ik dat?![]()
waarom zo achterdochtig? wat wilde je er sowieso mee zeggen?quote:Op maandag 19 november 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
oh gaat het over seks? En cash is weg, de toeval.
jij ook slaap lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga ook maar slapen. Kusjes allemaal!
ze is mijn fanquote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zo achterdochtig? wat wilde je er sowieso mee zeggen?![]()
![]()
![]()
Geef 5 goede redenen waaromquote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
Flips en Snow kom onmiddellijk weer terug naar PUB SC![]()
Achterdochtig?quote:Op maandag 19 november 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zo achterdochtig? wat wilde je er sowieso mee zeggen?![]()
![]()
![]()
[..]
jij ook slaap lekker(
whehehehequote:
Welpotjandorie niet zo brutaalquote:Op maandag 19 november 2012 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
Flips en Snow kom onmiddellijk weer terug naar PUB SC![]()
1: De user Ro-ald is er.quote:
fucking nice!quote:Op maandag 19 november 2012 22:33 schreef Furdinand het volgende:
9.4 gehaald voor een onwikkelingspsychologie toets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |