He hallo dan sla ik ze gewoon wegquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waaromstraks komen ze je allemaal volgen
Even teruglezen. Heb ook al een rel in SEX SC gemistquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer handelen sinds vanmiddag
Iets met botten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is osteokinematica bloempje?
quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
He hallo dan sla ik ze gewoon weg
quote:
iets met je botten bewegen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is osteokinematica bloempje?
ja maar endorotatie hoort daar bij, het zit in je schouders ofzo zo vaag men zo vaagquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
iets met je botten bewegen ofzo?
Neejoh, dat klinkt fysio achtig. Dat weet ik toch nietquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar jij doet verpleegkunde jij hoort dit ook te wetenen je bent zo slim enzo
JIJ SEKSTE TOCH NIET LEUGENAARSTERquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt niet, ik verleid je gewoon en sleur je mee onder de dekens.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neejoh, dat klinkt fysio achtig. Dat weet ik toch nietEn dat slimme valt wel mee hoor, anders was ik nu wel aan het slapen.
Ik denk dat ze net zo niet seksen als dat jij en Jan niet seksen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ SEKSTE TOCH NIET LEUGENAARSTER
[..]
Dankjequote:
hoe moet ik dat wetenquote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Furdinand het volgende:
kinematica is bewegingsleer toch? en osteo is iets met botten. 1+1=3
Wij seksen flink wat af je moest eens weten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIJ SEKSTE TOCH NIET LEUGENAARSTER
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze net zo niet seksen als dat jij en Jan niet seksen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |