London is echtquote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
quote:
17s.gif Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar wil ik nog een keer heen met Furdi.
En London met Christmasss.
London moet ik ook zeker nog een keer heen.
London, Barcelona, Kopenhagen, Berlijn, Praag, Wenen, Lilles, St Tropez, Monacoquote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en in hoeveel steden ben je geweest buiten Nederland?
[..]
London moet ik ook zeker nog een keer heen.
Ahahaquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, ik vind Finn nog steeds niet leuk. Ik kijk altijd onder het eten, dan ben ik niet zo vriendloos. Moeilijk om te wachten wel soms.
Blaine is nog steeds cute though.
Barcaquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
[..]
London, Barcelona, Kopenhagen, Berlijn, Praag, Wenen, Lilles, St Tropez, Monaco
quote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhahaNoh, ik vond Finn leuk nu. Ik weet alleen niet zeker of ik nou wil dat hij en Rachel weer bij elkaar komen. Eigenlijk mag Rachel wel gewoon verdwijnen helemaal. Maar Kurt moet wel blijven
En weer met Blaine. Want duh.
quote:
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik daar een keer heen ga.quote:
Mooi lijstje lellebelquote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
[..]
London, Barcelona, Kopenhagen, Berlijn, Praag, Wenen, Lilles, St Tropez, Monaco
Ik ben een meisje, ik mag dat leuk vinden.quote:
Ik vind dat Rachel met die Brody moet ofzo. En die lerares is wel tof.quote:Op maandag 19 november 2012 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhahaNoh, ik vond Finn leuk nu. Ik weet alleen niet zeker of ik nou wil dat hij en Rachel weer bij elkaar komen. Eigenlijk mag Rachel wel gewoon verdwijnen helemaal. Maar Kurt moet wel blijven
En weer met Blaine. Want duh.
mooiste van alles blijft Leidenquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik daar een keer heen ga.
[..]
Mooi lijstje lellebel
jaa en henk en wim met boer aad en cornelis enzoquote:Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat Rachel met die Brody moet ofzo. En die lerares is wel tof.Alleen blegh van dat stukje van haar met Brody. Heet ie wel Brody eigenlijk? Ach, wat maakt het ook uit.
Blaine en Kurt moeten ook weer samen, ja.
Slecht excuusquote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, ik mag dat leuk vinden.
Nog nooit geweest?quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, ik kan echt niet wachten tot ik daar een keer heen ga.
Ga huilen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
jaa en henk en wim met boer aad en cornelis enzo
Alleen die sagrada familia is van binnenquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
mooiste van alles blijft Leiden![]()
okè op barca na :S
Ja dat mag wel. Maar ik vind hem niet zo heel leuk. Maar ik vind het eigenlijk stom dat ze met hem ging zoenen terwijl Finn. Maar Finn deed ook stom. En ik weet niet met wie Finn dan wel moet eigenlijk. Maar Blaine en Kurt inderdaad. En Santana en Brit ook eigenlijk nog samen. Jeetje. En die nieuwe meisje met dat broertje van Puck.quote:Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind dat Rachel met die Brody moet ofzo. En die lerares is wel tof.Alleen blegh van dat stukje van haar met Brody. Heet ie wel Brody eigenlijk? Ach, wat maakt het ook uit.
Blaine en Kurt moeten ook weer samen, ja.
alleen maar steigers toen ik er wasquote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Alleen die sagrada familia is van binnen_!
ja toen ik er was ook, volgens mij is het nooit anders geweestquote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
alleen maar steigers toen ik er was
Leiden heeft ook wel wat ja.quote:Op maandag 19 november 2012 21:38 schreef leeell het volgende:
[..]
mooiste van alles blijft Leiden![]()
okè op barca na :S
Nopequote:
SJONGE JONGEEquote:Op maandag 19 november 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leiden heeft ook wel wat ja.
[..]
Nope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |