quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Als ik de wilde suggesties moet geloven heeft ie dr minstens in elkaar geslagen en maandenlang vernederd.
Iedereen denkt het toch.quote:Op maandag 19 november 2012 22:04 schreef Furdinand het volgende:
mag bloem dat zeggon? ja dat mag bloem zeggon.
Oh sorry, ik werd een beetje gek van het eindeloze gemiep gewoonquote:
Elke andere dag van de week ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moet kunnon zo op de maandag avond
daar sta ik verder los vanquote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen denkt het toch.
[..]
Oh sorry, ik werd een beetje gek van het eindeloze gemiep gewoon. Weet niet wat er tussen jullie gebeurd is, kan me ook vrij weinig schelen. Maar dat constante gezeur en vage hints geven van dr de hele tijd, zodat iemand maar vraagt wat er gebeurd is. Daar werd ik wat moe van
.
Hoe ruikt ie?quote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik liet een scheetje #durftedelen
bahquote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even flink diep inademen, laat dit goddelijke aroma niet verloren gaan.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
[..]Alsof jij nooit scheetjes laat.
durven jij en jan al scheetjes bij elkaar te laten?quote:Op maandag 19 november 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ohh kthxbaiquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik heb geen diarree kthxbai
Nee hoor... Nooitquote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
[..]Alsof jij nooit scheetjes laat.
Ja men, jij snapt me tenminste.quote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Even flink diep inademen, laat dit goddelijke aroma niet verloren gaan.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
durven jij en jan al scheetjes bij elkaar te laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |