quote:Op maandag 19 november 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je waffel jij nep nederlander
quote:Op maandag 19 november 2012 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat mag wel. Maar ik vind hem niet zo heel leuk. Maar ik vind het eigenlijk stom dat ze met hem ging zoenen terwijl Finn. Maar Finn deed ook stom. En ik weet niet met wie Finn dan wel moet eigenlijk. Maar Blaine en Kurt inderdaad. En Santana en Brit ook eigenlijk nog samen. Jeetje. En die nieuwe meisje met dat broertje van Puck.
OH MIJN GOD IK MIS EEN AFLEVERING. DOWNLOADEN ALS EEN MALLEEEEE...quote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet weten met wie Finn dan wel moet. Gewoon niemand is uiteraard geen optie voor de scenarioschrijvers, dus er moet iets of iemand zijn, zou je denken. Stom dat Santana er niet meer zo vaak in voor komt, want Santana. Ik dacht ook dat dat nieuwe meisje, Marley of whatever, met dat broertje van Puck zou gaan, maar nu ineens toch die andere gozer waarvan ik even moest nadenken of ik die wel kende. Niet zo goed opgelet de vorige aflevering, denk ik. Of hij zag er gewoon extreem anders uit met dat Greasekapsel, kan ook.
quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK MIS EEN AFLEVERING. DOWNLOADEN ALS EEN MALLEEEEE...
Ja jeetje, ik dacht: wat? Greasekapsel?quote:
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op maandag 19 november 2012 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je wordt verliefd op London.
For sure.
jaa ik had die met grijze traingsbroekquote:Op maandag 19 november 2012 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat shirt had ik ook vroeger geloof ik, of iemand anders die ik kende, ik weeniemeer
Nee hoor, mag best.quote:Op maandag 19 november 2012 21:53 schreef Furdinand het volgende:
Boedapest![]()
ben ik te laat met steden opnoemen?
neequote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey je sig he, zei je dat ook tegen je ex?
quote:Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey je sig he, zei je dat ook tegen je ex?
HAHAHAHquote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Als ik de wilde suggesties moet geloven heeft ie dr minstens in elkaar geslagen en maandenlang vernederd.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Als ik de wilde suggesties moet geloven heeft ie dr minstens in elkaar geslagen en maandenlang vernederd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |