Hmm. Toch vind ik dat ze net zoveel van je scheten moet houden als van jou.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
soms stinken ze wel een beetje ja
ja dat vind ik dus ookquote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Toch vind ik dat ze net zoveel van je scheten moet houden als van jou.
Whehe, sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ja shit. Ik dacht dat ik al kon gaan slapen
Vertel het dr. Schop drama dat als ze niet van je scheten houdt, ze onmogelijk ook echt van jou kan houden. En laat dan tijdens de seks een dikke scheet om dr te testen.quote:
Een beetje maar? Het rook alsof je persoonlijk een mesthoop had laten bezorgen in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
soms stinken ze wel een beetje ja
viel wel meeeeeeequote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een beetje maar? Het rook alsof je persoonlijk een mesthoop had laten bezorgen in mijn slaapkamer.
Wil jij zn scheetjes eens ruiken?quote:Op maandag 19 november 2012 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Toch vind ik dat ze net zoveel van je scheten moet houden als van jou.
Hihi, trusten.quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames, ik ga slapen, toedeloe!
AHHAHAHAHAquote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Een beetje maar? Het rook alsof je persoonlijk een mesthoop had laten bezorgen in mijn slaapkamer.
Nee dankje, ik denk dat die van Klip erg genoeg zijn. Hoewel hij er niet veel laat, maar als ie het doet, zijn ze dodelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wil jij zn scheetjes eens ruiken?![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Als ik de wilde suggesties moet geloven heeft ie dr minstens in elkaar geslagen en maandenlang vernederd.
quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames, ik ga slapen, toedeloe!
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zingt ook al niet voor jeik zou gaan twijfelen aan de echtheid van de liefde dan
Hmm. Gek meisje ben je ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.
iets waar je overheen moet komen. voortaan moet je iedere keer zingen om seks te krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
iets waar je overheen moet komen. voortaan moet je iedere keer zingen om seks te krijgen.
Same hereee tenzij vervelingquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga pub stoppen met volgen denk ik
Ik geef nooit op.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |