quote:Op maandag 19 november 2012 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
Maar dames, ik ga slapen, toedeloe!
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.quote:Op maandag 19 november 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze zingt ook al niet voor jeik zou gaan twijfelen aan de echtheid van de liefde dan
Hmm. Gek meisje ben je ook.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.
iets waar je overheen moet komen. voortaan moet je iedere keer zingen om seks te krijgen.quote:Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat durf ik gewoon niet. Voor niemand niet. Heb ooit wel voor 'm gezongen, maar nu lukt het gewoon niet meer. Zingen opzich al niet.
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
iets waar je overheen moet komen. voortaan moet je iedere keer zingen om seks te krijgen.
Same hereee tenzij vervelingquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga pub stoppen met volgen denk ik
Ik geef nooit op.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.
Neeeequote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
waaromquote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Gek meisje ben je ook.
he kikiboboquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waaromstraks komen ze je allemaal volgen
Je hebt een poepiemooi vriendinnetje en daar zou je dan niet mee mogen seksen? Hihi, succes.quote:
Oh ik ga wel weer weg sorry hoorquote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waaromstraks komen ze je allemaal volgen
quote:Op maandag 19 november 2012 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geef je een week Furdi, voordat je opgeeft.
true, maar ik ben sterk.quote:Op maandag 19 november 2012 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt een poepiemooi vriendinnetje en daar zou je dan niet mee mogen seksen? Hihi, succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |