SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Die doet mijn tuin altijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Taexon het volgende:
Heb nog wel iemand die altijd de tuin komt sproeien
[ afbeelding ]
Was je jaloers dan?quote:Op maandag 19 november 2012 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hier krijg je tenminste geen jaloerse gevoelens van
Altijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Taexon is een beetje gefrustreerd?
Haar ga ik aannemen als mijn schoonmaaksterquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Taexon het volgende:
Deze is voor ro-ald.. mag die hebben
[ afbeelding ]
waarom als schoonmaakster?quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haar ga ik aannemen als mijn schoonmaakster
Maar wie valt er dan ook?quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
The deeper we fall, the deeper we lose control
Wat is skimboarden?quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen valt wel eens
Kom een keer skimboarden wedden dat je valt
Skaten op het waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah liefdequote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging over liefde ofzo
quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Skaten op het water
inb4 foto die ik gister ook al poste
eitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Mijn week gaat sowieso in een roes altijd voorbijquote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd gaat de week langzaam als er aanstaand weekend wat leuks te doen is
Ja maar jij hebt dan ook werk en school.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn week gaat sowieso in een roes altijd voorbij
-quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja liever gevoelloos neuken alles
Bah neukenquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja liever gevoelloos neuken alles
natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook werk en school.
Ik ben met Oud en Nieuw in Mumbaiquote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga jij maar je rechterhand knuffelen met oud en nieuw
daar kan je ook je rechterhand knuffelenquote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben met Oud en Nieuw in Mumbai
Met je rechterhand veeg je je poeperd af, dus dan zou het met links moetenquote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
daar kan je ook je rechterhand knuffelen
grapje moppiequote:
Mumbai is Indiaquote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
Wat ga je in Mumbai doen? En waar ligt dat
Gruwelijkquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grapje moppie![]()
[..]
Mumbai is IndiaIk ga daar heel in December tot half Januari Backpackken
quote:Op maandag 19 november 2012 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
GruwelijkMijn broer is nu al meer dan een maand in Australië aan het backpacken.
Om te beginnen raad ik Vietnam aanquote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef Taexon het volgende:
ik wil ook nog ooit ergens gaan backpackkengeen idee waar nog
Texel is zo'n vakantiebestemming voor 16 jarige pubersquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Texel is zo'n vakantiebestemming voor 16 jarige pubers![]()
Wouden vrienden van me ook heen maar die jeugdcampings in nederland vind ik 10x niksquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
Terschelling toen ik 17 was ging ik naar die jeugdcamping Appelhof
goed zoquote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wouden vrienden van me ook heen maar die jeugdcampings in nederland vind ik 10x niks
Was wel baasquote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wouden vrienden van me ook heen maar die jeugdcampings in nederland vind ik 10x niks
misschien ben ik dat ook welquote:Op maandag 19 november 2012 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Texel is zo'n vakantiebestemming voor 16 jarige pubers![]()
ik hoef niet elke dag dronken te zijn voor plezier hoorquote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was wel baasElke dag dronken vanaf een uur of 11:00
jij was 19quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien ben ik dat ook wel
Je kon daar alleen naar het strand.quote:Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik hoef niet elke dag dronken te zijn voor plezier hoor
Ga liever nuchter een beetje wat dingen doen, drinken is voor in de avond
Nuchter durf ik geen dingen te doenquote:Op maandag 19 november 2012 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik hoef niet elke dag dronken te zijn voor plezier hoor
Ga liever nuchter een beetje wat dingen doen, drinken is voor in de avond
Wat voor dingen?quote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nuchter durf ik geen dingen te doen
Limburg telt niet hequote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef Ro-ald het volgende:
Maar in de zomer van 2013 hoop ik weer naar het buitenland te kunnen
quote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, ik zei daarom ook misschien
mhaw valt hier wel meequote:Op maandag 19 november 2012 13:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nuchter durf ik geen dingen te doen
quote:Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar sinister bijvoorbeeld
Daar woont mijn broerquote:
ik kruip dan wel in je kofferquote:Op maandag 19 november 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga bij je broer op visite dan maar
Is niet zo leuk in het vliegtuig... pak maar gewoon de stoel naast me danquote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kruip dan wel in je koffer
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga bij je broer op visite dan maar
quote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kruip dan wel in je koffer
oke ook goedquote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is niet zo leuk in het vliegtuig... pak maar gewoon de stoel naast me dan
Ssstquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Klinkt wel fout trouwens de stoel pakken
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Klinkt wel fout trouwens de stoel pakken
Niet altijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
gevoelens?quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet altijdzit je daar met je gevoelens
herkenbaar...quote:Op maandag 19 november 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moest er zo hard om lachen dat er werd gevraagd of ik wel helemaal tof was
ja of dan wil ze het ook weten en dan vertel ik het al lachend en dan vindt ze het niet grappigquote:Op maandag 19 november 2012 13:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
herkenbaar...
mijn moeder kijkt me altijd heel raar aan als ik ineens in de lach schiet om iets op de computer
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of dan wil ze het ook weten en dan vertel ik het al lachend en dan vindt ze het niet grappig
Word jij later ook zo?!quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde
Toch ben ik soms blij dat ik gewoon op me kamer tv+laptop hebquote:Op maandag 19 november 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet zeg
hahaha handig ja, ik zit mobiel en dan zeg ik maar gewoon dat ik met iemand op whatsapp praat die wat grappigs zegtquote:Op maandag 19 november 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toch ben ik soms blij dat ik gewoon op me kamer tv+laptop hebword er niet elke 2 minuten gevraagd waarom ik lach
"ow wat zei diegene dan"quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha handig ja, ik zit mobiel en dan zeg ik maar gewoon dat ik met iemand op whatsapp praat die wat grappigs zegt
Sorry hoor ik moest nodigquote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
Verdomme kijk ik uit het raam zie ik dat me hele auto onder de schijt zit.....
Morgen maar weer wassen dan
ik moest weer lachenquote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
Verdomme kijk ik uit het raam zie ik dat me hele auto onder de schijt zit.....
Morgen maar weer wassen dan
Ik ga even snel me erwtensoep opwarmenquote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga eens lekker een kipkorn in de frituurpan doen.
om half 3 in de middag?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga eens lekker een kipkorn in de frituurpan doen.
Ja waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om half 3 in de middag?
Heb ik net al gegetenquote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind half 3 meer een tijd voor brood
Tijd voor brood is het altijd.quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind half 3 meer een tijd voor brood
Doordeweeks ontbijt ik altijd met brood en als ik thuis ben eet ik nog 1 of 2 sneetjes en dan avond eten.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was echt verslaafd aan broodtoen werd ik dik dus nu moet ik afkicken
En was dat ook zo?quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht even dat ik DV vanmorgen op de radio hoorde bij Q
Geen ideequote:
Ik luister nooit radio eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen ideehoopte dat jullie het wisten
Waarschijnlijk niet anders stond het 10x op Facebook enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen ideehoopte dat jullie het wisten
quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet anders stond het 10x op Facebook enzo.
Dan zou ik nu dik moeten zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In brood zitten veel koolhydraten=dikmakend
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er meer aanleg voor dan anderen
ja dat scheelt alweerquote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef Oceanview het volgende:
Van ademen word je ook dik want je buik zet uit gelukkig ademen we ook uit !11!!!1
Jup.. ik kan vrijwel alles eten zonder echt aan te komenquote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er meer aanleg voor dan anderen
lulquote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup.. ik kan vrijwel alles eten zonder echt aan te komen
That's the thing. Het is akelig stil op dr fbquote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet anders stond het 10x op Facebook enzo.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
8 minuten over half 3 zelfs
Gelukkig wel, bijna klaar met werkenquote:
werkenquote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig wel, bijna klaar met werken
Foei, fokken tijdens het werk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig wel, bijna klaar met werken
Snowiequote:
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik heb de o en de u door elkaar gehaald
Jahoor, is er wijn?quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Ro-ald het volgende:
Uft kom je ook een keer kijken in mijn kamer?
Wat doe jij in het dagelijks leven?quote:
Hoef nog maar 6 mensen te bellen en heb daar nog 2u de tijd voorquote:
Hoe is het met hem?quote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik sprak net wietparkiet op wa trouwens!
Ja als jij komt welquote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowiehoe is het wijfie?
[..]
Ohik wilde niet arrogant aannemen dat je mij bedoelde
Hai
[..]
Jahoor, is er wijn?
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
Ik ben studentquote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowiehoe is het wijfie?
[..]
Hai
[..]
Jahoor, is er wijn?
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als jij komt welFlips, Crack_, Monopoly, FL_freak willen ook een keer komen kijken dus dan houden we wel een soort van housewarming of zo
Dan kom ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als jij komt welFlips, Crack_, Monopoly, FL_freak willen ook een keer komen kijken dus dan houden we wel een soort van housewarming of zo
Ja hij heeft het druk met school en voor de rest gaat het prima met hem zei diequote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef nog maar 6 mensen te bellen en heb daar nog 2u de tijd vooren wil niet eerder weg want monehz
[..]
Hoe is het met hem?
Natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Intro mag ook wel mee he?
Zomaar mij vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ookquote:
bel mij ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef nog maar 6 mensen te bellen en heb daar nog 2u de tijd vooren wil niet eerder weg want monehz
[..]
Hoe is het met hem?
Ik heb je nummer niet toetquote:
stufi en alles bijgeleendquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookmaar moet wel mijn eigen opleiding betalen helaasch helaasch.
Ik woon in Amsterdam dus ben er opzich 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 19 november 2012 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet toet
Ben je gewoon in Amsterdam? Zo ja dan zijn we clooooose
Dan studeer je toch met als doel uiteindelijk te gaan werken? Niet zo haten op werken danquote:
Ja je weet het niet he, het zo zomaar die ene keer kunnen zijn tochquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam dus ben er opzich 9 van de 10 keer.
ssttquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan studeer je toch met als doel uiteindelijk te gaan werken? Niet zo haten op werken dan
Zo vaak kom ik niet uit Amsterdam nee, alles is hier eigenlijk van familie tot shoppen, alleen 1 oom is buren met Flips.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja je weet het niet he, het zo zomaar die ene keer kunnen zijn toch
quote:
Soms heb je niet echt een keus. Kan je beter lenen van DUO dan helemaal niet studeren.quote:
Jaloersquote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet uit Amsterdam nee, alles is hier eigenlijk van familie tot shoppen, alleen 1 oom is buren met Flips.
Waar ben je jaloers op?quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je niet echt een keus. Kan je beter lenen van DUO dan helemaal niet studeren.
[..]
Jaloers
Ik zal wel moetenquote:
grrrquote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je niet echt een keus. Kan je beter lenen van DUO dan helemaal niet studeren.
[..]
Jaloers
true, vind het vooral erg dat ze nieuwe studenten vanaf 2014 verplichten te lenenquote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaloers
Ohhh ja jullie zitten op dezelfde school he en zien elkaar nooit.quote:
eigenlijk wel terechtquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, vind het vooral erg dat ze nieuwe studenten vanaf 2014 verplichten te lenen
Ja maar ook voor nuttige studies moet je lenen en zit je meteen met een schuld van 5000 euro ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk wel terechtDan gaan mensen niet meer van die onzinstudies doen waar toch geen werk in is
quote:
Ben sowieso niet heel content met het nieuwe regeerakkoord, maar dat zijn velen met mijquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, vind het vooral erg dat ze nieuwe studenten vanaf 2014 verplichten te lenen
Afgelopen dinsdag wat gedronken met miss Flips heurquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohhh ja jullie zitten op dezelfde school he en zien elkaar nooit.
Ja, maar de overheid moet dat dan maar betalen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ook voor nuttige studies moet je lenen en zit je meteen met een schuld van 5000 euro ofzo
Goedquote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowiehoe is het wijfie?
[..]
Hai
[..]
Jahoor, is er wijn?
[..]
Dan moeten ze die niet aanbieden.quote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk wel terechtDan gaan mensen niet meer van die onzinstudies doen waar toch geen werk in is
de belastingbetaler betaald ervoor, van 384 euro p/m ga ik naar 77 euro, dat betaal ik tenmet zelf aan belasting over mijn salarisquote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar de overheid moet dat dan maar betalen ofzo?Vind ik niet
Ah feli!quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed! Goede cijfers gehaald en zo, met jouw werk dan?
Verantwoordelijkheid van het individu ipv de universiteit vind ikquote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan moeten ze die niet aanbieden.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de belastingbetaler betaald ervoor, van 384 euro p/m ga ik naar 77 euro, dat betaal ik tenmet zelf aan belasting over mijn salaris
Heb jij een kind?quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit je me nu af te kraken terwijl ik op tv was
Der was net een wijf die creditkaarten van haar ma jat en helemaal ging spacenquote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit je me nu af te kraken terwijl ik op tv was
Ja maar je kan toch niet alle 'nuttige' studenten straffen voor die paar die 'onzin'studies hebben gekozen? Lijkt me niet echt bevordelijk voor de economie en geleerdheid van de Nederlander over 20 jaar, maargoed wie ben ikquote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid van het individu ipv de universiteit vind ik
[..]
Mee eensquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet alle 'nuttige' studenten straffen voor die paar die 'onzin'studies hebben gekozen? Lijkt me niet echt bevordelijk voor de economie en geleerdheid van de Nederlander over 20 jaar, maargoed wie ben ik
Volgend jaar is alles toch weer anders.
ssstttquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kan jij kindjes maken met der?
Uiteindelijk maakt het helemaal niets uit of je leent ofnietquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet alle 'nuttige' studenten straffen voor die paar die 'onzin'studies hebben gekozen? Lijkt me niet echt bevordelijk voor de economie en geleerdheid van de Nederlander over 20 jaar, maargoed wie ben ik
Volgend jaar is alles toch weer anders.
ik vind het toch wel prettig dat mijn schuld nu op ¤0,00 staatquote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sssttt![]()
[..]
Uiteindelijk maakt het helemaal niets uit of je leent ofniet
Eens. Ben ook niet tegen lenen wat dat betreft.quote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sssttt![]()
[..]
Mijn schuld komt uiteindelijk op iets van 30.000 te staanquote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het toch wel prettig dat mijn schuld nu op ¤0,00 staat
quote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sssttt![]()
[..]
daarom werk ik nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn schuld komt uiteindelijk op iets van 30.000 te staan
Ik werk ook, maar van dat geld ga ik elk jaar een mooie reis makenquote:
ja keuzes moet je maken hequote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik werk ook, maar van dat geld ga ik elk jaar een mooie reis maken
Gelukkig heet ik Roaldquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ronald kwam wel in me op ja
Liever reizen nu het nog kan dan dat ik strakt moet werken en dan 10 vakantiedagen heb ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja keuzes moet je maken he
Tsja ik vind Nederland prima dus heb liever geen schuld dan dat ik naar het buitenland gaquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever reizen nu het nog kan dan dat ik strakt moet werken en dan 10 vakantiedagen heb ofzo
ook voor vakantie?quote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tsja ik vind Nederland prima dus heb liever geen schuld dan dat ik naar het buitenland ga
Ohh niceee!quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ben sowieso niet heel content met het nieuwe regeerakkoord, maar dat zijn velen met mij
[..]
Afgelopen dinsdag wat gedronken met miss Flips heur
Het land uit zeg ik jequote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Twintigers die niet fulltime willen werken na hun studie terwijl ze lichamelijk of geestelijk niks mankeren_
Ook goed, oh dat is nu me std P.Iquote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed met jou? Waarom zo'n treurige P.I ?
Ja toch?quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het land uit zeg ik je![]()
![]()
![]()
Maar zonder onzin wel echt fucking lui
quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En jij wilt ook al klappen?![]()
Heey LH
quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben op dit jaar na al 10 jaar niet meer geweest dus mis het niet zo
Oh okequote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ook goed, oh dat is nu me std P.I
24 uurquote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja toch?vind ik wel
Wat moet je verder doen dan? Tenzij je kinderen oid hebt. Ik hoor zoveel vriendinnen om me heen dat ze maar maximaal 24 uur willen werken
neger wat
En dan het liefst maandag en vrijdag vrijquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan het liefst maandag en vrijdag vrij
Kinderenquote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef Taexon het volgende:
Altijd gezellig me buurjochie van 10 die komt om op me kamer te gamenhaha
Hard gelachen godverdommequote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mijn leven is echt kapot, 160 kilometer per week op de fiets met die kou![]()
sowieso lijken jongere zusjes me kut, een oudere broer lijkt me dan weer wel leukquote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
meeste kinderen geen problemen mee, maar een zusje hebben is een ramp
Je hebt dan wel dikke conditie.quote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mijn leven is echt kapot, 160 kilometer per week op de fiets met die kou![]()
me buurjochie heb je nooit last vanquote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige zijn te brutaal ook
ej houdoe he.quote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga ff mijn kamer opnieuw inrichten
Tot vanavond
Ik moet vrijdag inrichtenquote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga ff mijn kamer opnieuw inrichten
Tot vanavond
mijn oppaskindje is ook zo liefquote:Op maandag 19 november 2012 15:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
me buurjochie heb je nooit last vanlief kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |