ik kruip dan wel in je kofferquote:Op maandag 19 november 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga bij je broer op visite dan maar
Is niet zo leuk in het vliegtuig... pak maar gewoon de stoel naast me danquote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kruip dan wel in je koffer
quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga bij je broer op visite dan maar
quote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kruip dan wel in je koffer
oke ook goedquote:Op maandag 19 november 2012 13:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is niet zo leuk in het vliegtuig... pak maar gewoon de stoel naast me dan
Ssstquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Klinkt wel fout trouwens de stoel pakken
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 19 november 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Klinkt wel fout trouwens de stoel pakken
Niet altijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
gevoelens?quote:Op maandag 19 november 2012 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet altijdzit je daar met je gevoelens
herkenbaar...quote:Op maandag 19 november 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moest er zo hard om lachen dat er werd gevraagd of ik wel helemaal tof was
ja of dan wil ze het ook weten en dan vertel ik het al lachend en dan vindt ze het niet grappigquote:Op maandag 19 november 2012 13:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
herkenbaar...
mijn moeder kijkt me altijd heel raar aan als ik ineens in de lach schiet om iets op de computer
Heel herkenbaar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of dan wil ze het ook weten en dan vertel ik het al lachend en dan vindt ze het niet grappig
Word jij later ook zo?!quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde
Toch ben ik soms blij dat ik gewoon op me kamer tv+laptop hebquote:Op maandag 19 november 2012 14:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet zeg
hahaha handig ja, ik zit mobiel en dan zeg ik maar gewoon dat ik met iemand op whatsapp praat die wat grappigs zegtquote:Op maandag 19 november 2012 14:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Toch ben ik soms blij dat ik gewoon op me kamer tv+laptop hebword er niet elke 2 minuten gevraagd waarom ik lach
"ow wat zei diegene dan"quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha handig ja, ik zit mobiel en dan zeg ik maar gewoon dat ik met iemand op whatsapp praat die wat grappigs zegt
Sorry hoor ik moest nodigquote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
Verdomme kijk ik uit het raam zie ik dat me hele auto onder de schijt zit.....
Morgen maar weer wassen dan
ik moest weer lachenquote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
Verdomme kijk ik uit het raam zie ik dat me hele auto onder de schijt zit.....
Morgen maar weer wassen dan
Ik ga even snel me erwtensoep opwarmenquote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga eens lekker een kipkorn in de frituurpan doen.
om half 3 in de middag?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga eens lekker een kipkorn in de frituurpan doen.
Ja waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om half 3 in de middag?
Heb ik net al gegetenquote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind half 3 meer een tijd voor brood
Tijd voor brood is het altijd.quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind half 3 meer een tijd voor brood
Doordeweeks ontbijt ik altijd met brood en als ik thuis ben eet ik nog 1 of 2 sneetjes en dan avond eten.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was echt verslaafd aan broodtoen werd ik dik dus nu moet ik afkicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |