"ow wat zei diegene dan"quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha handig ja, ik zit mobiel en dan zeg ik maar gewoon dat ik met iemand op whatsapp praat die wat grappigs zegt
Sorry hoor ik moest nodigquote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
Verdomme kijk ik uit het raam zie ik dat me hele auto onder de schijt zit.....
Morgen maar weer wassen dan
ik moest weer lachenquote:Op maandag 19 november 2012 14:18 schreef Taexon het volgende:
Verdomme kijk ik uit het raam zie ik dat me hele auto onder de schijt zit.....
Morgen maar weer wassen dan
Ik ga even snel me erwtensoep opwarmenquote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga eens lekker een kipkorn in de frituurpan doen.
om half 3 in de middag?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga eens lekker een kipkorn in de frituurpan doen.
Ja waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om half 3 in de middag?
Heb ik net al gegetenquote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind half 3 meer een tijd voor brood
Tijd voor brood is het altijd.quote:Op maandag 19 november 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind half 3 meer een tijd voor brood
Doordeweeks ontbijt ik altijd met brood en als ik thuis ben eet ik nog 1 of 2 sneetjes en dan avond eten.quote:Op maandag 19 november 2012 14:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was echt verslaafd aan broodtoen werd ik dik dus nu moet ik afkicken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |