ssstttquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kan jij kindjes maken met der?
Uiteindelijk maakt het helemaal niets uit of je leent ofnietquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet alle 'nuttige' studenten straffen voor die paar die 'onzin'studies hebben gekozen? Lijkt me niet echt bevordelijk voor de economie en geleerdheid van de Nederlander over 20 jaar, maargoed wie ben ik
Volgend jaar is alles toch weer anders.
ik vind het toch wel prettig dat mijn schuld nu op ¤0,00 staatquote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sssttt![]()
[..]
Uiteindelijk maakt het helemaal niets uit of je leent ofniet
Eens. Ben ook niet tegen lenen wat dat betreft.quote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sssttt![]()
[..]
Mijn schuld komt uiteindelijk op iets van 30.000 te staanquote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het toch wel prettig dat mijn schuld nu op ¤0,00 staat
quote:Op maandag 19 november 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sssttt![]()
[..]
daarom werk ik nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn schuld komt uiteindelijk op iets van 30.000 te staan
Ik werk ook, maar van dat geld ga ik elk jaar een mooie reis makenquote:
ja keuzes moet je maken hequote:Op maandag 19 november 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik werk ook, maar van dat geld ga ik elk jaar een mooie reis maken
Gelukkig heet ik Roaldquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ronald kwam wel in me op ja
Liever reizen nu het nog kan dan dat ik strakt moet werken en dan 10 vakantiedagen heb ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja keuzes moet je maken he
Tsja ik vind Nederland prima dus heb liever geen schuld dan dat ik naar het buitenland gaquote:Op maandag 19 november 2012 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Liever reizen nu het nog kan dan dat ik strakt moet werken en dan 10 vakantiedagen heb ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |