Waar ben je jaloers op?quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je niet echt een keus. Kan je beter lenen van DUO dan helemaal niet studeren.
[..]
Jaloers
Ik zal wel moetenquote:
grrrquote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je niet echt een keus. Kan je beter lenen van DUO dan helemaal niet studeren.
[..]
Jaloers
true, vind het vooral erg dat ze nieuwe studenten vanaf 2014 verplichten te lenenquote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaloers
Ohhh ja jullie zitten op dezelfde school he en zien elkaar nooit.quote:
eigenlijk wel terechtquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, vind het vooral erg dat ze nieuwe studenten vanaf 2014 verplichten te lenen
Ja maar ook voor nuttige studies moet je lenen en zit je meteen met een schuld van 5000 euro ofzoquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk wel terechtDan gaan mensen niet meer van die onzinstudies doen waar toch geen werk in is
quote:
Ben sowieso niet heel content met het nieuwe regeerakkoord, maar dat zijn velen met mijquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true, vind het vooral erg dat ze nieuwe studenten vanaf 2014 verplichten te lenen
Afgelopen dinsdag wat gedronken met miss Flips heurquote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohhh ja jullie zitten op dezelfde school he en zien elkaar nooit.
Ja, maar de overheid moet dat dan maar betalen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 14:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ook voor nuttige studies moet je lenen en zit je meteen met een schuld van 5000 euro ofzo
Goedquote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowiehoe is het wijfie?
[..]
Ohik wilde niet arrogant aannemen dat je mij bedoelde
Hai
[..]
Jahoor, is er wijn?
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
Dan moeten ze die niet aanbieden.quote:Op maandag 19 november 2012 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eigenlijk wel terechtDan gaan mensen niet meer van die onzinstudies doen waar toch geen werk in is
de belastingbetaler betaald ervoor, van 384 euro p/m ga ik naar 77 euro, dat betaal ik tenmet zelf aan belasting over mijn salarisquote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar de overheid moet dat dan maar betalen ofzo?Vind ik niet
Ah feli!quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed! Goede cijfers gehaald en zo, met jouw werk dan?
Verantwoordelijkheid van het individu ipv de universiteit vind ikquote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan moeten ze die niet aanbieden.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de belastingbetaler betaald ervoor, van 384 euro p/m ga ik naar 77 euro, dat betaal ik tenmet zelf aan belasting over mijn salaris
Heb jij een kind?quote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit je me nu af te kraken terwijl ik op tv was
Der was net een wijf die creditkaarten van haar ma jat en helemaal ging spacenquote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit je me nu af te kraken terwijl ik op tv was
Ja maar je kan toch niet alle 'nuttige' studenten straffen voor die paar die 'onzin'studies hebben gekozen? Lijkt me niet echt bevordelijk voor de economie en geleerdheid van de Nederlander over 20 jaar, maargoed wie ben ikquote:Op maandag 19 november 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid van het individu ipv de universiteit vind ik
[..]
Mee eensquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar je kan toch niet alle 'nuttige' studenten straffen voor die paar die 'onzin'studies hebben gekozen? Lijkt me niet echt bevordelijk voor de economie en geleerdheid van de Nederlander over 20 jaar, maargoed wie ben ik
Volgend jaar is alles toch weer anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |