En was dat ook zo?quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik dacht even dat ik DV vanmorgen op de radio hoorde bij Q
Geen ideequote:
Ik luister nooit radio eigenlijkquote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen ideehoopte dat jullie het wisten
Waarschijnlijk niet anders stond het 10x op Facebook enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen ideehoopte dat jullie het wisten
quote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet anders stond het 10x op Facebook enzo.
Dan zou ik nu dik moeten zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In brood zitten veel koolhydraten=dikmakend
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er meer aanleg voor dan anderen
ja dat scheelt alweerquote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef Oceanview het volgende:
Van ademen word je ook dik want je buik zet uit gelukkig ademen we ook uit !11!!!1
Jup.. ik kan vrijwel alles eten zonder echt aan te komenquote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er meer aanleg voor dan anderen
lulquote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup.. ik kan vrijwel alles eten zonder echt aan te komen
That's the thing. Het is akelig stil op dr fbquote:Op maandag 19 november 2012 14:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet anders stond het 10x op Facebook enzo.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
8 minuten over half 3 zelfs
Gelukkig wel, bijna klaar met werkenquote:
werkenquote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig wel, bijna klaar met werken
Foei, fokken tijdens het werk.quote:Op maandag 19 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig wel, bijna klaar met werken
Snowiequote:
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik heb de o en de u door elkaar gehaald
Jahoor, is er wijn?quote:Op maandag 19 november 2012 14:39 schreef Ro-ald het volgende:
Uft kom je ook een keer kijken in mijn kamer?
Wat doe jij in het dagelijks leven?quote:
Hoef nog maar 6 mensen te bellen en heb daar nog 2u de tijd voorquote:
Hoe is het met hem?quote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik sprak net wietparkiet op wa trouwens!
Ja als jij komt welquote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowiehoe is het wijfie?
[..]
Ohik wilde niet arrogant aannemen dat je mij bedoelde
Hai
[..]
Jahoor, is er wijn?
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
Ik ben studentquote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowiehoe is het wijfie?
[..]
Ohik wilde niet arrogant aannemen dat je mij bedoelde
Hai
[..]
Jahoor, is er wijn?
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven?
quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als jij komt welFlips, Crack_, Monopoly, FL_freak willen ook een keer komen kijken dus dan houden we wel een soort van housewarming of zo
Dan kom ik ookquote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als jij komt welFlips, Crack_, Monopoly, FL_freak willen ook een keer komen kijken dus dan houden we wel een soort van housewarming of zo
Ja hij heeft het druk met school en voor de rest gaat het prima met hem zei diequote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef nog maar 6 mensen te bellen en heb daar nog 2u de tijd vooren wil niet eerder weg want monehz
[..]
Hoe is het met hem?
Natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Intro mag ook wel mee he?
Zomaar mij vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ookquote:
bel mij ja.quote:Op maandag 19 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoef nog maar 6 mensen te bellen en heb daar nog 2u de tijd vooren wil niet eerder weg want monehz
[..]
Hoe is het met hem?
Ik heb je nummer niet toetquote:
stufi en alles bijgeleendquote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookmaar moet wel mijn eigen opleiding betalen helaasch helaasch.
Ik woon in Amsterdam dus ben er opzich 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 19 november 2012 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet toet
Ben je gewoon in Amsterdam? Zo ja dan zijn we clooooose
Dan studeer je toch met als doel uiteindelijk te gaan werken? Niet zo haten op werken danquote:
Ja je weet het niet he, het zo zomaar die ene keer kunnen zijn tochquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam dus ben er opzich 9 van de 10 keer.
ssttquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan studeer je toch met als doel uiteindelijk te gaan werken? Niet zo haten op werken dan
Zo vaak kom ik niet uit Amsterdam nee, alles is hier eigenlijk van familie tot shoppen, alleen 1 oom is buren met Flips.quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja je weet het niet he, het zo zomaar die ene keer kunnen zijn toch
quote:
Soms heb je niet echt een keus. Kan je beter lenen van DUO dan helemaal niet studeren.quote:
Jaloersquote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet uit Amsterdam nee, alles is hier eigenlijk van familie tot shoppen, alleen 1 oom is buren met Flips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |