Altijdquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
Taexon is een beetje gefrustreerd?
Haar ga ik aannemen als mijn schoonmaaksterquote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Taexon het volgende:
Deze is voor ro-ald.. mag die hebben
[ afbeelding ]
waarom als schoonmaakster?quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haar ga ik aannemen als mijn schoonmaakster
Maar wie valt er dan ook?quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
The deeper we fall, the deeper we lose control
Wat is skimboarden?quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen valt wel eens
Kom een keer skimboarden wedden dat je valt
Skaten op het waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah liefdequote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het ging over liefde ofzo
quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Skaten op het water
inb4 foto die ik gister ook al poste
eitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Mijn week gaat sowieso in een roes altijd voorbijquote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Ro-ald het volgende:
Altijd gaat de week langzaam als er aanstaand weekend wat leuks te doen is
Ja maar jij hebt dan ook werk en school.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn week gaat sowieso in een roes altijd voorbij
-quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja liever gevoelloos neuken alles
Bah neukenquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja liever gevoelloos neuken alles
natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook werk en school.
Ik ben met Oud en Nieuw in Mumbaiquote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ga jij maar je rechterhand knuffelen met oud en nieuw
daar kan je ook je rechterhand knuffelenquote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben met Oud en Nieuw in Mumbai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |