Zo zie je maar, met al het geld in de wereld is goede smaak NIET te koop.quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef kvd het volgende:
Een paar pareltjes uit het vorige topic:
Justin Bieber
[ afbeelding ]
Mariska van Kolck
[ afbeelding ]
Christina A
[ afbeelding ]
Miley
[ afbeelding ]
Madonna
[ afbeelding ]
Kim en Kanye
[ afbeelding ]
Game on.
mn ogenquote:
Het was ook zijn meest charmante foto van die dag.quote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem ook niet knap. Hij kijkt ook zo dood uit zijn ogen.
Jeetje, en van wie mag dit gele pareltje dan wel niet zijn?quote:
volgens google Claes Iversenquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, en van wie mag dit gele pareltje dan wel niet zijn?En die pony ook weer
Het is een Claes Iversen. (ja, dat heb ik moeten Googlen). En ze was ook nog ziek. Ze had beter in bed kunnen blijven liggen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, en van wie mag dit gele pareltje dan wel niet zijn?En die pony ook weer
Hallo wassen beeld van Justin Bieber.quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
Goeie outfit om de premier van Canada in te ontmoeten. Ik zeg: niks meer aan doen![]()
[ afbeelding ]
rihanna is ook zo vermoeiend geworden, die wilt ook alleen nog maar in het middelpunt staan met haar lelijke kleedgedragquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:52 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Het was ook zijn meest charmante foto van die dag.![]()
Rihanna (lijkt me heerlijk, in je pyjama over de rode loper)
[ afbeelding ]
Jordin Sparks
[ afbeelding ]
Brandy
[ afbeelding ]
is ze ooit in een wel een mooie outfit gespot?quote:
quote:
Ik vind haar hoofd erger dan de outfit, eigenlijk omdat er zo lang ge-oeaahhd is, denk ik nu enkel 'wtf, dat hoofd'quote:
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 03:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ze ooit in een wel een mooie outfit gespot?
Goede imitatie van een plankquote:Op woensdag 28 november 2012 15:03 schreef Airen het volgende:
Stella McCartney in eigen design
[ afbeelding ]
Maar mooi figuur welquote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef sherezade het volgende:
Omg Kelly Osbourne,wat een vierkantige kop
Ozzy-genen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef sherezade het volgende:
Omg Kelly Osbourne,wat een vierkantige kop
altijd onderaan beginnenquote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
mwah als je haar hoofd hebt gezien heb je geen zin meer om naar de rest te kijken
wow, wat staat die jurk prachtig voor haar figuurquote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Anne Hathaway in een jurk van de voorjaarscollectie van Givenchy
[ afbeelding ]
Ik vind die oranje schoenen juist tof!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Stelle McCartney met zak van max-schoenen:
[ afbeelding ]
En dit is ook al zo'n 'prachtige' variant.. noooot
[ afbeelding ]
Klopt. Combi hobbezak en lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:22 schreef GimmeGore het volgende:
Bij Stella dacht ik dat het ging om de gebloemde hobbezak die ze draagt
haar bovenkant komt totaal niet mooi uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Aventura het volgende:
Ze ziet er sinds tijden weer eens goed uit, alleen de bovenkant van dat jurkje is iets te klein.
Met lyrics van The Cardigansquote:Op zondag 9 december 2012 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Halle Berry, al draag je dit natuurlijk niet om mooi te zijn.
wat is hier mis mee behalve dat haar been op een rollade lijkt?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Moest denken aan Ms. Congeniality
Damn, die heeft een extra coupé nodig als ze met de trein gaat, wat een bumperquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim K.
Mooie omabroek en incontinentieluier.
Lol wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi juist!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim K.
Stilstaand is zoiets best leuk, maar als je erin beweegt...amaiquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim K.
Die was vreselijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ze dat het zomer was of zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heeft een kleed van tafel gepakt?quote:
Haha, die Gagaquote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Karina het volgende:
Lady Gaga met een kooi voor haar gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britney
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kinderen schamen zich nu al voor hun ouders.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Samson het volgende:
De oranjes hebben ook niet echt veel smaak...
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 23 december 2012 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze is over een (paar) jaar echt moddervet
Heerlijkquote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een kneuterig vorstenhuis hebben wij toch
Ik vind het ook leuk! Het lijkt me echt een leuk gezinnetje. Ben heel benieuwd hoe het wordt als WA koning wordt, en nog leuker, Amalia koninginquote:
Heerlijk? Een beetje wat meer modieuze rolmodellen zou hen niet misstaan. Maar ja, in NL moet alles nu eenmaal maar vooral gewoon zijn en idd kneuterig. Laatst een feest gehad. Denk je dat mensen er ook wel eens wat moeite voor willen doen. Het leek wel een spijkerbroekenfeest, want o jee, laten we vooral ons best er niet voor doen om er eens wat beter uit te zien.quote:
dit is toch een vakantiekiekje?quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Heerlijk? Een beetje wat meer modieuze rolmodellen zou hen niet misstaan. Maar ja, in NL moet alles nu eenmaal maar vooral gewoon zijn en idd kneuterig. Laatst een feest gehad. Denk je dat mensen er ook wel eens wat moeite voor willen doen. Het leek wel een spijkerbroekenfeest, want o jee, laten we vooral ons best er niet voor doen om er eens wat beter uit te zien.
Zo'n ballonrokje droeg ik ook, midden jaren tachtig.quote:
Het is een cultuur-ding denk ik. Ik moet er ook aan wennen om zo min mogelijk moeite te doen aan mijn uiterlijk als ik naar zo'n feestje ga.quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Heerlijk? Een beetje wat meer modieuze rolmodellen zou hen niet misstaan. Maar ja, in NL moet alles nu eenmaal maar vooral gewoon zijn en idd kneuterig. Laatst een feest gehad. Denk je dat mensen er ook wel eens wat moeite voor willen doen. Het leek wel een spijkerbroekenfeest, want o jee, laten we vooral ons best er niet voor doen om er eens wat beter uit te zien.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n ballonrokje droeg ik ook, midden jaren tachtig.
Nee, in mn Ziki onderbroekquote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit is toch een vakantiekiekje?
loop jij in je vakantie in pak 1? ik niet.
Ik vind het altijd wel jammer, wordt er eens iets georganiseerd en loopt het merendeel van de mensen erbij of ze een avondje gaan bowlenquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is een cultuur-ding denk ik. Ik moet er ook aan wennen om zo min mogelijk moeite te doen aan mijn uiterlijk als ik naar zo'n feestje ga.
Gek genoeg vind ik het leuk...quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik het leuk...
Djiezus hoe kun je het verzinnenquote:
Leuk babypakjequote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef hexje het volgende:
Grappig maar desondanks lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve dat het gewoon echt een vreselijke jurk is, lijkt ze ook 10x breder dan ze waarschijnlijk is.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Kim Kardashian snapt er ook echt niks van... Money doesn't buy style obvsly
Het is alleen maar erger geworden sinds ze met Kanye is, die kleed zich ook als een mongool en noemt het "swag". Swag would beat yo ass if he could.
Denk dat het meer is dat ze nogal te dik is voor het pakje......quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar dit is haar schaatspakje neem ik aan? Zo zien die dingen er toch gewoon uit?
te dik? Hollywood heeft jou perceptie van een normaal figuur ook flink beïnvloedquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Denk dat het meer is dat ze nogal te dik is voor het pakje......
Lezen is niet jouw sterke kant? Ik zeg dat ze te dik is voor het pakje. Je kunt ook zeggen dat het pakje te klein is voor haar. Met bijvoorbeeld 70 kg pas je natuurlijk niet in iets dat voor 60kg gemaakt is om maar eens iets te zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:38 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
te dik? Hollywood heeft jou perceptie van een normaal figuur ook flink beïnvloed
Ze transformeert langzaam tot een soort barbamama.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef scrub_nurse het volgende:
Die Kim K. kleedt zich steeds slechteren ipv dunner wordt ze alleen maar dikker geloof ik? Of zou dat al met haar zwangerschap te maken hebben..
Heel simpel. Omdat het lekker warm is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:18 schreef friekin_ het volgende:
Zo dun, en dan een jas aantrekken waar je er 7 x dikker in uitziet, dat begrijp ik echt niet.
Juist. Ik betwijfel dat het daar echt koud is nu. Als in vriezen, koud, sneeuw, ijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:35 schreef Wokkol het volgende:
[..]
Heel simpel. Omdat het lekker warm is waarschijnlijk.
Dan zeg ik dat ze gevoelig zijn om een kou'tje te vatten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist. Ik betwijfel dat het daar echt koud is nu. Als in vriezen, koud, sneeuw, ijs.
Dan kan ze Dolly Partons beroemde uitspraak ook meteen als lijfspreuk overnemen: "You'd be surprised how much it costs to look this cheap"quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:25 schreef Misstique het volgende:
Ze gaat steeds meer op Dolly Parton lijken..
Mijn god. Niet alleen zij. Hij ziet er verdorie ook knap slecht uit!quote:
Dat mondje is idioot, maar wat een prachtige kleur ogen!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:47 schreef Mariposas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rachel Zoe, dat haar dat haar gezicht in model lijkt te trekken, de make-up (ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen als ik het over de make-up heb!), en die jurk die nog het meest weg heeft van een met pailletten bezaaide bodybag.
![]()
Dat pruilmondje ook!
Nou daar bleef mijn blik ook op hangen!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Dat mondje is idioot, maar wat een prachtige kleur ogen!
Dat moet met dubbelzijdig plakband vastzitten. Kan niet anders! Indien niet en ze gaat zitten rollen zowel de boven als de onderkant op haar middel!quote:
Die schoenenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit niet zo'n geslaagd outfitje voor Heidi..
Het is jammer ook dat haar borsten lijken te hangen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:44 schreef Reismeis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit niet zo'n geslaagd outfitje voor Heidi..
Kim Kanarie?quote:
Voor is hij ook niet mooi. Hangende borsten,dunken borsten (de jurk snijdt ze doormidden) en voor de vorm cm de bovenkant heeft ze veel te brede en rechte schouders. Vind haar net op een man lijken qua figuur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:06 schreef Radegast het volgende:
Prachtig lichaam hoor, en met het vooraanzicht van de jurk is weinig mis..
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
maar dan de zijkant en achterkant..![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Huh, een manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Voor is hij ook niet mooi. Hangende borsten,dunken borsten (de jurk snijdt ze doormidden) en voor de vorm cm de bovenkant heeft ze veel te brede en rechte schouders. Vind haar net op een man lijken qua figuur.
Die tatoeage lijkt wel op bloeduitstortingen/spataderen. Erg lelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Helen Flanagan. Outfit en makeup. Weird.
[ afbeelding ]
Van de bovenkant, jazeker, vind ik van wel. Ze kan voor mij zo een dragqueen zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Huh, een manMet zulke heupen en billen???
Zeker vanaf achteren is het net Katrien Duckquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:13 schreef kvd het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wejjjoowww, kan 'ie nog korterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef June. het volgende:
Uit het Courtney en Doug topic (als je dacht dat het niet erger kon..)\
[ afbeelding ]
Das toch dezelfde brede riem die ze op deze foto aanheeft?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef June. het volgende:
Uit het Courtney en Doug topic (als je dacht dat het niet erger kon..)\
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben Court en Doug een vrij beperkte garderobe....quote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das toch dezelfde brede riem die ze op deze foto aanheeft?
SHO / De lelijkste outfitjes #30
Ik ook, maar wel in een veel fijnere stof dan dit ding, zo te zien.quote:
Die schoenen!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kate Bosworth heeft koffie geknoeid
[ afbeelding ]
Ze is per definitie verschrikkelijkquote:Op maandag 28 januari 2013 17:49 schreef kvd het volgende:
Ze was van de week ook niet echt flatteus met haar jurk
Zulke jurkjes kom je ook tegen in van die goedkope Chinese rommelwinkeltjesquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zulke jurkjes kom je ook tegen in van die goedkope Chinese rommelwinkeltjes
Volgens mij is dat nog van de laatste zwangerschap.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:09 schreef sherezade het volgende:
[..]![]()
en zie ik in dat jurkje een beginnend buikje of lijkt dat maar zo? of is dat nog van de laatste zwangerschap?? ik hou het bij haar echt niet meer bij
ik weet ook eigenlijk niet waar we haar van moeten kennen, bij het horen van haar naam denk ik alleen maar aan die achterlijke barbie trouwfoto's van haar en Peter Andre destijds ....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog van de laatste zwangerschap.
Mag hopen van niet dat ze er nog een kind bij krijgt...heb nu al medelijden met het kleine mormeltje
Haar lichaam en de jurk gaan allebei een andere kant op. Alsof haar lichaam op alle mogelijke manieren wil ontkomen uit die goudfolie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:54 schreef kvd het volgende:
Loretta Devine (Adele Webber uit Grey's Anatomy)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef het eens ongelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:59 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Haar lichaam en de jurk gaan allebei een andere kant op. Alsof haar lichaam op alle mogelijke manieren wil ontkomen uit die goudfolie.
Jurk is gewoon te klein (is netter om te zeggen dan dat ze te dik is voor die jurk). Met zo'n opmerking kwam ik eerder hier al in de problemenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:59 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Haar lichaam en de jurk gaan allebei een andere kant op. Alsof haar lichaam op alle mogelijke manieren wil ontkomen uit die goudfolie.
ze is ook te dik voor die jurk, met zo'n figuur moet jij je al helemaal niet wagen aan kleding die gemaakt is van dit soort stof...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Jurk is gewoon te klein (is netter om te zeggen dan dat ze te dik is voor die jurk). Met zo'n opmerking kwam ik eerder hier al in de problemen
Ik denk dat dit echt de lelijkste jurk is die ik ooit heb gezien. In welk universum kan dit ooit een goed idee zijn geweest?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
en ja hier hoef je ook niet veel te zeggen om in de problemen te komen....
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
een stoffenmaker (mogelijk een werkeloze depressieve paaseierenfolieontwerper die wraak wil nemen op de rest van de wereld)
quote:
En zo te zien heeft de werkeloze depressieve paaseierenfolieontwerper het strikje van de paaseieren verwerkt in de tasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik denk dat dit echt de lelijkste jurk is die ik ooit heb gezien. In welk universum kan dit ooit een goed idee zijn geweest?
Moet je nagaan hoeveel stappen er gemaakt moeten worden voordat wij dit kunnen zien: een ontwerper die zowel het ontwerp als het printje een goed idee vindt, een stoffenmaker (mogelijk een werkeloze depressieve paaseierenfolieontwerper die wraak wil nemen op de rest van de wereld) die deze stof heeft gemaakt, de kindjes uit China of Vietnam die dit moesten maken, een inkoper oid die dit daadwerkelijk in de winkel hing, een stylist die dit voor haar uitkoos en zijzelf die het daadwerkelijk aantrekt op een plek waar lampen en mensen zijn. En werkelijk niemand die ergens in de tussentijd dacht: 'nee, dit kan echt niet. Dit kunnen we de mensheid niet aandoen, zelfs niet als grap'
Wat een gedocht!(de jurk dan)
Vooral de bovenkant is erg mis.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:54 schreef kvd het volgende:
Loretta Devine (Adele Webber uit Grey's Anatomy)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooh die broekquote:
die heeft nooit ANTM gewonnen hoor, moest weg vanwege haar wacko gedragquote:Op maandag 11 februari 2013 11:20 schreef kvd het volgende:
De Grammy Awards:
ANTM winnares Lisa D'Amato
[ afbeelding ]
Niet over twijfelen, ze staat in het goede topic zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:36 schreef kvd het volgende:
Marion Cotillard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik twijfel nog over die van Adele
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je Jennifer Lawrence?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:42 schreef SEMTEX het volgende:
Was er laatst ook niet al iemand met zo'n jurk met een half stuk eruit? Zonde.
En toch lijkt het wel dezelfde ontwerper?quote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Bedoel je Jennifer Lawrence?
[ afbeelding ]
Dat was alleen niet zo bedoeld, ze scheurde haar jurk toen ze een award ging ophalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |