abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 augustus 2024 @ 22:46:33 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214757792
En er is btw toch een speciaal topic over haar outfits?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_214763436
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, zoom dan in op dat vermeende voorste been. Dat loopt van helemaal links naar rechts.
Als dat al een echt been zou zijn, zou dat been compleet over de middenconsole liggen, dus de rest van het lichaam op de achterbank..
Ik weet niet hoe flexiewiebel jullie zijn, maar ik kan echt niet zo met mijn bovenbeen kaarsrecht over de middenconsole hangen..

Gaan er maar vanuit dat de borstjes van deze mevrouw eckt zijn, de rest van de plaat is ondergeschikt.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:42:54 #128
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_214763986
Ligt die foon niet gewoon ergens anders op, niet op háár eigen been maar naast haar rechterbeen en is haar linkerbeen niet te zien omdat ze gedraaid zit ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_214764175
pi_214764592
Andere foto van de Tesla truck van de familie West. Nu zie je Kanye achter het stuur
Hier zie je beter het grote zwarte blok in het midden en hoe de gordel loopt.

Onderaan het artikel zie je een foto met Kanye zijn torso net zo gedraaid als zijn vrouw let op hoe zijn gordel zit en waar het naar toe gaat.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')