Zo zie je maar, met al het geld in de wereld is goede smaak NIET te koop.quote:Op maandag 19 november 2012 12:09 schreef kvd het volgende:
Een paar pareltjes uit het vorige topic:
Justin Bieber
[ afbeelding ]
Mariska van Kolck
[ afbeelding ]
Christina A
[ afbeelding ]
Miley
[ afbeelding ]
Madonna
[ afbeelding ]
Kim en Kanye
[ afbeelding ]
Game on.
mn ogenquote:
Het was ook zijn meest charmante foto van die dag.quote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem ook niet knap. Hij kijkt ook zo dood uit zijn ogen.
Jeetje, en van wie mag dit gele pareltje dan wel niet zijn?quote:
volgens google Claes Iversenquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, en van wie mag dit gele pareltje dan wel niet zijn?En die pony ook weer
Het is een Claes Iversen. (ja, dat heb ik moeten Googlen). En ze was ook nog ziek. Ze had beter in bed kunnen blijven liggen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje, en van wie mag dit gele pareltje dan wel niet zijn?En die pony ook weer
Hallo wassen beeld van Justin Bieber.quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
Goeie outfit om de premier van Canada in te ontmoeten. Ik zeg: niks meer aan doen![]()
[ afbeelding ]
rihanna is ook zo vermoeiend geworden, die wilt ook alleen nog maar in het middelpunt staan met haar lelijke kleedgedragquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:52 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Het was ook zijn meest charmante foto van die dag.![]()
Rihanna (lijkt me heerlijk, in je pyjama over de rode loper)
[ afbeelding ]
Jordin Sparks
[ afbeelding ]
Brandy
[ afbeelding ]
is ze ooit in een wel een mooie outfit gespot?quote:
quote:
Ik vind haar hoofd erger dan de outfit, eigenlijk omdat er zo lang ge-oeaahhd is, denk ik nu enkel 'wtf, dat hoofd'quote:
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 03:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ze ooit in een wel een mooie outfit gespot?
Goede imitatie van een plankquote:Op woensdag 28 november 2012 15:03 schreef Airen het volgende:
Stella McCartney in eigen design
[ afbeelding ]
Maar mooi figuur welquote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef sherezade het volgende:
Omg Kelly Osbourne,wat een vierkantige kop
Ozzy-genen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef sherezade het volgende:
Omg Kelly Osbourne,wat een vierkantige kop
altijd onderaan beginnenquote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
mwah als je haar hoofd hebt gezien heb je geen zin meer om naar de rest te kijken
wow, wat staat die jurk prachtig voor haar figuurquote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Anne Hathaway in een jurk van de voorjaarscollectie van Givenchy
[ afbeelding ]
Ik vind die oranje schoenen juist tof!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Stelle McCartney met zak van max-schoenen:
[ afbeelding ]
En dit is ook al zo'n 'prachtige' variant.. noooot
[ afbeelding ]
Klopt. Combi hobbezak en lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:22 schreef GimmeGore het volgende:
Bij Stella dacht ik dat het ging om de gebloemde hobbezak die ze draagt
haar bovenkant komt totaal niet mooi uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Aventura het volgende:
Ze ziet er sinds tijden weer eens goed uit, alleen de bovenkant van dat jurkje is iets te klein.
Met lyrics van The Cardigansquote:Op zondag 9 december 2012 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Halle Berry, al draag je dit natuurlijk niet om mooi te zijn.
wat is hier mis mee behalve dat haar been op een rollade lijkt?quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Moest denken aan Ms. Congeniality
Damn, die heeft een extra coupé nodig als ze met de trein gaat, wat een bumperquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim K.
Mooie omabroek en incontinentieluier.
Lol wtfquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi juist!!!quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim K.
Stilstaand is zoiets best leuk, maar als je erin beweegt...amaiquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim K.
Die was vreselijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht ze dat het zomer was of zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:08 schreef kvd het volgende:
Kristen Stewart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heeft een kleed van tafel gepakt?quote:
Haha, die Gagaquote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef Karina het volgende:
Lady Gaga met een kooi voor haar gezicht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britney
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kinderen schamen zich nu al voor hun ouders.quote:Op zondag 23 december 2012 17:13 schreef Samson het volgende:
De oranjes hebben ook niet echt veel smaak...
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 23 december 2012 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze is over een (paar) jaar echt moddervet
Heerlijkquote:Op zondag 23 december 2012 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een kneuterig vorstenhuis hebben wij toch
Ik vind het ook leuk! Het lijkt me echt een leuk gezinnetje. Ben heel benieuwd hoe het wordt als WA koning wordt, en nog leuker, Amalia koninginquote:
Heerlijk? Een beetje wat meer modieuze rolmodellen zou hen niet misstaan. Maar ja, in NL moet alles nu eenmaal maar vooral gewoon zijn en idd kneuterig. Laatst een feest gehad. Denk je dat mensen er ook wel eens wat moeite voor willen doen. Het leek wel een spijkerbroekenfeest, want o jee, laten we vooral ons best er niet voor doen om er eens wat beter uit te zien.quote:
dit is toch een vakantiekiekje?quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Heerlijk? Een beetje wat meer modieuze rolmodellen zou hen niet misstaan. Maar ja, in NL moet alles nu eenmaal maar vooral gewoon zijn en idd kneuterig. Laatst een feest gehad. Denk je dat mensen er ook wel eens wat moeite voor willen doen. Het leek wel een spijkerbroekenfeest, want o jee, laten we vooral ons best er niet voor doen om er eens wat beter uit te zien.
Zo'n ballonrokje droeg ik ook, midden jaren tachtig.quote:
Het is een cultuur-ding denk ik. Ik moet er ook aan wennen om zo min mogelijk moeite te doen aan mijn uiterlijk als ik naar zo'n feestje ga.quote:Op zondag 23 december 2012 19:51 schreef Samson het volgende:
[..]
Heerlijk? Een beetje wat meer modieuze rolmodellen zou hen niet misstaan. Maar ja, in NL moet alles nu eenmaal maar vooral gewoon zijn en idd kneuterig. Laatst een feest gehad. Denk je dat mensen er ook wel eens wat moeite voor willen doen. Het leek wel een spijkerbroekenfeest, want o jee, laten we vooral ons best er niet voor doen om er eens wat beter uit te zien.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo'n ballonrokje droeg ik ook, midden jaren tachtig.
Nee, in mn Ziki onderbroekquote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dit is toch een vakantiekiekje?
loop jij in je vakantie in pak 1? ik niet.
Ik vind het altijd wel jammer, wordt er eens iets georganiseerd en loopt het merendeel van de mensen erbij of ze een avondje gaan bowlenquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is een cultuur-ding denk ik. Ik moet er ook aan wennen om zo min mogelijk moeite te doen aan mijn uiterlijk als ik naar zo'n feestje ga.
Gek genoeg vind ik het leuk...quote:
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 24 december 2012 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gek genoeg vind ik het leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |