Ik vind haar hoofd erger dan de outfit, eigenlijk omdat er zo lang ge-oeaahhd is, denk ik nu enkel 'wtf, dat hoofd'quote:
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 03:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ze ooit in een wel een mooie outfit gespot?
Goede imitatie van een plankquote:Op woensdag 28 november 2012 15:03 schreef Airen het volgende:
Stella McCartney in eigen design
[ afbeelding ]
Maar mooi figuur welquote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef sherezade het volgende:
Omg Kelly Osbourne,wat een vierkantige kop
Ozzy-genen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:14 schreef sherezade het volgende:
Omg Kelly Osbourne,wat een vierkantige kop
altijd onderaan beginnenquote:Op zondag 2 december 2012 13:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
mwah als je haar hoofd hebt gezien heb je geen zin meer om naar de rest te kijken
wow, wat staat die jurk prachtig voor haar figuurquote:Op donderdag 6 december 2012 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Anne Hathaway in een jurk van de voorjaarscollectie van Givenchy
[ afbeelding ]
Ik vind die oranje schoenen juist tof!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
Stelle McCartney met zak van max-schoenen:
[ afbeelding ]
En dit is ook al zo'n 'prachtige' variant.. noooot
[ afbeelding ]
Klopt. Combi hobbezak en lelijke schoenen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:22 schreef GimmeGore het volgende:
Bij Stella dacht ik dat het ging om de gebloemde hobbezak die ze draagt
haar bovenkant komt totaal niet mooi uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:00 schreef Aventura het volgende:
Ze ziet er sinds tijden weer eens goed uit, alleen de bovenkant van dat jurkje is iets te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |