PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Channel - 106491quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Jonnsie het volgende:
Een van jullie al een sopcast linkje van Ajax gevonden? Denk dat Pascal dat aan het kijken is!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Eurotruck 2 is echt een kankervet spel vriend.
kk hard blazen met mn truck op de A2
110 120 130 geen enkel probleem vriend
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?quote:
het werkt wel, maar heeft simpelweg een langzamere processor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?
Mijn moeder is het ook aan het kijken, uitlach tvquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Straks Salt kijken met Angelina Jolie.
Nu is dat programma van Brit en die andere er opik kijk maar twee minuten en erger me al dood
Het programma wordt afgesloten met een liedje van Xander de moeilijkenaamquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn moeder is het ook aan het kijken, uitlach tv
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het werkt wel, maar heeft simpelweg een langzamere processor.
Dat zeg je toch zelf kent. Het standaardmodel heeft de langzaamste processor, dat heeft niks te maken met of ik ooit een MB heb gebruikt. En ja die heb ik wel eens gebruikt, alleen is die niet echt representatief voor het huidige model.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?
Nee, ik geloof je wel, maar is dat dan echt merkbaar?
Volgens mij had je toen de ninjaedit nog niet gelezen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf kent. Het standaardmodel heeft de langzaamste processor, dat heeft niks te maken met of ik ooit een MB heb gebruikt. En ja die heb ik wel eens gebruikt, alleen is die niet echt representatief voor het huidige model.
Zal er wel aan liggen wat je er meedoet, bij Fokken zal je het wel niet merken lijkt mequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?
Nee, ik geloof je wel, maar is dat dan echt merkbaar?
klopt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Volgens mij had je toen de ninjaedit nog niet gelezen?
Ik ga niet gamen op mijn MB, daar heb ik PS3 voor. Wel waarschijnlijk wat filmpjes en foto's bewerken en editten. En kloten met virtual DJ.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt.het ligt eraan wat je ermee gaat doen, als je gaat gamen en video's bewerken is een snelle processor wel handig, maar als je alleen maar Solitaire speelt en series kijkt heb je dat niet echt nodig.
Waarom zou een 2.5 Ghz I5 processor slecht moeten zijn? Je gaf zelf al aan via DM dat je het vooral gaat gebruiken voor Word, internet, muziek en films. Dan heb je daar wel genoeg aan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?
Retina is merkbaar jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou een 2.5 Ghz I5 processor slecht moeten zijn? Je gaf zelf al aan via DM dat je het vooral gaat gebruiken voor Word, internet, muziek en films. Dan heb je daar wel genoeg aan.
Als ik jou was zou ik voor model nummer 2 gaan. 750GB harddisk, met een 2,9 GHZ I7 processor. Je hebt dan wel geen Retina scherm, maar weet niet of je daar zoveel van gaat merken. Op de iPad 2 en iPad 3 zat daar wel een duidelijk verschil in.
En je kan de BTW aftrekken begreep ik, dus kom je uit op ongeveer 1200¤ voor een Macbook Pro die je de komende jaren wel vooruit helpt.
Wat bedoel je met sterke links? 1, 3.5 etcquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan ik kiezen voor een sterke linkjes op RM en LM en de RB en LB
gewoon een sterke link voor op LM en LB dus een licht groen lijntje voor 9 chem en hetzelfde aan de andere kantquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sterke links? 1, 3.5 etc
Met oranje lijntjes heb je ook gewoon 9 chem (uitgaande van juiste formaties)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon een sterke link voor op LM en LB dus een licht groen lijntje voor 9 chem en hetzelfde aan de andere kant
Dan halen je CB en CAM's geen 9 chem. (Kompany wel)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon een sterke link voor op LM en LB dus een licht groen lijntje voor 9 chem en hetzelfde aan de andere kant
ja ik zat net te bedenkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan halen je CB's en CAM's geen 9 chem.
Ja dat is wel waar. Ik werk nu altijd op de MBpro (2.5 i5) van mijn vader en dat gaat ook altijd prima.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Retina is merkbaar ja
2.5 i5 in een Apple bak is prima, aangezien het Os erg wordt afgestemd op de hardware bij Apple
Ik zou zelfs eerder een i5 aanraden als je 'm daarvoor gaat gebruiken in verband met energieverbruik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou een 2.5 Ghz I5 processor slecht moeten zijn? Je gaf zelf al aan via DM dat je het vooral gaat gebruiken voor Word, internet, muziek en films. Dan heb je daar wel genoeg aan.
Als ik jou was zou ik voor model nummer 2 gaan. 750GB harddisk, met een 2,9 GHZ I7 processor. Je hebt dan wel geen Retina scherm, maar weet niet of je daar zoveel van gaat merken. Op de iPad 2 en iPad 3 zat daar wel een duidelijk verschil in.
En je kan de BTW aftrekken begreep ik, dus kom je uit op ongeveer 1200¤ voor een Macbook Pro die je de komende jaren wel vooruit helpt.
Bij die laatste goede kans heb ik zeker een minuut lang gevloekt. Ik weet die 100% kansen altijd om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:18 schreef BDIL het volgende:
2 x 1-0 gewonnen van PascalGoed gespeeld andere keer beter
Wil je misschien een Air dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Ik werk nu altijd op de MBpro (2.5 i5) van mijn vader en dat gaat ook altijd prima.
Alleen nog twijfelen wat ik belangrijker vind, Retina of niet kutten met harde schijf en geen drive hebben.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder een i5 aanraden als je 'm daarvoor gaat gebruiken in verband met energieverbruik.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ik zat net te bedenken, ik kan wel Navas op rechtszetten en dan Mata op rechts maar wie op RB dan?,
of ik zet Pedro op LM en dan dan Alba LB, dat kan ik wel doen
Nee, in de MBpro Retina zit geen drive en heeft de goedkoopste versie maar 128GB werkgeheugen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je misschien een Air dan?
i7 biedt alleen voordelen als je gebruik maakt van hyperthreading. Voornamelijk Adobe producten maken daar goed gebruik van. Een documentje typen in Word of even browsen met Chrome gaat geen wereld van verschil opleveren tegen opzichte van een i5, terwijl je wel flink extra betaald.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Iedereen zegt iets anders.
Bedoel je CD-drive? En 128Gb HDD of SSD?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, in de MBpro Retina zit geen drive en heeft de goedkoopste versie maar 128GB werkgeheugen.
Alleen foto/videobewerking is handig mef i7quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
i7 biedt alleen voordelen als je gebruik maakt van hyperthreading. Voornamelijk Adobe producten maken daar goed gebruik van. Een documentje typen in Word of even browsen met Chrome gaat geen wereld van verschil opleveren tegen opzichte van een i5, terwijl je wel flink extra betaald.
Ollie Engelaar IFquote:
IF's moet je zelf maar kijken. Fellaini, Alba, Pedro, Kos en Suarez hebben IF's, ik weet je budget nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die is wel nice maar IF Suarez is best duur geworden
quote:
Ja en SSDquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bedoel je CD-drive? En 128Gb HDD of SSD?
Eerst even hier vragen want een hoop hier weten er veel van. Daarnaast heb je ook een Apple store in Leiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Kent ga gewoon een x naar de Apple store in Den-Haag en vergelijk gewoon de verschillende laptops, niemand kan beter beslissen dan jijzelf imo
heb nu 2,1m coins maar wil graag boven de 2m blijven dus heb nu nog 134k te bestedenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF's moet je zelf maar kijken. Fellaini, Alba, Pedro, Kos en Suarez hebben IF's, ik weet je budget nietZou hem zelf gewoon eerst zonder IF's maken.
[..]
Niet alleen foto en videobewerking hoor, er zijn ook andere applicaties die ook gebruik maken van hyperthreading. Denk bijvoorbeeld aan archiveer programma's.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen foto/videobewerking is handig mef i7
Geen CD-drive is kut hoorquote:
Denk dat ons Kentje dat niet zo nodig gaat hebben gezien zijn gebruikquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet alleen foto en videobewerking hoor, er zijn gewoon applicaties die ook gebruik maken van hyperthreading. Denk bijvoorbeeld aan archiveer programma's.
Ik gebruik nu ook al nooit een cd drive, en je kan voor 70 euro zo'n externe CDdrive erbij kopen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen CD-drive is kut hoor
SSD is wel fijn
Pak je toch gewoon de NIF'squote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb nu 2,1m coins maar wil graag boven de 2m blijven dus heb nu nog 134k te besteden
[ afbeelding ]
dit heb ik dus nu en nog 134k te besteden
Zo te horen is de keuze al gemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik gebruik nu ook al nooit een cd drive, en je kan voor 70 euro zo'n externe CDdrive erbij kopen..
"ons Kentje"quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ons Kentje dat niet zo nodig gaat hebben gezien zijn gebruik
En 12 meter langerquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
"ons Kentje"Ik ben drie jaar ouder
Als 'ie straks HD of BluRay content gaat downloaden en uitpakken, dan kan het wel een merkbaar verschil opleveren hoor. Maar goed, zelfs dan is de meerprijs van een i7 het niet waard in naar mijn mening. (Ik heb zelf overigens wel een i7 in m'n laptop)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ons Kentje dat niet zo nodig gaat hebben gezien zijn gebruik
Nee want de Retina kost wel 500 euro meer en heeft dus maar 128GB tegen over 500GB bij de goedkopere versiequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo te horen is de keuze al gemaakt
Damnn kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
"ons Kentje"Ik ben drie jaar ouder
Echt? Niet een officiele toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerst even hier vragen want een hoop hier weten er veel van. Daarnaast heb je ook een Apple store in Leiden natuurlijk.
Dit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb denk ik mijn cd drive 3 of 4 keer gebruikt in anderhalf jaar.
Enige officiele zit in A'dam naar mijn wetenquote:
Ok, die i7 is van de baan. Het gaat nu nog puur tussen deze 2 modellen:quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als 'ie straks HD of BluRay content gaat downloaden en uitpakken, dan kan het wel een merkbaar verschil opleveren hoor. Maar goed, zelfs dan is de meerprijs van een i7 het niet waard in naar mijn mening.
Maar 20 kilo lichterquote:
Linker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, die i7 is van de baan. Het gaat nu nog puur tussen deze 2 modellen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoveel betalen voor een laptop is wel ziekquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die eerste all-the-way, tenzij je echt geld teveel hebt en per se een Retina scherm wilt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Laptop is alles. Wij gebruiken hier thuis niet eens meer een desktop. Er staat nog 1 iMac te verstoffen maar verder doen we alles met laptops, veel chiller.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoveel betalen voor een laptop is wel ziek
Klein ding ook nog
Idd, bij alienware heb je dan een laptop die 10x zo goed is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klein ding ook nog
Zeker geen geld teveel. Maar je zei net toch dat dat SSD echt merkbaar is?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die eerste all-the-way, tenzij je echt geld teveel hebt en per se een Retina scherm wilt.
Sommige mensen vinden dat fijn. Mijn pa werkt op een 14,1" en wil niets anders, terwijl ik eigenlijk alles onder 22" kut vind.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klein ding ook nog
Ik ga deze discussie niet weer aan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Idd, bij alienware heb je dan een laptop die 10x zo goed is.
Maarja, ons kentje wil een macbook
Werk nu ook op 13 inch en is prima.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat fijn. Mijn pa werkt op een 14,1" en wil niets anders, terwijl ik eigenlijk alles onder 22" kut vind.
Waarom ga jij met mensen van boven je niveau om dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer aan.Je wilt niet weten hoe vaak ik al in onze vriendenkring mijn standpunt heb moeten verdedigen wat betreft Apple.
Tsja, maar sommige mensen betalen ook liever 350k voor Akinfenwa, terwijl ze ook gewoon een heel team ervan kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks mis met Apple, alleen wel met de kwaliteit die je krijgt voor die hoge prijzen als je het vergelijkt met andere merken.(mbt laptops)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer aan.Je wilt niet weten hoe vaak ik al in onze vriendenkring mijn standpunt heb moeten verdedigen wat betreft Apple.
Gelukkig heb jij ook een iPhone.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks mis met Apple, alleen wel met de kwaliteit die je krijgt voor die hoge prijzen als je het vergelijkt met andere merken.
Alienware is ook overpriced voor een mooie kap erop..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Editquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook een iPhone.
Ja, maar dan nog zou ik voor die eerste gaan gezien het prijsverschil. Bij niet-Apple laptops kun je er zelf een SSD bijplaatsen. Ik weet niet hoe dat bij Apple werkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeker geen geld teveel. Maar je zei net toch dat dat SSD echt merkbaar is?
Zal wel helemaal dichtgebouwd zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zou ik voor die eerste gaan gezien het prijsverschil. Bij niet-Apple laptops kun je er zelf een SSD bijplaatsen. Ik weet niet hoe dat bij Apple werkt.
Kan wel geloof ik. RAM iig welquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zou ik voor die eerste gaan gezien het prijsverschil. Bij niet-Apple laptops kun je er zelf een SSD bijplaatsen. Ik weet niet hoe dat bij Apple werkt.
Moi, Ramires doet het bij mij juist facking goed, zelfde geld voor Silva en Mata trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ze weer weg, fysiek gezien is het allemaal heel mager. Silva, Ramires, Nasri en Mata kunnen geen duel winnen op kracht en snelheid. 4-3-3 proberen met Lavezzi - Zlatan - Robben.
Dikke ripoffquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef detennismaster het volgende:
Oh kan wel:
[ afbeelding ]
203 euro extra voor SSD 128GB
Met Lavezzi en Robben ga je ook geen fysieke oorlog winnen. Snap ook niet waarom je 4231 maakt met 80 pace spelers en dan een probleem hebt als ze eruit gelopen wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ze weer weg, fysiek gezien is het allemaal heel mager. Silva, Ramires, Nasri en Mata kunnen geen duel winnen op kracht en snelheid. 4-3-3 proberen met Lavezzi - Zlatan - Robben.
Niet als je het vergelijkt met Apple.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alienware is ook overpriced voor een mooie kap erop..
Dat is juist waarom Apple zo'n grote doelgroep heeft. Er zijn genoeg mensen die graag een paar honderd euro meer betalen voor dat appeltje (en in sommige geval een degelijker design). Ik moet toegeven dat ik soms ook niet ga besparen op iets dat ik graag wil hebben. Als hij voor een Apple wilt gaan, moet 'ie dat zeker doen, want als je dat eenmaal in je hoofd hebt dan valt de rest altijd tegen als je toch besluit om niet voor Apple te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks mis met Apple, alleen wel met de kwaliteit die je krijgt voor die hoge prijzen als je het vergelijkt met andere merken.(mbt laptops)
Maar die 500gb zit er toch gewoon bij? Of niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef detennismaster het volgende:
Oh kan wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef detennismaster het volgende:
Oh kan wel:
[ afbeelding ]
Daarnaast werk ik mijn hele leven al met Apple en zie ik geen reden om over te stappen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is juist waarom Apple zo'n grote doelgroep heeft. Er zijn genoeg mensen die graag een paar honderd euro meer betalen voor dat appeltje (en in sommige geval een degelijker design). Ik moet toegeven dat ik soms ook niet ga besparen op iets dat ik graag wil hebben. Als hij voor een Apple wilt gaan, moet 'ie dat zeker doen, want als je dat eenmaal in je hoofd hebt dan valt de rest altijd tegen als je toch besluit om niet voor Apple te gaan.
Zelf erin schroevenquote:
85, 90? Zeker voor de cams, cf en st!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat voor pace heb je ongeveer nodig voor 4231 ?
Niet waard dus? Ok, dan is de keuze gemaakt.quote:
Ligt eraan hoe je speelt natuurlijk. Wil jij er langs rennen zal je wel met 85-90 moeten komen. Ga je combineren dan is minder ook goed...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat voor pace heb je ongeveer nodig voor 4231 ?
Ssd is snellerquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar er zit standaard een 500gb harde schijf in? Waarom dan die 128gb ssd extra
Nee dat is vervangend.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef Duuc-nl het volgende:
Maar er zit standaard een 500gb harde schijf in? Waarom dan die 128gb ssd extra
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
even een dikke Mac Pro in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Free shippingquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik probeer altijd zoveel mogelijk te combineren, maar heb het gevoel dat de CAM's en CF's vaak net te laat zijn. En als ik er dan een keer snel uit wil komen is Ramires vaak degene die alles en iedereen voorbij rent om een goal te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met Lavezzi en Robben ga je ook geen fysieke oorlog winnen. Snap ook niet waarom je 4231 maakt met 80 pace spelers en dan een probleem hebt als ze eruit gelopen wordenMet dit team zal je toch meer combinatie spel moeten spelen.
Dus dan wordt het in totaal 628gb, en dan is dat sneller? En dan betaal je 203 euro extra ipv normale 500gb?quote:
Haha, doe ik ook elke keer.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nee vervangend. Dus van 500Gb naar 128GBssdquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dus dan wordt het in totaal 628gb, en dan is dat sneller? En dan betaal je 203 euro extra ipv normale 500gb?
Nee, is vervangend zei Kentquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dus dan wordt het in totaal 628gb, en dan is dat sneller? En dan betaal je 203 euro extra ipv normale 500gb?
Watquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee vervangend. Dus van 500Gb naar 128GBssd
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar merk je echt het verschil dan? En wanneer merk je dat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, is vervangend zei Kent
SSD is een ander soort geheugen dan een HDD, werkt sneller
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
dit gaat echt een kut zaterdagavond worden.. iedereen naait me.
Gelukkig heb ik mijn FOK! vrienden nog.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
Dutchies clubben??
Blijf vandaag thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SSD kan sneller bestanden vinden en uitlezen dan een conventionele harde schijf. Dat merk je dus bij het opstarten en het laden van applicaties.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar merk je echt het verschil dan? En wanneer merk je dat?
Ja. Openen van programma's en het laden van bestanden gaat sneller enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar merk je echt het verschil dan? En wanneer merk je dat?
Maar echt merkbaar sneller? Heb hier een conventionele 1tb en vindt het niet echt langzaam gaan. Kan sneller, maar toch, 203 euroquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
SSD kan sneller bestanden vinden en uitlezen dan een conventionele harde schijf.
Alles gaat 4x sneller.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Openen van programma's en het laden van bestanden gaat sneller enzo
Maar 128gb is wel heel erg weinig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Openen van programma's en het laden van bestanden gaat sneller enzo
We zijn hier niet allemaal een computernerd.quote:
En dat is dus kutquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar 128gb is wel heel erg weinig.
Je wordt wel keihard geript. Als je echt gigantisch veel gebruik gaat maken van je laptop en vaak opstart/afsluit en Photoshop gaat installeren, dan zou ik het doen. In alle andere gevallen niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee vervangend. Dus van 500Gb naar 128GBssd
Klopt, ik zou dan ook een 128gb SSD voor OS en Office gebruiken, en een HDD voor opslagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar 128gb is wel heel erg weinig.
Die nerds helpen je wel, kneusquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We zijn hier niet allemaal een computernerd.
Nee, maar hij doet nu net of het zo raar is als je er niks vanaf weet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die nerds helpen je wel, kneus
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook elke keer.Inclusief duurste printer, extern scherm, 3TB extra geheugen.
Kwam gewoon grappig over 628GB terwijl je daarvoor al zei dat het vervangend was.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar hij doet nu net of het zo raar is als je er niks vanaf weet.![]()
Ik ben alsnog blij met de hulp.
quote:
quote:
ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan voor de helft van het geld een snellere desktop bouwen.
Hij ging voor 17k paar dagen terug, dag na Japes' videoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef strakkeman het volgende:
Had elton een maand geleden voor 7 k gekocht. Hij gaat nu voor ruim 12 k tijd om te verkopen denk ik.
Denk je zelf dat hij zon upgrade krijgt ?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
Van Rhijn![]()
ff filmpje opsturen zodat hij 4* skills krijgt
Uitschietertje kan toch gewoonquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk je zelf dat hij zon upgrade krijgt ?Heb je hersenen ofwat ?
Ja wat. Ik ben data reviewer, dankzij mij heeft hij ook al 87 acceleration en 84 sprint speed met H2Hquote:
Wist niet dat hij zoveel zou zijn. Een gelukkige meevaller.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij ging voor 17k paar dagen terug, dag na Japes' video
Rik?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja wat. Ik ben data reviewer, dankzij mij heeft hij ook al 87 acceleration en 84 sprint speed met H2H
Als je logisch denkt niet, kijk naar alle IF's die er zijn geweest. max 1 stats die extreme upgrade krijgt en rest maar 1 punt als je geluk hebt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uitschietertje kan toch gewoon
fysiek onmogelijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar kan jij ook met je tong je elleboog aanraken?
Nou en alles kanquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je logisch denkt niet, kijk naar alle IF's die er zijn geweest. max 1 stats die extreme upgrade krijgt en rest maar 1 punt als je geluk hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja wat. Ik ben data reviewer, dankzij mij heeft hij ook al 87 acceleration en 84 sprint speed met H2H
Ja tochquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En 82 potential.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke en nu ? Maak Ballesteros dan ook met 90 pace omdat hij 1 keer Ronaldo eruit rendequote:
Ik mag alleen Ajax en Twente doen jammer genoegquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke en nu ? Maak Ballesteros dan ook met 90 pace omdat hij 1 keer Ronaldo eruit rende
Maak Tadic en Chadli even superslecht aub dank je grgr.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik mag alleen Ajax en Twente doen jammer genoeg
Ik zeg doen en dan als free gift voor de Waalwijkers onder ons.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor BDIL de stats minder overdreven gemaakt
Gun het hun welquote:
Ja vind dat ze het wel goed doen, goeie scouting etc. Maar vind Udinese bijv ook wel leuke club in italie.quote:
Dat zie ik bij Dinamo Zagreb ook, enige wat zij doen is talenten uit jeugd en soms buitenland laten doorstromen in de 1e en dik geld vangen door de jaren heen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Udinese heeft wel een bizar beleid hoor..die kopen ieder jaar gewoon 20 jeugdspelers en dan zien ze wel wat het brengt. De meesten verhuren ze dan en zo maken ze ieder jaar de balans op..ze hebben idd vaak leuke spelers, maar het is eigenlijk heel slecht voor het voetbal en de ontwikkeling van het gros van die spelers
Bij FM heb ik keer Udinese gemanaged en ze hebben heel veel spelers waarvan ze 50% van de transferrechten bezitten. Is in italie sws meer voorkomend. Ze hebben altijd vet veel talenten iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Udinese heeft wel een bizar beleid hoor..die kopen ieder jaar gewoon 20 jeugdspelers en dan zien ze wel wat het brengt. De meesten verhuren ze dan en zo maken ze ieder jaar de balans op..ze hebben idd vaak leuke spelers, maar het is eigenlijk heel slecht voor het voetbal en de ontwikkeling van het gros van die spelers
Bayernquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft volgens jullie het beste beleid van Europa? Ik denk Porto
Is dit een grap? Ajax natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
27 miljoen aan Suljemani verneukenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Ajax natuurlijk.
Porto en alle Portugese clubs hebben het enorm meezitten, ze mogen zoveel mogelijk goede buitenlanders en talentjes kopen als ze willen. En vanwege de taal zijn ze aantrekkelijk voor Brazilianen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Shit happens..de mongolen die dat mogelijk hebben gemaakt zijn iig allemaal weg. Iedere club heeft weleens een blunder.quote:
VVV!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Porto jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Shit happens? 27miljoen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shit happens..de mongolen die dat mogelijk hebben gemaakt zijn iig allemaal weg. Iedere club heeft weleens een blunder.
Ze dachten dat het Ibrahimovic was en hij stond er net op. Ik heb ook een keer een 86 Aguero gekocht voor de prijs van een 88. Dat is wel even zuur hoor.quote:
Oh ik had gehoord dat het een pricebump was.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze dachten dat het Ibrahimovic was en hij stond er net op. Ik heb ook een keer een 86 Aguero gekocht voor de prijs van een 88. Dat is wel even zuur hoor.
Ja, maar dat is nou eenmaal zo..3,4 jaar geleden..kan je nu toch niets meer aan doen...dat eeuwige gezeik op die transfer heb ik nu wel gezien. Engelaar heeft jullie ook miljoenen gekost, Feyenoord heeft ook miljoenenblunders gemaakt etc. Overigens klopt die 27 miljoen ook niet...16,25 miljoen transfer en dan nog salaris..dat was geen 11 miljoen in die paar jaar hoorquote:
Ook nog geld voor zaakwaarnemer las ik net.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou eenmaal zo..3,4 jaar geleden..kan je nu toch niets meer aan doen...dat eeuwige gezeik op die transfer heb ik nu wel gezien. Engelaar heeft jullie ook miljoenen gekost, Feyenoord heeft ook miljoenenblunders gemaakt etc. Overigens klopt die 27 miljoen ook niet...16,25 miljoen transfer en dan nog salaris..dat was geen 11 miljoen in die paar jaar hoor
Brugge heeft er al 6 gemaakt
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 waar neem je je browers eigenlijk mee op?
Er gaan wel geruchten ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik had gehoord dat het een pricebump was.Gelukkig kan dat tegenwoordig niet meer omdat je nu zo'n tellertje van 3 seconde op de webapp hebt.
Lucius, Van Ooijen, Ayoub of mijn favoriet: Leugersquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Jonnsie het volgende:
Wie moet ik in een bronze NL/ere team (353) op CDM zetten?
Heb nu alleen Palsson van NEC.... Tips?
16,25 was aan de club en er kwam nog 2,5 miljoen bij voor de zaakwaarnemer ( zeiden ze ook bij vi) dan is het bedrag van 27 miljoen wel reel aangezien hij ook boven de miljoen aan salaris kreeg + premies voor wedstrijden etc.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou eenmaal zo..3,4 jaar geleden..kan je nu toch niets meer aan doen...dat eeuwige gezeik op die transfer heb ik nu wel gezien. Engelaar heeft jullie ook miljoenen gekost, Feyenoord heeft ook miljoenenblunders gemaakt etc. Overigens klopt die 27 miljoen ook niet...16,25 miljoen transfer en dan nog salaris..dat was geen 11 miljoen in die paar jaar hoor
Brugge heeft er al 6 gemaakt
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Ik gebruik FRAPS, dat heb ik van iemand anders gekregen. Je moet er eigenlijk voor betalen.
FRAPS is toch gratis? Ik gebruikte het vroeger ook wel eens met CoD.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Ik gebruik FRAPS, dat heb ik van iemand anders gekregen. Je moet er eigenlijk voor betalen.
Formatie- en positiekaarten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar nog te verbeteren, heb nog 45k over
Jij blijft maar squads makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar nog te verbeteren, heb nog 45k over
Dat van die zaakwaarnemer klopt niet, dat heeft Ajax in het verleden vaker gezegd. Dat ging van die 16,25 miljoen af..kwam er niet bij. Bij VI zitten ze er met dat soort dingen sowieso heel vaak naast, die fact checkers van hun zouden bij ieder normaal bedrijf allang ontslagen zijn. Die Knipping en Van Duren maken ook zoveel fouten, echt niet normaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
16,25 was aan de club en er kwam nog 2,5 miljoen bij voor de zaakwaarnemer ( zeiden ze ook bij vi) dan is het bedrag van 27 miljoen wel reel aangezien hij ook boven de miljoen aan salaris kreeg + premies voor wedstrijden etc.
Leugers? Ga ik die proberen. Zou je Palsson laten staan of die ook vervangen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucius, Van Ooijen, Ayoub of mijn favoriet: Leugers
Ik heb/had meestal Lucius - Leugers als duo op cdm. Lang niet meer met dat team gespeeld though. Wisselde vrij veel door, alleen Leugers was zeker van zijn plek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Leugers? Ga ik die proberen. Zou je Palsson laten staan of die ook vervangen?
Tuurlijk geef je niet toe dat je nog zoveel kwijt bent aan een zaakwaarnemer bovenop het bedrag. Overigens zijn er nu verschillende bronnen die dit aangeven dus lijkt me sterk dat het niet zou kloppen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat van die zaakwaarnemer klopt niet, dat heeft Ajax in het verleden vaker gezegd. Dat ging van die 16,25 miljoen af..kwam er niet bij. Bij VI zitten ze er met dat soort dingen sowieso heel vaak naast, die fact checkers van hun zouden bij ieder normaal bedrijf allang ontslagen zijn. Die Knipping en Van Duren maken ook zoveel fouten, echt niet normaal.
Moet maar even kijken dan, dacht dat Lucius niet al te best was als ik zijn stats zo zie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb/had meestal Lucius - Leugers als duo op cdm. Lang niet meer met dat team gespeeld though. Wisselde vrij veel door, alleen Leugers was zeker van zijn plek.
Iedereen heeft VI als bron joh, dat is altijd. Na iedere uitzending van VI hebben al die kranten en sites hetzelfde nieuws. Maar goed, boeiend..deze discussie is 4 jaar geleden gevoerd en een paar keer paar jaar moeten er weer oudequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk geef je niet toe dat je nog zoveel kwijt bent aan een zaakwaarnemer bovenop het bedrag. Overigens zijn er nu verschillende bronnen die dit aangeven dus lijkt me sterk dat het niet zou kloppen.
Ontloopt elkaar allemaal weinig/niets bij die bronzes joh..hangt er gewoon vanaf wat je zelf fijn vindt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet maar even kijken dan, dacht dat Lucius niet al te best was als ik zijn stats zo zie!
Wel zonde met al die zakkende prijzen nu..is gewoon geld/coins verbrandenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jah joh, ik ben er nog altijd niet uit hoe en wat, raar he,
Samen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Als er een IF Refaelov komt, kom ik mijn zolderkamer een maand niet uit. Even online tissues bestellen en pen0rslaan.
beetje wel, maar ja, ik weet het gewoon even niet, 352 speelde ook wel erg goed, maar ja, ik ben geloof ik een beetje de inspiratie kwijtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel zonde met al die zakkende prijzen nu..is gewoon geld/coins verbranden
voetbal.nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik ranglijsten vinden van amateurvoetbal? Bijvoorbeeld van mijn huidige team/club
KNVB site gewoon lijkt me..quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik ranglijsten vinden van amateurvoetbal? Bijvoorbeeld van mijn huidige team/club
Was ik net ook al aan het zoeken, maar ik kon het niet vinden. Maximaal tot de beloften, topklasse etc. Niet 4de klasse bijvoorbeeld.quote:
Jawel jo gewoon inloggen en goed zoeken. Ik speel zelf ook 4de klasse en kan mijn team ook vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was ik net ook al aan het zoeken, maar ik kon het niet vinden. Maximaal tot de beloften, topklasse etc. Niet 4de klasse bijvoorbeeld.
Gebruik je Mirco Born ook dan? Zo ja, als CAM of als ST?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar allemaal weinig/niets bij die bronzes joh..hangt er gewoon vanaf wat je zelf fijn vindt.
Nee, ik heb het duo Asante - Lumu. Op 10 Haye. Vind ze alledrie echt heel chillquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Gebruik je Mirco Born ook dan? Zo ja, als CAM of als ST?
Ga ik Lumu en Born eerst in de spits proberen. Heb Asante ook gehaald, maar wil eerst Born even een kans geven!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het duo Asante - Lumu. Op 10 Haye. Vind ze alledrie echt heel chill
ik bied 225¤quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben eruit, dit maar gemaakt, ben wel 100k armer geworden door alle verkopen en kopen, nou ja, ach goed
heb nog 2m coins over
Gek.. 225 euro manquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Ik verkoop geen coins hoor , haha ben alleen benieuwd hoe dit speelt
^^quote:
Ik ga zo ff een stukje Santos kijken denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben?
Anders ga ik een nieuw team maken met FUT.
Looper en de nieuwe Batmanquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand nog vette films om te zien?
Tim misschien?
liegenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
heb Fifa 13 gekocht op de ps3. Kom binnekort ook joine
Aight, thanks. Is Ted wat?quote:
Nee echt een kutfilm. Heb echt niet gelachenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, thanks. Is Ted wat?
Als je Family Guy leuk vindt wel, anders niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, thanks. Is Ted wat?
iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
Wat een goal van Benzema en assist Modric
Toen die chinees boos werd hahahahahahahhaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt een kutfilm. Heb echt niet gelachen
Mwa matig, dan sla ik hem overquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je Family Guy leuk vindt wel, anders niet.
klotejong beetje mn DM neger enquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toen die chinees boos werd hahahahahahahha
waar zie je dm's op de mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |