27 miljoen aan Suljemani verneukenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dit een grap? Ajax natuurlijk.
Porto en alle Portugese clubs hebben het enorm meezitten, ze mogen zoveel mogelijk goede buitenlanders en talentjes kopen als ze willen. En vanwege de taal zijn ze aantrekkelijk voor Brazilianen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft volgens jullie het beste beleid van Europa? Ik denk Porto
Shit happens..de mongolen die dat mogelijk hebben gemaakt zijn iig allemaal weg. Iedere club heeft weleens een blunder.quote:
VVV!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Porto jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Shit happens? 27miljoen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shit happens..de mongolen die dat mogelijk hebben gemaakt zijn iig allemaal weg. Iedere club heeft weleens een blunder.
Ze dachten dat het Ibrahimovic was en hij stond er net op. Ik heb ook een keer een 86 Aguero gekocht voor de prijs van een 88. Dat is wel even zuur hoor.quote:
Oh ik had gehoord dat het een pricebump was.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze dachten dat het Ibrahimovic was en hij stond er net op. Ik heb ook een keer een 86 Aguero gekocht voor de prijs van een 88. Dat is wel even zuur hoor.
Ja, maar dat is nou eenmaal zo..3,4 jaar geleden..kan je nu toch niets meer aan doen...dat eeuwige gezeik op die transfer heb ik nu wel gezien. Engelaar heeft jullie ook miljoenen gekost, Feyenoord heeft ook miljoenenblunders gemaakt etc. Overigens klopt die 27 miljoen ook niet...16,25 miljoen transfer en dan nog salaris..dat was geen 11 miljoen in die paar jaar hoorquote:
Ook nog geld voor zaakwaarnemer las ik net.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou eenmaal zo..3,4 jaar geleden..kan je nu toch niets meer aan doen...dat eeuwige gezeik op die transfer heb ik nu wel gezien. Engelaar heeft jullie ook miljoenen gekost, Feyenoord heeft ook miljoenenblunders gemaakt etc. Overigens klopt die 27 miljoen ook niet...16,25 miljoen transfer en dan nog salaris..dat was geen 11 miljoen in die paar jaar hoor
Brugge heeft er al 6 gemaakt
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:17 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 waar neem je je browers eigenlijk mee op?
Er gaan wel geruchten ja.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh ik had gehoord dat het een pricebump was.Gelukkig kan dat tegenwoordig niet meer omdat je nu zo'n tellertje van 3 seconde op de webapp hebt.
Lucius, Van Ooijen, Ayoub of mijn favoriet: Leugersquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:32 schreef Jonnsie het volgende:
Wie moet ik in een bronze NL/ere team (353) op CDM zetten?
Heb nu alleen Palsson van NEC.... Tips?
16,25 was aan de club en er kwam nog 2,5 miljoen bij voor de zaakwaarnemer ( zeiden ze ook bij vi) dan is het bedrag van 27 miljoen wel reel aangezien hij ook boven de miljoen aan salaris kreeg + premies voor wedstrijden etc.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou eenmaal zo..3,4 jaar geleden..kan je nu toch niets meer aan doen...dat eeuwige gezeik op die transfer heb ik nu wel gezien. Engelaar heeft jullie ook miljoenen gekost, Feyenoord heeft ook miljoenenblunders gemaakt etc. Overigens klopt die 27 miljoen ook niet...16,25 miljoen transfer en dan nog salaris..dat was geen 11 miljoen in die paar jaar hoor
Brugge heeft er al 6 gemaakt
Dat bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Ik gebruik FRAPS, dat heb ik van iemand anders gekregen. Je moet er eigenlijk voor betalen.
FRAPS is toch gratis? Ik gebruikte het vroeger ook wel eens met CoD.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Ik gebruik FRAPS, dat heb ik van iemand anders gekregen. Je moet er eigenlijk voor betalen.
Formatie- en positiekaarten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar nog te verbeteren, heb nog 45k over
Jij blijft maar squads makenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar nog te verbeteren, heb nog 45k over
Dat van die zaakwaarnemer klopt niet, dat heeft Ajax in het verleden vaker gezegd. Dat ging van die 16,25 miljoen af..kwam er niet bij. Bij VI zitten ze er met dat soort dingen sowieso heel vaak naast, die fact checkers van hun zouden bij ieder normaal bedrijf allang ontslagen zijn. Die Knipping en Van Duren maken ook zoveel fouten, echt niet normaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
16,25 was aan de club en er kwam nog 2,5 miljoen bij voor de zaakwaarnemer ( zeiden ze ook bij vi) dan is het bedrag van 27 miljoen wel reel aangezien hij ook boven de miljoen aan salaris kreeg + premies voor wedstrijden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |