Ik zeg doen en dan als free gift voor de Waalwijkers onder ons.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor BDIL de stats minder overdreven gemaakt
Gun het hun welquote:
Ja vind dat ze het wel goed doen, goeie scouting etc. Maar vind Udinese bijv ook wel leuke club in italie.quote:
Dat zie ik bij Dinamo Zagreb ook, enige wat zij doen is talenten uit jeugd en soms buitenland laten doorstromen in de 1e en dik geld vangen door de jaren heen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Udinese heeft wel een bizar beleid hoor..die kopen ieder jaar gewoon 20 jeugdspelers en dan zien ze wel wat het brengt. De meesten verhuren ze dan en zo maken ze ieder jaar de balans op..ze hebben idd vaak leuke spelers, maar het is eigenlijk heel slecht voor het voetbal en de ontwikkeling van het gros van die spelers
Bij FM heb ik keer Udinese gemanaged en ze hebben heel veel spelers waarvan ze 50% van de transferrechten bezitten. Is in italie sws meer voorkomend. Ze hebben altijd vet veel talenten iddquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Udinese heeft wel een bizar beleid hoor..die kopen ieder jaar gewoon 20 jeugdspelers en dan zien ze wel wat het brengt. De meesten verhuren ze dan en zo maken ze ieder jaar de balans op..ze hebben idd vaak leuke spelers, maar het is eigenlijk heel slecht voor het voetbal en de ontwikkeling van het gros van die spelers
Bayernquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft volgens jullie het beste beleid van Europa? Ik denk Porto
Is dit een grap? Ajax natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft volgens jullie het beste beleid van Europa? Ik denk Porto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |