PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Channel - 106491quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Jonnsie het volgende:
Een van jullie al een sopcast linkje van Ajax gevonden? Denk dat Pascal dat aan het kijken is!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Eurotruck 2 is echt een kankervet spel vriend.
kk hard blazen met mn truck op de A2
110 120 130 geen enkel probleem vriend
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?quote:
het werkt wel, maar heeft simpelweg een langzamere processor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?
Mijn moeder is het ook aan het kijken, uitlach tvquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Straks Salt kijken met Angelina Jolie.
Nu is dat programma van Brit en die andere er opik kijk maar twee minuten en erger me al dood
Het programma wordt afgesloten met een liedje van Xander de moeilijkenaamquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn moeder is het ook aan het kijken, uitlach tv
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het werkt wel, maar heeft simpelweg een langzamere processor.
Dat zeg je toch zelf kent. Het standaardmodel heeft de langzaamste processor, dat heeft niks te maken met of ik ooit een MB heb gebruikt. En ja die heb ik wel eens gebruikt, alleen is die niet echt representatief voor het huidige model.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?
Nee, ik geloof je wel, maar is dat dan echt merkbaar?
Volgens mij had je toen de ninjaedit nog niet gelezen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf kent. Het standaardmodel heeft de langzaamste processor, dat heeft niks te maken met of ik ooit een MB heb gebruikt. En ja die heb ik wel eens gebruikt, alleen is die niet echt representatief voor het huidige model.
Zal er wel aan liggen wat je er meedoet, bij Fokken zal je het wel niet merken lijkt mequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit op een MB gezeten dus hoe weet je dat nou?
Nee, ik geloof je wel, maar is dat dan echt merkbaar?
klopt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Volgens mij had je toen de ninjaedit nog niet gelezen?
Ik ga niet gamen op mijn MB, daar heb ik PS3 voor. Wel waarschijnlijk wat filmpjes en foto's bewerken en editten. En kloten met virtual DJ.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt.het ligt eraan wat je ermee gaat doen, als je gaat gamen en video's bewerken is een snelle processor wel handig, maar als je alleen maar Solitaire speelt en series kijkt heb je dat niet echt nodig.
Waarom zou een 2.5 Ghz I5 processor slecht moeten zijn? Je gaf zelf al aan via DM dat je het vooral gaat gebruiken voor Word, internet, muziek en films. Dan heb je daar wel genoeg aan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie nu net pas je DM. Bedankt voor je reactie, ik moet zo langzamerhand toch wel een keuze gaan maken. Black friday komt eraan. Maar is processor die in het standaardmodel zit niet goed genoeg dan? Het lijkt me niet dat Apple iets op de markt brengt voor zoveel geld als het niet eens perfect werkt?
Retina is merkbaar jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou een 2.5 Ghz I5 processor slecht moeten zijn? Je gaf zelf al aan via DM dat je het vooral gaat gebruiken voor Word, internet, muziek en films. Dan heb je daar wel genoeg aan.
Als ik jou was zou ik voor model nummer 2 gaan. 750GB harddisk, met een 2,9 GHZ I7 processor. Je hebt dan wel geen Retina scherm, maar weet niet of je daar zoveel van gaat merken. Op de iPad 2 en iPad 3 zat daar wel een duidelijk verschil in.
En je kan de BTW aftrekken begreep ik, dus kom je uit op ongeveer 1200¤ voor een Macbook Pro die je de komende jaren wel vooruit helpt.
Wat bedoel je met sterke links? 1, 3.5 etcquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan ik kiezen voor een sterke linkjes op RM en LM en de RB en LB
gewoon een sterke link voor op LM en LB dus een licht groen lijntje voor 9 chem en hetzelfde aan de andere kantquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sterke links? 1, 3.5 etc
Met oranje lijntjes heb je ook gewoon 9 chem (uitgaande van juiste formaties)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon een sterke link voor op LM en LB dus een licht groen lijntje voor 9 chem en hetzelfde aan de andere kant
Dan halen je CB en CAM's geen 9 chem. (Kompany wel)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon een sterke link voor op LM en LB dus een licht groen lijntje voor 9 chem en hetzelfde aan de andere kant
ja ik zat net te bedenkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan halen je CB's en CAM's geen 9 chem.
Ja dat is wel waar. Ik werk nu altijd op de MBpro (2.5 i5) van mijn vader en dat gaat ook altijd prima.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Retina is merkbaar ja
2.5 i5 in een Apple bak is prima, aangezien het Os erg wordt afgestemd op de hardware bij Apple
Ik zou zelfs eerder een i5 aanraden als je 'm daarvoor gaat gebruiken in verband met energieverbruik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou een 2.5 Ghz I5 processor slecht moeten zijn? Je gaf zelf al aan via DM dat je het vooral gaat gebruiken voor Word, internet, muziek en films. Dan heb je daar wel genoeg aan.
Als ik jou was zou ik voor model nummer 2 gaan. 750GB harddisk, met een 2,9 GHZ I7 processor. Je hebt dan wel geen Retina scherm, maar weet niet of je daar zoveel van gaat merken. Op de iPad 2 en iPad 3 zat daar wel een duidelijk verschil in.
En je kan de BTW aftrekken begreep ik, dus kom je uit op ongeveer 1200¤ voor een Macbook Pro die je de komende jaren wel vooruit helpt.
Bij die laatste goede kans heb ik zeker een minuut lang gevloekt. Ik weet die 100% kansen altijd om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:18 schreef BDIL het volgende:
2 x 1-0 gewonnen van PascalGoed gespeeld andere keer beter
Wil je misschien een Air dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar. Ik werk nu altijd op de MBpro (2.5 i5) van mijn vader en dat gaat ook altijd prima.
Alleen nog twijfelen wat ik belangrijker vind, Retina of niet kutten met harde schijf en geen drive hebben.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder een i5 aanraden als je 'm daarvoor gaat gebruiken in verband met energieverbruik.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja ik zat net te bedenken, ik kan wel Navas op rechtszetten en dan Mata op rechts maar wie op RB dan?,
of ik zet Pedro op LM en dan dan Alba LB, dat kan ik wel doen
Nee, in de MBpro Retina zit geen drive en heeft de goedkoopste versie maar 128GB werkgeheugen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je misschien een Air dan?
i7 biedt alleen voordelen als je gebruik maakt van hyperthreading. Voornamelijk Adobe producten maken daar goed gebruik van. Een documentje typen in Word of even browsen met Chrome gaat geen wereld van verschil opleveren tegen opzichte van een i5, terwijl je wel flink extra betaald.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
Iedereen zegt iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |