Leugers? Ga ik die proberen. Zou je Palsson laten staan of die ook vervangen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lucius, Van Ooijen, Ayoub of mijn favoriet: Leugers
Ik heb/had meestal Lucius - Leugers als duo op cdm. Lang niet meer met dat team gespeeld though. Wisselde vrij veel door, alleen Leugers was zeker van zijn plek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Leugers? Ga ik die proberen. Zou je Palsson laten staan of die ook vervangen?
Tuurlijk geef je niet toe dat je nog zoveel kwijt bent aan een zaakwaarnemer bovenop het bedrag. Overigens zijn er nu verschillende bronnen die dit aangeven dus lijkt me sterk dat het niet zou kloppen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat van die zaakwaarnemer klopt niet, dat heeft Ajax in het verleden vaker gezegd. Dat ging van die 16,25 miljoen af..kwam er niet bij. Bij VI zitten ze er met dat soort dingen sowieso heel vaak naast, die fact checkers van hun zouden bij ieder normaal bedrijf allang ontslagen zijn. Die Knipping en Van Duren maken ook zoveel fouten, echt niet normaal.
Moet maar even kijken dan, dacht dat Lucius niet al te best was als ik zijn stats zo zie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb/had meestal Lucius - Leugers als duo op cdm. Lang niet meer met dat team gespeeld though. Wisselde vrij veel door, alleen Leugers was zeker van zijn plek.
Iedereen heeft VI als bron joh, dat is altijd. Na iedere uitzending van VI hebben al die kranten en sites hetzelfde nieuws. Maar goed, boeiend..deze discussie is 4 jaar geleden gevoerd en een paar keer paar jaar moeten er weer oudequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tuurlijk geef je niet toe dat je nog zoveel kwijt bent aan een zaakwaarnemer bovenop het bedrag. Overigens zijn er nu verschillende bronnen die dit aangeven dus lijkt me sterk dat het niet zou kloppen.
Ontloopt elkaar allemaal weinig/niets bij die bronzes joh..hangt er gewoon vanaf wat je zelf fijn vindt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet maar even kijken dan, dacht dat Lucius niet al te best was als ik zijn stats zo zie!
Wel zonde met al die zakkende prijzen nu..is gewoon geld/coins verbrandenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jah joh, ik ben er nog altijd niet uit hoe en wat, raar he,
Samen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
Als er een IF Refaelov komt, kom ik mijn zolderkamer een maand niet uit. Even online tissues bestellen en pen0rslaan.
beetje wel, maar ja, ik weet het gewoon even niet, 352 speelde ook wel erg goed, maar ja, ik ben geloof ik een beetje de inspiratie kwijtquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel zonde met al die zakkende prijzen nu..is gewoon geld/coins verbranden
voetbal.nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik ranglijsten vinden van amateurvoetbal? Bijvoorbeeld van mijn huidige team/club
KNVB site gewoon lijkt me..quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik ranglijsten vinden van amateurvoetbal? Bijvoorbeeld van mijn huidige team/club
Was ik net ook al aan het zoeken, maar ik kon het niet vinden. Maximaal tot de beloften, topklasse etc. Niet 4de klasse bijvoorbeeld.quote:
Jawel jo gewoon inloggen en goed zoeken. Ik speel zelf ook 4de klasse en kan mijn team ook vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was ik net ook al aan het zoeken, maar ik kon het niet vinden. Maximaal tot de beloften, topklasse etc. Niet 4de klasse bijvoorbeeld.
Gebruik je Mirco Born ook dan? Zo ja, als CAM of als ST?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar allemaal weinig/niets bij die bronzes joh..hangt er gewoon vanaf wat je zelf fijn vindt.
Nee, ik heb het duo Asante - Lumu. Op 10 Haye. Vind ze alledrie echt heel chillquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Gebruik je Mirco Born ook dan? Zo ja, als CAM of als ST?
Ga ik Lumu en Born eerst in de spits proberen. Heb Asante ook gehaald, maar wil eerst Born even een kans geven!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het duo Asante - Lumu. Op 10 Haye. Vind ze alledrie echt heel chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |