Bedoel je CD-drive? En 128Gb HDD of SSD?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, in de MBpro Retina zit geen drive en heeft de goedkoopste versie maar 128GB werkgeheugen.
Alleen foto/videobewerking is handig mef i7quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
i7 biedt alleen voordelen als je gebruik maakt van hyperthreading. Voornamelijk Adobe producten maken daar goed gebruik van. Een documentje typen in Word of even browsen met Chrome gaat geen wereld van verschil opleveren tegen opzichte van een i5, terwijl je wel flink extra betaald.
Ollie Engelaar IFquote:
IF's moet je zelf maar kijken. Fellaini, Alba, Pedro, Kos en Suarez hebben IF's, ik weet je budget nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die is wel nice maar IF Suarez is best duur geworden
quote:
Ja en SSDquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bedoel je CD-drive? En 128Gb HDD of SSD?
Eerst even hier vragen want een hoop hier weten er veel van. Daarnaast heb je ook een Apple store in Leiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Kent ga gewoon een x naar de Apple store in Den-Haag en vergelijk gewoon de verschillende laptops, niemand kan beter beslissen dan jijzelf imo
heb nu 2,1m coins maar wil graag boven de 2m blijven dus heb nu nog 134k te bestedenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF's moet je zelf maar kijken. Fellaini, Alba, Pedro, Kos en Suarez hebben IF's, ik weet je budget nietZou hem zelf gewoon eerst zonder IF's maken.
[..]
Niet alleen foto en videobewerking hoor, er zijn ook andere applicaties die ook gebruik maken van hyperthreading. Denk bijvoorbeeld aan archiveer programma's.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen foto/videobewerking is handig mef i7
Geen CD-drive is kut hoorquote:
Denk dat ons Kentje dat niet zo nodig gaat hebben gezien zijn gebruikquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet alleen foto en videobewerking hoor, er zijn gewoon applicaties die ook gebruik maken van hyperthreading. Denk bijvoorbeeld aan archiveer programma's.
Ik gebruik nu ook al nooit een cd drive, en je kan voor 70 euro zo'n externe CDdrive erbij kopen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen CD-drive is kut hoor
SSD is wel fijn
Pak je toch gewoon de NIF'squote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb nu 2,1m coins maar wil graag boven de 2m blijven dus heb nu nog 134k te besteden
[ afbeelding ]
dit heb ik dus nu en nog 134k te besteden
Zo te horen is de keuze al gemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik gebruik nu ook al nooit een cd drive, en je kan voor 70 euro zo'n externe CDdrive erbij kopen..
"ons Kentje"quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ons Kentje dat niet zo nodig gaat hebben gezien zijn gebruik
En 12 meter langerquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
"ons Kentje"Ik ben drie jaar ouder
Als 'ie straks HD of BluRay content gaat downloaden en uitpakken, dan kan het wel een merkbaar verschil opleveren hoor. Maar goed, zelfs dan is de meerprijs van een i7 het niet waard in naar mijn mening. (Ik heb zelf overigens wel een i7 in m'n laptop)quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ons Kentje dat niet zo nodig gaat hebben gezien zijn gebruik
Nee want de Retina kost wel 500 euro meer en heeft dus maar 128GB tegen over 500GB bij de goedkopere versiequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo te horen is de keuze al gemaakt
Damnn kerelquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
"ons Kentje"Ik ben drie jaar ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |