Gelukkig heb jij ook een iPhone.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks mis met Apple, alleen wel met de kwaliteit die je krijgt voor die hoge prijzen als je het vergelijkt met andere merken.
Alienware is ook overpriced voor een mooie kap erop..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Idd, bij alienware heb je dan een laptop die 10x zo goed is.
Maarja, ons kentje wil een macbook
Editquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook een iPhone.
Ja, maar dan nog zou ik voor die eerste gaan gezien het prijsverschil. Bij niet-Apple laptops kun je er zelf een SSD bijplaatsen. Ik weet niet hoe dat bij Apple werkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zeker geen geld teveel. Maar je zei net toch dat dat SSD echt merkbaar is?
Zal wel helemaal dichtgebouwd zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zou ik voor die eerste gaan gezien het prijsverschil. Bij niet-Apple laptops kun je er zelf een SSD bijplaatsen. Ik weet niet hoe dat bij Apple werkt.
Kan wel geloof ik. RAM iig welquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog zou ik voor die eerste gaan gezien het prijsverschil. Bij niet-Apple laptops kun je er zelf een SSD bijplaatsen. Ik weet niet hoe dat bij Apple werkt.
Moi, Ramires doet het bij mij juist facking goed, zelfde geld voor Silva en Mata trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ze weer weg, fysiek gezien is het allemaal heel mager. Silva, Ramires, Nasri en Mata kunnen geen duel winnen op kracht en snelheid. 4-3-3 proberen met Lavezzi - Zlatan - Robben.
Dikke ripoffquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef detennismaster het volgende:
Oh kan wel:
[ afbeelding ]
203 euro extra voor SSD 128GB
Met Lavezzi en Robben ga je ook geen fysieke oorlog winnen. Snap ook niet waarom je 4231 maakt met 80 pace spelers en dan een probleem hebt als ze eruit gelopen wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe ze weer weg, fysiek gezien is het allemaal heel mager. Silva, Ramires, Nasri en Mata kunnen geen duel winnen op kracht en snelheid. 4-3-3 proberen met Lavezzi - Zlatan - Robben.
Niet als je het vergelijkt met Apple.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alienware is ook overpriced voor een mooie kap erop..
Dat is juist waarom Apple zo'n grote doelgroep heeft. Er zijn genoeg mensen die graag een paar honderd euro meer betalen voor dat appeltje (en in sommige geval een degelijker design). Ik moet toegeven dat ik soms ook niet ga besparen op iets dat ik graag wil hebben. Als hij voor een Apple wilt gaan, moet 'ie dat zeker doen, want als je dat eenmaal in je hoofd hebt dan valt de rest altijd tegen als je toch besluit om niet voor Apple te gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Niks mis met Apple, alleen wel met de kwaliteit die je krijgt voor die hoge prijzen als je het vergelijkt met andere merken.(mbt laptops)
Maar die 500gb zit er toch gewoon bij? Of niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef detennismaster het volgende:
Oh kan wel:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef detennismaster het volgende:
Oh kan wel:
[ afbeelding ]
Daarnaast werk ik mijn hele leven al met Apple en zie ik geen reden om over te stappen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is juist waarom Apple zo'n grote doelgroep heeft. Er zijn genoeg mensen die graag een paar honderd euro meer betalen voor dat appeltje (en in sommige geval een degelijker design). Ik moet toegeven dat ik soms ook niet ga besparen op iets dat ik graag wil hebben. Als hij voor een Apple wilt gaan, moet 'ie dat zeker doen, want als je dat eenmaal in je hoofd hebt dan valt de rest altijd tegen als je toch besluit om niet voor Apple te gaan.
Zelf erin schroevenquote:
85, 90? Zeker voor de cams, cf en st!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat voor pace heb je ongeveer nodig voor 4231 ?
Niet waard dus? Ok, dan is de keuze gemaakt.quote:
Ligt eraan hoe je speelt natuurlijk. Wil jij er langs rennen zal je wel met 85-90 moeten komen. Ga je combineren dan is minder ook goed...quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat voor pace heb je ongeveer nodig voor 4231 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |