Ja. Openen van programma's en het laden van bestanden gaat sneller enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar merk je echt het verschil dan? En wanneer merk je dat?
Maar echt merkbaar sneller? Heb hier een conventionele 1tb en vindt het niet echt langzaam gaan. Kan sneller, maar toch, 203 euroquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
SSD kan sneller bestanden vinden en uitlezen dan een conventionele harde schijf.
Alles gaat 4x sneller.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Openen van programma's en het laden van bestanden gaat sneller enzo
Maar 128gb is wel heel erg weinig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Openen van programma's en het laden van bestanden gaat sneller enzo
We zijn hier niet allemaal een computernerd.quote:
En dat is dus kutquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar 128gb is wel heel erg weinig.
Je wordt wel keihard geript. Als je echt gigantisch veel gebruik gaat maken van je laptop en vaak opstart/afsluit en Photoshop gaat installeren, dan zou ik het doen. In alle andere gevallen niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee vervangend. Dus van 500Gb naar 128GBssd
Klopt, ik zou dan ook een 128gb SSD voor OS en Office gebruiken, en een HDD voor opslagquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Maar 128gb is wel heel erg weinig.
Die nerds helpen je wel, kneusquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We zijn hier niet allemaal een computernerd.
Nee, maar hij doet nu net of het zo raar is als je er niks vanaf weet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die nerds helpen je wel, kneus
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook elke keer.Inclusief duurste printer, extern scherm, 3TB extra geheugen.
Kwam gewoon grappig over 628GB terwijl je daarvoor al zei dat het vervangend was.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, maar hij doet nu net of het zo raar is als je er niks vanaf weet.![]()
Ik ben alsnog blij met de hulp.
quote:
quote:
ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan voor de helft van het geld een snellere desktop bouwen.
Hij ging voor 17k paar dagen terug, dag na Japes' videoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef strakkeman het volgende:
Had elton een maand geleden voor 7 k gekocht. Hij gaat nu voor ruim 12 k tijd om te verkopen denk ik.
Denk je zelf dat hij zon upgrade krijgt ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |