SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Goed bezig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
Gadver die aandachtshoeralleen vanwege haar tieten.
Ze heeft best een leuk koppie hoor, maar verder eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
Gadver die aandachtshoeralleen vanwege haar tieten.
Wat een hoer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met haar phoney's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ECHTE JAPAN LOVERS ALS BEACHUUUUU HATEN PHONEY'S ALS HAAR
Japan loverquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ECHTE JAPAN LOVERS ALS BEACHUUUUU HATEN PHONEY'S ALS HAAR
Niet wetendequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afgunst omdat je een dubbele rug hebt
Zijn het ook, maar dat zei je niet en zou het raar zijn.quote:
Oh als jij wist wat ik wist, zou je je helemaal ziek lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat die geo maar praten, hij weet niks.
Zegt mevrouw die niet weet wat flets isquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laat die geo maar praten, hij weet niks.
DM het mij sahbi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh als jij wist wat ik wist, zou je je helemaal ziek lachen.
Ik wil deze keer gewoon normaal kunnen doen en niet mijn maaginhoud over iemand zijn bank sproeien.quote:
Drink dan wat langzamer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil deze keer gewoon normaal kunnen doen en niet mijn maaginhoud over iemand zijn bank sproeien.
Was toen wel het probleem, 6 verschillende soorten drank binnen een halfuur bijna op met zijn 3en.quote:
Tja, dan vraag je er een beetje om.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was toen wel het probleem, 6 verschillende soorten drank binnen een halfuur bijna op met zijn 3en.
Ik weet, ik weet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er een beetje om.
Of water, tegen de kater.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:52 schreef Beach het volgende:
Tussendoor af en toe een glas fris drinken werkt al heel goed.
Hehe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet nu wel lachen als ik er aan terugdenk![]()
Dus ik lag zo op die bank, ik zat al half te slapen krijst opeens een vriendin 'NEEEE MIJN BANK, NEEEEE, NEEE SNOW NEEEEEEEEEEE!'quote:
En jij: "Hoezo? Wat is er aan de hand?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus ik lag zo op die bank, ik zat al half te slapen krijst opeens een vriendin 'NEEEE MIJN BANK, NEEEEE, NEEE SNOW NEEEEEEEEEEE!'
Het is allemaal heel vaag, op een gegeven moment zat ik tegen de badkamerdeur aan en ging ik maar douchenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En jij: "Hoezo? Wat is er aan de hand?"
En je vriendin vloekend poetsen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is allemaal heel vaag, op een gegeven moment zat ik tegen de badkamerdeur aan en ging ik maar douchen
Ik zit nu helemaal te lachenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je vriendin vloekend poetsen.
Kots gaat er nog vanaf, maar bloed trekt in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
Is kotsen op iemand z'n bank erger dan doorlekken op een bank?
Ah..quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kots gaat er nog vanaf, maar bloed trekt in.
al die beweging voor niks..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb weer lekker gesport hoor
Alleen eet ik nu chips
Slecht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen eet ik nu chips
Maakt niet uit, je bent niet dikquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen eet ik nu chips
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus het lijkt of je nooit vreet? Cool
godzijdank, ik ben niet de enigste die er zo over denktquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is zo vies bij mannen
Alleen bij mij buik hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is zo vies bij mannen
Nee.quote:
Weetiktog.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:37 schreef Snowbells het volgende:
Appelcake is een irritante kloon van iemand.
denk dat de meerderheid er zo over denktquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
godzijdank, ik ben niet de enigste die er zo over denkt
Ik denk iedereen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk dat de meerderheid er zo over denkt
appel, jij bent uber dun en je kan niet eens abs zien. dat is toch een teken dat er iets niet klopt (0% spiermassaquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen bij mij buik hoor.
[..]
Nee.[ afbeelding ]
[..]
Weetiktog.
ligt eraan, experienced in what?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef Trollscience het volgende:
so uh... are you experienceeeeeeeddddd
Oh en bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep liever beetje spiermassa+vet dan fucking dun en helemaal niks
is zo veel werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, gespierde brede mannen
let me prove it to youquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ligt eraan, experienced in what?
Ligt eraan hoe breedquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat vind ik bij mannen beter, chicks met spieren heb ik liever niet. behalve vrouwen die een beetje zichtbare hamstrings hebben en een mooie squat kontquote:
Breed is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben er hard voor aan het werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet wat over hebben voor een lekker lijf
Ohh dacht alquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat vind ik bij mannen beter, chicks met spieren heb ik liever niet. behalve vrouwen die een beetje zichtbare hamstrings hebben en een mooie squat kont
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehehe dan heb je gewoon een fontein.quote:
dat vind ik weer te overdrevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hehehe dan heb je gewoon een fontein.
die kerel weegt overigens gewoon 151 kilo![]()
heb liever een galaxy S3 dan een iphone, heb nu een iphone maar bevalt me minder dan androidquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, binnenkort een iphone ipv deze kut galaxy
ik heb nu een galaxy plus maar die zuigt nog harder dan appelcake aan zijn posters van mileyquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb liever een galaxy S3 dan een iphone, heb nu een iphone maar bevalt me minder dan android
hahaha bazenopmerking ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nu een galaxy plus maar die zuigt nog harder dan appelcake aan zijn posters van miley
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nu een galaxy plus maar die zuigt nog harder dan appelcake aan zijn posters van miley
jij bent gewoon tevreden met aandacht welke vorm dan ookquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent gewoon tevreden met aandacht welke vorm dan ook
zou ik ook zijn als ik hem wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent gewoon tevreden met aandacht welke vorm dan ook
voor wie is die bedoelt, voor appel?quote:
zo kort hier en nu al weten hoe appel in elkaar steektquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik hem was
ik vind van niet, kan er echt niet op typenquote:
Kan niemand anders zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
voor wie is die bedoelt, voor appel?
niet als je binnen een jaar 3 toestellen moet verslijten omdat ze kapot gaanquote:
Welke had je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als je binnen een jaar 3 toestellen moet verslijten omdat ze kapot gaan
Ik heb er ook in gepost.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ergens waar jij niet mag kijken
jij bent echt geobsedeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Daar waar A-J haar navel liet zien.
Niet dat ik haar navel wil opzoeken, maar omdat ik een nieuwe foto wil maken en eropzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent echt geobsedeerd
goed excuus om AJ haar buik eens goed te bekijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet dat ik haar navel wil opzoeken, maar omdat ik een nieuwe foto wil maken en eropzetten.
Red me!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent echt geobsedeerd
Ja tuurlijk, wat jij wil.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
goed excuus om AJ haar buik eens goed te bekijken
doe maar niet met je miley buikquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet dat ik haar navel wil opzoeken, maar omdat ik een nieuwe foto wil maken en eropzetten.
Was maar een grapje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe maar niet met je miley buik
denk niet echt dat je mij nodig hebt, jij vreet appel met huid en haar opquote:
Heb nu de 9320 fijn ding hoor, weet niet hoe je die kapot kan makenquote:
Kom ik zo agressief over?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:00 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
denk niet echt dat je mij nodig hebt, jij vreet appel met huid en haar op
nee, dat is het niet. maar appel weegt niks. als jij hard snuift hangt ie aan je neusquote:
1x waterschade door aanrijding met fietser en 2x was dat oplaaddingetje kapot, toen was ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb nu de 9320 fijn ding hoor, weet niet hoe je die kapot kan maken
Zeg je nu dat ik een grote neus heb?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, dat is het niet. maar appel weegt niks. als jij hard snuift hangt ie aan je neus
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1x waterschade door aanrijding met fietser en 2x was dat oplaaddingetje kapot, toen was ik er wel klaar mee
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een grote neus heb?
dat weet ik niet eigenlijk. maar wat ik wil zeggen is dat jij appel wel aan kan. je doet immers aan kickboxquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een grote neus heb?
ja maar die kan niet whatsappenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan niet kapot
dat is waarquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar die kan niet whatsappen
ik doe mijn best om aan te komen en deze kerel is blij met 0% spiermassa en gewicht verliezenquote:
ben ik met je eens, ik kan echt geen dag zonder whatsappquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou toch erg zijn als ik niet meer kon whatsappen
Ik helemaal niet zo dun, kijk maar in het naveltopic.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Meer vreten dus mr skeleton
had ik gezien, maar er zit ook gewoon niks aan massa op. ga gewoon eten en krachttraining doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik helemaal niet zo dun, kijk maar in het naveltopic.
ja hoeveel berichten ik stuur via whatsapp, met sms zou ik een bundel van 5000 smsjes p/m moeten hebben ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben ik met je eens, ik kan echt geen dag zonder whatsapp
ken dat probleemquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoeveel berichten ik stuur via whatsapp, met sms zou ik een bundel van 5000 smsjes p/m moeten hebben ofzo
Swagquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb momenteel 2 nokia 6300's liggen waarvan ik er 1 nog gebruik voor sms en bellen, en BB 9320 voor ping,whatsapp,internet etc en heb nog een Bold 9780
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
appels lichaamsbouw
geen skinny jeans, geen swag, maar joggingspak en airmaxxquote:
ik draag ze ook niet heb wel een paar nike cortezquote:
Oké dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik draag ze ook niet heb wel een paar nike cortez
neequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
mooie schoenen dit
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
mooie schoenen dit
quote:
joah maar ik moet heel veel lopen soms en dan kies ik liever voor het comfort van gympenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
je heb ook nike heels tegenwoordig, hakken zijn btw het beste wat een vrouw kan dragen
ga weg met je bergschoenen, autistquote:
ook niet al ben ik wel een fan van lage adidassen ik had 6,7 paar lage, maar 2 verkochtquote:
-edit Sorry allemaal lelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga weg met je bergschoenen, autist
kep nog een paar lage ff zoekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ook niet al ben ik wel een fan van lage adidassen ik had 6,7 paar lage, maar 2 verkocht
klopt adidas maakt echt fijne schoenenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook adidas gympen, zitten zo lekker
en niet zulke lompe schoenen tenninstequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt adidas maakt echt fijne schoenen
klopt, had eerst nike renzo maar die zijn veel zwaarder en breder. adidas maakt mooie smalle en lichte sneakersquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en niet zulke lompe schoenen tenninste
wacht ik heb ook nog zoiets ff kiekenquote:
Ik heb nog 3 paar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wacht ik heb ook nog zoiets ff kieken
ff foto maken brbquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 paar.
1 oude schoenen die lijken op deze
2 wandelschoenen met wol erin
3 lelijke schoenen die ik aandoe als ik deze die ik eerst poste niet vind.
Kast vol schoenenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb er een speciaal hoekje voor ingericht
vind ze zelf ook niks, vind mijn adidas veel mooierquote:
klopt maar zulke schoenen staan wel leuk bij mannenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vind ze zelf ook niks, vind mijn adidas veel mooier
kijk dit maar evenquote:
Dan zal ik het maar niet kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik keek dat en dacht echt
mind=blown
je IQ kon wel eens een paar punten zakken als je dat filmpje kijkt
alleen doordeweeksquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie leeft er volgens een dagplanning?
doe maar wel ik wil je mening horenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar niet kijken
Ik heb alleen maar goedkope schoenenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen geld voor zoveel schoenenhet net aan 10 paar ofzo
Oke straks als ik in bed geinstalleerd benquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
doe maar wel ik wil je mening horen
daar heb je wel geluk mee dan, mijn voeten zijn gelukkig al een maand of 8 gestopt met groeien maar daarvoor had ik sowieso iedere 7-8 maanden nieuwe nodig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goedkope schoenenEn al 3 jaar dezelfde maat dus
Mijn voeten groeien nog steedsquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daar heb je wel geluk mee dan, mijn voeten zijn gelukkig al een maand of 8 gestopt met groeien maar daarvoor had ik sowieso iedere 7-8 maanden nieuwe nodig.
kan ook zijn omdat jij ouder bent dan ik
kut voor jequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien nog steedsnog even en ik heb maat 41
troost je; ik heb 46/47quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien nog steedsnog even en ik heb maat 41
Ro-aldquote:
jezus, wat een kolenschoppenquote:
ben je ook een beetje een lange kerel of niet?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
Verveling in de trein... Net klaar bij de nachtbagger meet xD
Hoe gaat het hier?
Taexonquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
Verveling in de trein... Net klaar bij de nachtbagger meet xD
Hoe gaat het hier?
zoiets liefs heeft een jongen nog nooit tegen me gezegt!!! :$quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij bent een man
goeie grapquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets liefs heeft een jongen nog nooit tegen me gezegt!!! :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |