DM het mij sahbi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh als jij wist wat ik wist, zou je je helemaal ziek lachen.
Ik wil deze keer gewoon normaal kunnen doen en niet mijn maaginhoud over iemand zijn bank sproeien.quote:
Drink dan wat langzamer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil deze keer gewoon normaal kunnen doen en niet mijn maaginhoud over iemand zijn bank sproeien.
Was toen wel het probleem, 6 verschillende soorten drank binnen een halfuur bijna op met zijn 3en.quote:
Tja, dan vraag je er een beetje om.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was toen wel het probleem, 6 verschillende soorten drank binnen een halfuur bijna op met zijn 3en.
Ik weet, ik weet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er een beetje om.
Of water, tegen de kater.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:52 schreef Beach het volgende:
Tussendoor af en toe een glas fris drinken werkt al heel goed.
Hehe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet nu wel lachen als ik er aan terugdenk![]()
Dus ik lag zo op die bank, ik zat al half te slapen krijst opeens een vriendin 'NEEEE MIJN BANK, NEEEEE, NEEE SNOW NEEEEEEEEEEE!'quote:
En jij: "Hoezo? Wat is er aan de hand?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus ik lag zo op die bank, ik zat al half te slapen krijst opeens een vriendin 'NEEEE MIJN BANK, NEEEEE, NEEE SNOW NEEEEEEEEEEE!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |