neequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
mooie schoenen dit
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
mooie schoenen dit
quote:
joah maar ik moet heel veel lopen soms en dan kies ik liever voor het comfort van gympenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:15 schreef ChesterPerry het volgende:
je heb ook nike heels tegenwoordig, hakken zijn btw het beste wat een vrouw kan dragen
ga weg met je bergschoenen, autistquote:
ook niet al ben ik wel een fan van lage adidassen ik had 6,7 paar lage, maar 2 verkochtquote:
-edit Sorry allemaal lelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga weg met je bergschoenen, autist
kep nog een paar lage ff zoekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:17 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ook niet al ben ik wel een fan van lage adidassen ik had 6,7 paar lage, maar 2 verkocht
klopt adidas maakt echt fijne schoenenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook adidas gympen, zitten zo lekker
en niet zulke lompe schoenen tenninstequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
klopt adidas maakt echt fijne schoenen
klopt, had eerst nike renzo maar die zijn veel zwaarder en breder. adidas maakt mooie smalle en lichte sneakersquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en niet zulke lompe schoenen tenninste
wacht ik heb ook nog zoiets ff kiekenquote:
Ik heb nog 3 paar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wacht ik heb ook nog zoiets ff kieken
ff foto maken brbquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 paar.
1 oude schoenen die lijken op deze
2 wandelschoenen met wol erin
3 lelijke schoenen die ik aandoe als ik deze die ik eerst poste niet vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |