ik doe mijn best om aan te komen en deze kerel is blij met 0% spiermassa en gewicht verliezenquote:
ben ik met je eens, ik kan echt geen dag zonder whatsappquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou toch erg zijn als ik niet meer kon whatsappen
Ik helemaal niet zo dun, kijk maar in het naveltopic.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Meer vreten dus mr skeleton
had ik gezien, maar er zit ook gewoon niks aan massa op. ga gewoon eten en krachttraining doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik helemaal niet zo dun, kijk maar in het naveltopic.
ja hoeveel berichten ik stuur via whatsapp, met sms zou ik een bundel van 5000 smsjes p/m moeten hebben ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben ik met je eens, ik kan echt geen dag zonder whatsapp
ken dat probleemquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoeveel berichten ik stuur via whatsapp, met sms zou ik een bundel van 5000 smsjes p/m moeten hebben ofzo
Swagquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Heb momenteel 2 nokia 6300's liggen waarvan ik er 1 nog gebruik voor sms en bellen, en BB 9320 voor ping,whatsapp,internet etc en heb nog een Bold 9780
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[ afbeelding ]
appels lichaamsbouw
geen skinny jeans, geen swag, maar joggingspak en airmaxxquote:
ik draag ze ook niet heb wel een paar nike cortezquote:
Oké dan is het goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik draag ze ook niet heb wel een paar nike cortez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |