ligt eraan, experienced in what?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef Trollscience het volgende:
so uh... are you experienceeeeeeeddddd
Oh en bedankt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
kep liever beetje spiermassa+vet dan fucking dun en helemaal niks
is zo veel werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, gespierde brede mannen
let me prove it to youquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ligt eraan, experienced in what?
Ligt eraan hoe breedquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat vind ik bij mannen beter, chicks met spieren heb ik liever niet. behalve vrouwen die een beetje zichtbare hamstrings hebben en een mooie squat kontquote:
Breed is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ben er hard voor aan het werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet wat over hebben voor een lekker lijf
Ohh dacht alquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat vind ik bij mannen beter, chicks met spieren heb ik liever niet. behalve vrouwen die een beetje zichtbare hamstrings hebben en een mooie squat kont
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehehe dan heb je gewoon een fontein.quote:
dat vind ik weer te overdrevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hehehe dan heb je gewoon een fontein.
die kerel weegt overigens gewoon 151 kilo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |