heb liever een galaxy S3 dan een iphone, heb nu een iphone maar bevalt me minder dan androidquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, binnenkort een iphone ipv deze kut galaxy
ik heb nu een galaxy plus maar die zuigt nog harder dan appelcake aan zijn posters van mileyquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb liever een galaxy S3 dan een iphone, heb nu een iphone maar bevalt me minder dan android
hahaha bazenopmerking ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nu een galaxy plus maar die zuigt nog harder dan appelcake aan zijn posters van miley
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nu een galaxy plus maar die zuigt nog harder dan appelcake aan zijn posters van miley
jij bent gewoon tevreden met aandacht welke vorm dan ookquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent gewoon tevreden met aandacht welke vorm dan ook
zou ik ook zijn als ik hem wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij bent gewoon tevreden met aandacht welke vorm dan ook
voor wie is die bedoelt, voor appel?quote:
zo kort hier en nu al weten hoe appel in elkaar steektquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik hem was
ik vind van niet, kan er echt niet op typenquote:
Kan niemand anders zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
voor wie is die bedoelt, voor appel?
niet als je binnen een jaar 3 toestellen moet verslijten omdat ze kapot gaanquote:
Welke had je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als je binnen een jaar 3 toestellen moet verslijten omdat ze kapot gaan
Ik heb er ook in gepost.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ergens waar jij niet mag kijken
jij bent echt geobsedeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Daar waar A-J haar navel liet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |