Dan zal ik het maar niet kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik keek dat en dacht echt
mind=blown
je IQ kon wel eens een paar punten zakken als je dat filmpje kijkt
alleen doordeweeksquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie leeft er volgens een dagplanning?
doe maar wel ik wil je mening horenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar niet kijken
Ik heb alleen maar goedkope schoenenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen geld voor zoveel schoenenhet net aan 10 paar ofzo
Oke straks als ik in bed geinstalleerd benquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
doe maar wel ik wil je mening horen
daar heb je wel geluk mee dan, mijn voeten zijn gelukkig al een maand of 8 gestopt met groeien maar daarvoor had ik sowieso iedere 7-8 maanden nieuwe nodig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goedkope schoenenEn al 3 jaar dezelfde maat dus
Mijn voeten groeien nog steedsquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daar heb je wel geluk mee dan, mijn voeten zijn gelukkig al een maand of 8 gestopt met groeien maar daarvoor had ik sowieso iedere 7-8 maanden nieuwe nodig.
kan ook zijn omdat jij ouder bent dan ik
kut voor jequote:Op vrijdag 16 november 2012 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien nog steedsnog even en ik heb maat 41
troost je; ik heb 46/47quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn voeten groeien nog steedsnog even en ik heb maat 41
Ro-aldquote:
jezus, wat een kolenschoppenquote:
ben je ook een beetje een lange kerel of niet?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
Verveling in de trein... Net klaar bij de nachtbagger meet xD
Hoe gaat het hier?
Taexonquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef Taexon het volgende:
Verveling in de trein... Net klaar bij de nachtbagger meet xD
Hoe gaat het hier?
zoiets liefs heeft een jongen nog nooit tegen me gezegt!!! :$quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar jij bent een man
goeie grapquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zoiets liefs heeft een jongen nog nooit tegen me gezegt!!! :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |