Waar zit je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet thuis
Tempo is zo fucking langzaam
Een beetje gefrustreerd is het niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik mis mijn schooldagen weer.. Al die dames..
Ach ik ben slechts een eenzame maagd, die op zoek is naar de liefde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje gefrustreerd is het niet?
zou wel passen in wat er elke keer gebeurd als ik even weg ben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dadelijk roepen ze om. 'U heeft de Ibood doos gemist.'
Hbo wbquote:
Hehehehe...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Melleyn het volgende:
Wat voor Ailuranthrope, kan ie de overbuurmeisjes bespieden
welke hogeschool, doe ik ook namelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hbo wb
Ik wil mijn p en weg naar uni, middelbare verpest omdat ik te lui was om vwo te doen (moest je frans of duits erbij)
Geen buurmeisjes, slechts een vrijgezel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Melleyn het volgende:
Wat voor Ailuranthrope, kan ie de overbuurmeisjes bespieden
Wowquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Silver Ocean B.V. heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van ¤55,90 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Silver Ocean B.V..
De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
customerservice@ibood.com
http://www.ibood.com
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
Gegevens oorspronkelijke transactie
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Verzekering: ----
Totaal: ¤55,90 EUR
Terugbetaling aan PayPal-saldo: ¤55,90 EUR
Factuurnummer: *knip*
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Voor de box?? Noooooooooo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Silver Ocean B.V. heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van ¤55,90 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Silver Ocean B.V..
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Wt een naaiersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Haha zit je nu ook in de les :pquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef qwox het volgende:
[..]
welke hogeschool, doe ik ook namelijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
[ afbeelding ]
Hbo ook?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef qwox het volgende:
[..]
nope, alleen vanochtend, ben al redelijk ver in studie, dus maar weinig college
Karmaquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Ik moest lachen!
Gvd mijn ribben.![]()
Ja. Goodwill zat er niet in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ze hadden zo even een bestelling kunnen aanmaken. Met een beetje goodwill was het gewoon goedgekomen. Had je ze gebeld?
De hommo. Als ik hem zie klap ik hem met Brahim.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja. Goodwill zat er niet in.
Enorm stugge vent aan de telefoon. Nors van hier tot Tokio en hij kon nergens wat aan doen
Ik ga toch geen filmpje van een kwartier zitten kijken manquote:
Dat is in ieder geval nog iets jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben weer lekker fris en schoon![]()
Renn!![]()
![]()
Naja, je hebt in ieder geval wonderbaarlijk snel je geld terug, je hebt ook Ibood verhalen dat dat wel eens een maand kan duren.
Was verkeerde link, zie ninja editquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga toch geen filmpje van een kwartier zitten kijken man
Hmpf. Ik had neergekwakt als ik jou was en nogmaals gebeld zodat je een ander aan de lijn kreeg. En gewoon blijven drammen en bellen. Mr goed, achteraf is een koe in de kont kijken zoals men hier zegt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja. Goodwill zat er niet in.
Enorm stugge vent aan de telefoon. Nors van hier tot Tokio en hij kon nergens wat aan doen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Renn het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval nog iets ja.
Ik win de iBoox-box wel van de Facebook actie...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga toch geen filmpje van een kwartier zitten kijken man
Maar alsnog stond er wel een box op mijn naam in het systeem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik had neergekwakt als ik jou was en nogmaals gebeld zodat je een ander aan de lijn kreeg. En gewoon blijven drammen en bellen. Mr goed, achteraf is een koe in de kont kijken zoals men hier zegt.
Dat zou tof zijn gratis box! Wellicht was de box die jij kocht die wat bedoelt was voor de facebook actie en had iemand een fout gemacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar alsnog stond er wel een box op mijn naam in het systeem.
Ik heb een goede portie valse hoop dat deze verstopt in het systeem toch nog aankomt
Net zo lang door blijven drammen tot ze je zo zat zijn en je gelijk geven om van je af te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik had neergekwakt als ik jou was en nogmaals gebeld zodat je een ander aan de lijn kreeg. En gewoon blijven drammen en bellen. Mr goed, achteraf is een koe in de kont kijken zoals men hier zegt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar alsnog stond er wel een box op mijn naam in het systeem.
Ik heb een goede portie valse hoop dat deze verstopt in het systeem toch nog aankomt
Yup. Soms werkt het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zo lang door blijven drammen tot ze je zo zat zijn en je gelijk geven om van je af te zijn![]()
Heerlijk!quote:
Ik heb een keer 6 weken na een hunt gewacht op een verzending van een Tas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zo lang door blijven drammen tot ze je zo zat zijn en je gelijk geven om van je af te zijn![]()
Met vriendlief? Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Niet in je luipaard bikini?
Ja, m'n moeder is vast weer trots op mequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef essnhills het volgende:
Melleyn! Heb je de dagcijfers van gisteren al gezien?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met vriendlief? Natuurlijk niet
Klopt boxen komen misschien niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef qwox het volgende:
volgende trein met wifi, snel bij gelezen, geen box gemist
http://www.icadeau.nl/nl/borat-mankiniquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar wil je me nu dan helpen met een bikini uitzoeken?
Dan heb ik liever een string.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://www.icadeau.nl/nl/borat-mankini
ga er ook niet meer speciaal op letten, ben toch te laat of even wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt boxen komen misschien niet meer.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef qwox het volgende:
[..]
ga er ook niet meer speciaal op letten, ben toch te laat of even weg
Hij voldoet niet aan de eisen van de weddenschap.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Melleyn het volgende:
Als je daarmee gaat lopen ben je wel een baas
http://www.lingeriebestel(...)ten_string_4831.htmlquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een string.
Vanochtend tussen 8 en 9 2 keer. Dat is mijn straf voor uitslapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja dan had je vannacht maar moeten blijven
Voldoet ook niet aan de eisen van de weddenschap.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://www.lingeriebestel(...)ten_string_4831.html
Hier goedkoper!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://www.icadeau.nl/nl/borat-mankini
Ja daar heb ik de 3ds gemist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Renn het volgende:
[..]
Vanochtend tussen 8 en 9 2 keer. Dat is mijn straf voor uitslapen.
Nee, ken ik ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef qwox het volgende:
[..]
jij toevallig bij van leuken, die geeft nu wiskunde
yep, die roosters kan ik zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Nee, ken ik ook niet
Is een docent in eindhoven ofzo?
Ik heb op nu betalen geklikt en daarna niets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
Ik was op tijd maar meteen database error, klootzakken
Echt volkomen kut ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb op nu betalen geklikt en daarna niets.
Nog eens boos bellen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Renn het volgende:
Godverdomme, mijn andere doos annuleren omdat hij UITVERKOCHT is en nog geen 10 minuten later de volgende in de verkoop gooien.
Zitten jullie me nou te fucken, iBood?
Ik drukte op tijd uh dacht ik dan, daarna meteen je kunt niet bestellen vanwege de drukte of zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Guul het volgende:
[..]
Idd...
Kwam weer tot Paypal en toen niets meer...
Hulde voor jou!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Beste Mc Lovin.
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxx
Je bestelling:
1x SNEL! SNEL! SNEL! Klik op die knop dan! Waar wacht je nog op?? ¤ 49.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 55.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Je hebt hem!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Beste Mc Lovin.
Bestelnummer: xxxxx
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 55.90
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Beste Mc Lovin.
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 55.90
En zeggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog eens boos bellen!
Ik heb hem ook niet
Gewoon even je woede ventilerenquote:
quote:
quote:
Ja het was even een doodsbenauwde situatie. Maar ik refreshde vroeg en kreeg hem op tijd te pakken denk ik. Alleen toen ik eenmaal ging betalen ging het mis. Maar ik heb uiteindelijk een mail gekregen.quote:
Wel een beetje té vaak voor echt leuke inhoud. Maar ik zou 'm ook nog kopen hoor als 't zou lukken. Die van 50 euro dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef knep het volgende:
Die boxen komen vaak deze hunt, mooi die reacties.
Band Hero wooquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef OhNoes het volgende:
Denk dat de boxen echt troep zijn deze hunt, vooral de 50
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel een beetje té vaak voor echt leuke inhoud. Maar ik zou 'm ook nog kopen hoor als 't zou lukken. Die van 50 euro dan.
Heb hem gekocht voor de spanning en het leuke, als ik het kut vind stuur ik hem terug. Maar voor hetzelfde geld zit er wat leuks in! Retouren kan altijd toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef OhNoes het volgende:
Denk dat de boxen echt troep zijn deze hunt, vooral de 50
Doorsturen naar Renn is in ieder geval altijd mogelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Heb hem gekocht voor de spanning en het leuke, als ik het kut vind stuur ik hem terug. Maar voor hetzelfde geld zit er wat leuks in! Retouren kan altijd toch?
Die hoop ik ook nog te scoren!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga die 100 gewoon even scoren zo en anders ga ik huilen
daaromquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Heb hem gekocht voor de spanning en het leuke, als ik het kut vind stuur ik hem terug. Maar voor hetzelfde geld zit er wat leuks in! Retouren kan altijd toch?
Jep, heb er ook een teruggestuurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Retouren vind ik kinderachtig. Mr goed, die discussie is al te vaak gevoerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Renn het volgende:
[..]
Doorsturen naar Renn is in ieder geval altijd mogelijk.
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga die 100 gewoon even scoren zo en anders ga ik huilen
Meh 50 euro zijn 50 euro!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Retouren vind ik kinderachtig. Mr goed, die discussie is al te vaak gevoerd.
Het kan inderdaad ja
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Als er Denon oordopjes in zitten mag je die bij me overkopen voor de iboodprijs.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
Moet ie wel vóór vanavond komen, dan ben ik aan het feesten
Ik ook, maar ik blijf er niet voor thuis laat staan dat ik m'n nachtrust er voor inlever.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel een beetje té vaak voor echt leuke inhoud. Maar ik zou 'm ook nog kopen hoor als 't zou lukken. Die van 50 euro dan.
Heb je het nou via 1DK gedaan of niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
Maja ik had als een doel een doos te kopen en dat is me gelukt ook nog ik dacht dat het onmogelijk was.
Nee ik refreshte en zag een glimp van de doos terwijl het oude product er nog stond toen die volledige geladen was, maar toen had ik al geschakeld om hem te kopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je het nou via 1DK gedaan of niet?
Wat heb je nog staan beste man?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:26 schreef OhNoes het volgende:
Ik heb nog allemaal zooi van de vorige box staan, verouderde zooi, al helemaal nu maar ben te lui om het op mp te doen
quote:Quazier: hmm ook lekker, paypal heeft bedrag wel afgeboekt, maar bij ibood staat ie niet tussen mn bestellingen...
Ja zo ben je lekker snel inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nee ik refreshte en zag een glimp van de doos terwijl het oude product er nog stond toen die volledige geladen was, maar toen had ik al geschakeld om hem te kopen.
Uhm, 2x netgear eva 2000 ofzo, een minimuis (maar die heb ik sinds een week in gebruik :p ) en een wozter div 35 xp rec high ofzoietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:27 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wat heb je nog staan beste man?
Bestelnummer Product Status Verwachte verzenddatum Afleveradres wijzigen Retouren en garantiequote:
Ja jammer en zonde. Ik heb echt geluk gehad dat is zo echt puur geluk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja zo ben je lekker snel inderdaad![]()
Ik zag hem pas toen ibood zelf refreshte, tja
DAT IS ERG ZUURquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Renn het volgende:
Ik zag hem toen ik de deur van mijn kamer opendeed met een glas drinken
Knip je bestelnummer even wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Bestelnummer Product Status Verwachte verzenddatum Afleveradres wijzigen Retouren en garantie
XXX SNEL! SNEL! SNEL! Betaald 23 november 2012
[..]
Ja jammer en zonde. Ik heb echt geluk gehad dat is zo echt puur geluk.
Mag ook wel eens tochquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja jammer en zonde. Ik heb echt geluk gehad dat is zo echt puur geluk.
Met de fokgroepquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef OhNoes het volgende:
Yes weerwen groepsopdracht erbij
3e in 2.5 maand
Fml
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef OhNoes het volgende:
Yes weer een groepsopdracht erbij
3e in 2.5 maand
Fml
Goed zo. Zweep erover bij die luie studenten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:31 schreef OhNoes het volgende:
Yes weer een groepsopdracht erbij
3e in 2.5 maand
Fml
Die meelifters, blegh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed zo. Zweep erover bij die luie studenten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Melleyn het volgende:
Even een dubbele espresso voordat ik zometeen op m'n toetsenbord in slaap val![]()
Ginmegimmegimmequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Melleyn het volgende:
Even een dubbele espresso voordat ik zometeen op m'n toetsenbord in slaap val![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef EDMAN- het volgende:
Te dure laptop
en box gemist GVD!
belt mn pa me op, sta ik net bij de kassa 'of ik de doos nog wil'
ik zeg: F5 eens.
'Oh, doos is al weg'
Heb je em??? Netjes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik hoop dat de laptop van zonet in mijn box zit.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb je em??? Netjes!
Nog meer hier?
Ja blijkbaar krijg ik alles nu heel vroeg te zien als ik refresh. Daardoor was ik op tijd. Zelfs nog 3 seconde getwijfeld over mijn wachtwoord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb je em??? Netjes!
Nog meer hier?
op de normale site of 1DK?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja blijkbaar krijg ik alles nu heel vroeg te zien als ik refresh. Daardoor was ik op tijd. Zelfs nog 3 seconde getwijfeld over mijn wachtwoord.
Je iboodwachtwoord?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja blijkbaar krijg ik alles nu heel vroeg te zien als ik refresh. Daardoor was ik op tijd. Zelfs nog 3 seconde getwijfeld over mijn wachtwoord.
Moest je zelfs nog inloggen?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef qwox het volgende:
[..]
paypal maakt niet uit, staat dan al gereserveerd
Tja, bij jou was er gewoon een foutje door al die database errors.quote:
Oh...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef qwox het volgende:
[..]
paypal maakt niet uit, staat dan al gereserveerd
Zolang ik er maar niet weet van heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tja, bij jou was er gewoon een foutje door al die database errors.
Zal je zien dat er straks gewoon een paar dozen overblijven
Je mag het magazijn niet in brand stekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet weet van heb.
Ja is wel leuk als iedereen dat zal doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je mag het magazijn niet in brand steken
FB stel het voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja is wel leuk als iedereen dat zal doen.
Sowieso moeten er gewoon een topic blijven een SC voor ibood acties.
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
Woow ja als je hem handmatig F5't dan zie je hem 5 seconden eerder!
Ja zo kreeg ik de doos dus met stom geluk door op de goede tijd te f5n toen nog bijna niemand het zag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
Jep, zo heb ik met de laatste hunt met boxen er ook 3 kunnen scoren, dus eigenlijk moet je het wel zo doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
Tot twee keer toe deze hunt niet.... bij mij!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh, nee dat maakt geen moer uit. Als je dat Paypal scherm ziet om in te loggen zit je goed.
Ik had hem al betaald en alsnog was hij niet gereserveerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef Guul het volgende:
[..]
Tot twee keer toe deze hunt niet.... bij mij!
Als ze dat nou doen bij prodocten van onder de 20 euroquote:
gelukkig is het vannacht afgelopen, anders zouden er hier mensen overlijden van vermoeiheidquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef EDMAN- het volgende:
Maar ik heb dus waarschijnlijk officieel alle boxen gemist verdomme (vanavond geen tijd, en vanacht dronken, dan ga ik maar niet kijken)
Iemand zal mijn afgetrapte Honeywell heater wel krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, straks weer lekker met z'n allen lachen omdat er alleen maar troep in die boxen zit.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef qwox het volgende:
[..]
gelukkig is het vannacht afgelopen, anders zouden er hier mensen overlijden van vermoeiheid
?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Iemand zal mijn afgetrapte Honeywell heater wel krijgen
ja dat is ook soms als je f5'tquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik zag al het plaatje van die voetbal tafel maar hij stond nog op uitverkocht?
iBood heeft het moeilijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:52 schreef rickyszz het volgende:
Huh ik zag al het plaatje van die voetbal tafel maar hij stond nog op uitverkocht?
Die zou ik ook terug sturen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik teruggestuurd
En terecht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik teruggestuurd
Hahahahaha xdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik teruggestuurd
Meer omdat de onderste 2 dingen ook al in de box van 30 euro zaten. Dit was de 60quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Die zou ik ook terug sturen.
Die muis had ik ja, en die rijbewijs / kenteken etui ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Meer omdat de onderste 2 dingen ook al in de box van 30 euro zaten. Dit was de 60
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Zitten er altijd drie dingen in een doos?
In die van 60 zater er 4quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Zitten er altijd drie dingen in een doos?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
In die van 60 zater er 4Nog een pasjeshouder
Al zat er in die van 90 ook 3 dingen
Heb er een aan bambino geschonkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:59 schreef Melleyn het volgende:
Oh en de UK stekker niet te vergeten. Kan daar onderhand ook al een webshop in beginnen
Ik zag dat hij er een zocht jaquote:
Naar China vliegen en daar shoppen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Guul het volgende:
Denk dat ik maar gewoon weer ga china-shoppen... stuk goedkoper!
Serieus? Ik heb me daar nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Guul het volgende:
Denk dat ik maar gewoon weer ga china-shoppen... stuk goedkoper!
Haha, hij kwam hem op halenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zag dat hij er een zocht jaMaar die dingen passen niet door de brievenbus dus het werd een beetje te duur grapje om op te sturen
Die dingen zijn goorquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
Pff mijn moeder is thuisgekomen nu kan ik niet aan de lidil namaak m&m's.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die dingen zijn goorSuikerklontjes
Nooit nagels lakken tijdens een hunt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef essnhills het volgende:
Nagels lakken en typen is niet heel makkelijk te combineren..
Jamaar vanavond feest! mijn nagels moeten rood!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nooit nagels lakken tijdens een hunt!
Slutty nurse?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar vanavond feest! mijn nagels moeten rood!
En de box is toch net geweest
Oh wat voorn feest?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar vanavond feest! mijn nagels moeten rood!
En de box is toch net geweest
Koptelefoontjes e.d. zijn niet verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je van plastic-fantastic houdt
Apple=chinameukquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Guul het volgende:
[..]
Koptelefoontjes e.d. zijn niet verkeerd hoor.
Beter dan die appeltjes-meuk.
haha nee valt mee maar wel alles is rood wit: Witte labjas met rode randjes, rode opdrukken, rode panty, rode nagels en rode lippenquote:
Heel apart gevoel van binnen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Godver, nu zit ik hier met een ....![]()
Gaafquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha nee valt mee maar wel alles is rood wit: Witte labjas met rode randjes, rode opdrukken, rode panty, rode nagels en rode lippenOhja, en rode wodka als 'medicijn' in mijn injectiespuiten
Huisfeest bij vriendlief, met als thema einde van de wereld. Het huis wordt een ontsnappingscapsule, en dus moeten de gasten gecontroleerd worden op besmettelijke ziektes voordat ze naar binnen mogenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha nee valt mee maar wel alles is rood wit: Witte labjas met rode randjes, rode opdrukken, rode panty, rode nagels en rode lippenOhja, en rode wodka als 'medicijn' in mijn injectiespuiten
ja...quote:
IK WIL OOK GECONTROLEERD WORDEN DOOR JOU!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huisfeest bij vriendlief, met als thema einde van de wereld. Het huis wordt een ontsnappingscapsule, en dus moeten de gasten gecontroleerd worden op besmettelijke ziektes voordat ze naar binnen mogen
Fotoquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naakt mag inderdaad ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Foto
Kostuum hoef je niet aan te hebben
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Foto
Kostuum hoef je niet aan te hebben
Ik had van dat transferpapier gehaald, nu heb ik op de achterkant zo'n groot biohazardteken staan in het rood, met daarbij de tekst: warning, biohazardquote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Ja hallo. Zit ik hier in het topic hosselen voor beginners?
Welnee, welnee. Overigens als je tips hebt deel ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Hallon! Zal ik jou eens even hosselenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Hier op FOK! of de foto zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik zal zo kijken of ik een foto kan uploaden..
Rookie modus: Hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hallon! Zal ik jou eens even hosselen
Oh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hallon! Zal ik jou eens even hosselen
Ja. En zo te zien is dit Les 1quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Tinypic, kun je gewoon uploadenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik zal zo kijken of ik een foto kan uploaden..
Rookie modus: Hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hier op FOK! of de foto zelf?
Ik ben geen schenkstroop.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan schenkstroop incognito.
Als ik met een vrouw ga is het geen vreemdgaan tochquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh!Je bent dus weer vrijgezel!
![]()
![]()
![]()
![]()
Uploaden op photobucket tinypic of whatever. Dan de link hier postenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik maak zo een foto van m'n kostuum en die wil ik hier posten..Hoe doe ik dat?
Ok thanx! Ben wel eerst nog bezig met nagels lakken hoor!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Tinypic, kun je gewoon uploaden
En dan krijg je een link die je hier kan posten (:
Pfff.. Wat als ik dan een bh met string aan doe?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Melleyn het volgende:
Oh! Je bent dus weer vrijgezel!
Als ik met een vrouw ga is het geen vreemdgaan toch
Dan ben je nog enger dan je al wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pfff.. Wat als ik dan een bh met string aan doe?
Wilde de pics al uploaden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan ben je nog enger dan je al was
Als je echt interesse hebt kan je altijd een dmntje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wil ik nog wel wat te lachen hebben
Ik kan niet beloven dat het dan niet in het topic verschijntquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Als je echt interesse hebt kan je altijd een dmntje doen.
Dan houdt het helaas op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat het dan niet in het topic verschijnt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat het dan niet in het topic verschijnt
Volgens mij wel goeie doppies voor goeie prijs hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zo gekocht, moet iedere dag toch wel iets hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |