Die meelifters, blegh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goed zo. Zweep erover bij die luie studenten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Melleyn het volgende:
Even een dubbele espresso voordat ik zometeen op m'n toetsenbord in slaap val![]()
Ginmegimmegimmequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:36 schreef Melleyn het volgende:
Even een dubbele espresso voordat ik zometeen op m'n toetsenbord in slaap val![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:38 schreef EDMAN- het volgende:
Te dure laptop
en box gemist GVD!
belt mn pa me op, sta ik net bij de kassa 'of ik de doos nog wil'
ik zeg: F5 eens.
'Oh, doos is al weg'
Heb je em??? Netjes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik hoop dat de laptop van zonet in mijn box zit.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb je em??? Netjes!
Nog meer hier?
Ja blijkbaar krijg ik alles nu heel vroeg te zien als ik refresh. Daardoor was ik op tijd. Zelfs nog 3 seconde getwijfeld over mijn wachtwoord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Heb je em??? Netjes!
Nog meer hier?
op de normale site of 1DK?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja blijkbaar krijg ik alles nu heel vroeg te zien als ik refresh. Daardoor was ik op tijd. Zelfs nog 3 seconde getwijfeld over mijn wachtwoord.
Je iboodwachtwoord?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja blijkbaar krijg ik alles nu heel vroeg te zien als ik refresh. Daardoor was ik op tijd. Zelfs nog 3 seconde getwijfeld over mijn wachtwoord.
Moest je zelfs nog inloggen?!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef qwox het volgende:
[..]
paypal maakt niet uit, staat dan al gereserveerd
Tja, bij jou was er gewoon een foutje door al die database errors.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |