Waar zit je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:59 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet thuis
Tempo is zo fucking langzaam
Een beetje gefrustreerd is het niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik mis mijn schooldagen weer.. Al die dames..
Ach ik ben slechts een eenzame maagd, die op zoek is naar de liefde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een beetje gefrustreerd is het niet?
zou wel passen in wat er elke keer gebeurd als ik even weg ben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dadelijk roepen ze om. 'U heeft de Ibood doos gemist.'
Hbo wbquote:
Hehehehe...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Melleyn het volgende:
Wat voor Ailuranthrope, kan ie de overbuurmeisjes bespieden
welke hogeschool, doe ik ook namelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Hbo wb
Ik wil mijn p en weg naar uni, middelbare verpest omdat ik te lui was om vwo te doen (moest je frans of duits erbij)
Geen buurmeisjes, slechts een vrijgezel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Melleyn het volgende:
Wat voor Ailuranthrope, kan ie de overbuurmeisjes bespieden
Wowquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Silver Ocean B.V. heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van ¤55,90 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Silver Ocean B.V..
De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
customerservice@ibood.com
http://www.ibood.com
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
Gegevens oorspronkelijke transactie
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Verzekering: ----
Totaal: ¤55,90 EUR
Terugbetaling aan PayPal-saldo: ¤55,90 EUR
Factuurnummer: *knip*
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Voor de box?? Noooooooooo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Silver Ocean B.V. heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van ¤55,90 EUR voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Silver Ocean B.V..
Log in op uw PayPal-rekening als u alle transactiegegevens wilt bekijken. Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Wt een naaiersquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
Haha zit je nu ook in de les :pquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef qwox het volgende:
[..]
welke hogeschool, doe ik ook namelijk
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Renn het volgende:
Beste *knip*,
Informatie webwinkel
Silver Ocean B.V.
+31 0206811388
Opmerking van webwinkel
*knip*
*knip*
¤55,90 EUR 1 ¤55,90 EUR
Met vriendelijke groet,
Team PayPal
[ afbeelding ]
Hbo ook?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef qwox het volgende:
[..]
nope, alleen vanochtend, ben al redelijk ver in studie, dus maar weinig college
Karmaquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Ik moest lachen!
Gvd mijn ribben.![]()
Ja. Goodwill zat er niet in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:04 schreef Lyza666 het volgende:
Ze hadden zo even een bestelling kunnen aanmaken. Met een beetje goodwill was het gewoon goedgekomen. Had je ze gebeld?
De hommo. Als ik hem zie klap ik hem met Brahim.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja. Goodwill zat er niet in.
Enorm stugge vent aan de telefoon. Nors van hier tot Tokio en hij kon nergens wat aan doen
Ik ga toch geen filmpje van een kwartier zitten kijken manquote:
Dat is in ieder geval nog iets jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik ben weer lekker fris en schoon![]()
Renn!![]()
![]()
Naja, je hebt in ieder geval wonderbaarlijk snel je geld terug, je hebt ook Ibood verhalen dat dat wel eens een maand kan duren.
Was verkeerde link, zie ninja editquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga toch geen filmpje van een kwartier zitten kijken man
Hmpf. Ik had neergekwakt als ik jou was en nogmaals gebeld zodat je een ander aan de lijn kreeg. En gewoon blijven drammen en bellen. Mr goed, achteraf is een koe in de kont kijken zoals men hier zegt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja. Goodwill zat er niet in.
Enorm stugge vent aan de telefoon. Nors van hier tot Tokio en hij kon nergens wat aan doen
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Renn het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval nog iets ja.
Ik win de iBoox-box wel van de Facebook actie...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga toch geen filmpje van een kwartier zitten kijken man
Maar alsnog stond er wel een box op mijn naam in het systeem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik had neergekwakt als ik jou was en nogmaals gebeld zodat je een ander aan de lijn kreeg. En gewoon blijven drammen en bellen. Mr goed, achteraf is een koe in de kont kijken zoals men hier zegt.
Dat zou tof zijn gratis box! Wellicht was de box die jij kocht die wat bedoelt was voor de facebook actie en had iemand een fout gemacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar alsnog stond er wel een box op mijn naam in het systeem.
Ik heb een goede portie valse hoop dat deze verstopt in het systeem toch nog aankomt
Net zo lang door blijven drammen tot ze je zo zat zijn en je gelijk geven om van je af te zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hmpf. Ik had neergekwakt als ik jou was en nogmaals gebeld zodat je een ander aan de lijn kreeg. En gewoon blijven drammen en bellen. Mr goed, achteraf is een koe in de kont kijken zoals men hier zegt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar alsnog stond er wel een box op mijn naam in het systeem.
Ik heb een goede portie valse hoop dat deze verstopt in het systeem toch nog aankomt
Yup. Soms werkt het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zo lang door blijven drammen tot ze je zo zat zijn en je gelijk geven om van je af te zijn![]()
Heerlijk!quote:
Ik heb een keer 6 weken na een hunt gewacht op een verzending van een Tas.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zo lang door blijven drammen tot ze je zo zat zijn en je gelijk geven om van je af te zijn![]()
Met vriendlief? Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Niet in je luipaard bikini?
Ja, m'n moeder is vast weer trots op mequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:08 schreef essnhills het volgende:
Melleyn! Heb je de dagcijfers van gisteren al gezien?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met vriendlief? Natuurlijk niet
Klopt boxen komen misschien niet meer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef qwox het volgende:
volgende trein met wifi, snel bij gelezen, geen box gemist
http://www.icadeau.nl/nl/borat-mankiniquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar wil je me nu dan helpen met een bikini uitzoeken?
Dan heb ik liever een string.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://www.icadeau.nl/nl/borat-mankini
ga er ook niet meer speciaal op letten, ben toch te laat of even wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Klopt boxen komen misschien niet meer.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef qwox het volgende:
[..]
ga er ook niet meer speciaal op letten, ben toch te laat of even weg
Hij voldoet niet aan de eisen van de weddenschap.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Melleyn het volgende:
Als je daarmee gaat lopen ben je wel een baas
http://www.lingeriebestel(...)ten_string_4831.htmlquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een string.
Vanochtend tussen 8 en 9 2 keer. Dat is mijn straf voor uitslapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja dan had je vannacht maar moeten blijven
Voldoet ook niet aan de eisen van de weddenschap.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://www.lingeriebestel(...)ten_string_4831.html
Hier goedkoper!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://www.icadeau.nl/nl/borat-mankini
Ja daar heb ik de 3ds gemist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Renn het volgende:
[..]
Vanochtend tussen 8 en 9 2 keer. Dat is mijn straf voor uitslapen.
Nee, ken ik ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef qwox het volgende:
[..]
jij toevallig bij van leuken, die geeft nu wiskunde
yep, die roosters kan ik zienquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Nee, ken ik ook niet
Is een docent in eindhoven ofzo?
Ik heb op nu betalen geklikt en daarna niets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
Ik was op tijd maar meteen database error, klootzakken
Echt volkomen kut ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb op nu betalen geklikt en daarna niets.
Nog eens boos bellen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Renn het volgende:
Godverdomme, mijn andere doos annuleren omdat hij UITVERKOCHT is en nog geen 10 minuten later de volgende in de verkoop gooien.
Zitten jullie me nou te fucken, iBood?
Ik drukte op tijd uh dacht ik dan, daarna meteen je kunt niet bestellen vanwege de drukte of zoietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Guul het volgende:
[..]
Idd...
Kwam weer tot Paypal en toen niets meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |