Apple=chinameukquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Guul het volgende:
[..]
Koptelefoontjes e.d. zijn niet verkeerd hoor.
Beter dan die appeltjes-meuk.
haha nee valt mee maar wel alles is rood wit: Witte labjas met rode randjes, rode opdrukken, rode panty, rode nagels en rode lippenquote:
Heel apart gevoel van binnen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Godver, nu zit ik hier met een ....![]()
Gaafquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha nee valt mee maar wel alles is rood wit: Witte labjas met rode randjes, rode opdrukken, rode panty, rode nagels en rode lippenOhja, en rode wodka als 'medicijn' in mijn injectiespuiten
Huisfeest bij vriendlief, met als thema einde van de wereld. Het huis wordt een ontsnappingscapsule, en dus moeten de gasten gecontroleerd worden op besmettelijke ziektes voordat ze naar binnen mogenquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha nee valt mee maar wel alles is rood wit: Witte labjas met rode randjes, rode opdrukken, rode panty, rode nagels en rode lippenOhja, en rode wodka als 'medicijn' in mijn injectiespuiten
ja...quote:
IK WIL OOK GECONTROLEERD WORDEN DOOR JOU!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huisfeest bij vriendlief, met als thema einde van de wereld. Het huis wordt een ontsnappingscapsule, en dus moeten de gasten gecontroleerd worden op besmettelijke ziektes voordat ze naar binnen mogen
Fotoquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naakt mag inderdaad ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Foto
Kostuum hoef je niet aan te hebben
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Foto
Kostuum hoef je niet aan te hebben
Ik had van dat transferpapier gehaald, nu heb ik op de achterkant zo'n groot biohazardteken staan in het rood, met daarbij de tekst: warning, biohazardquote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Ja hallo. Zit ik hier in het topic hosselen voor beginners?
Welnee, welnee. Overigens als je tips hebt deel ze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Hallon! Zal ik jou eens even hosselenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Hier op FOK! of de foto zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik zal zo kijken of ik een foto kan uploaden..
Rookie modus: Hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hallon! Zal ik jou eens even hosselen
Oh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hallon! Zal ik jou eens even hosselen
Ja. En zo te zien is dit Les 1quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef Lyza666 het volgende:
Tinypic, kun je gewoon uploadenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:10 schreef essnhills het volgende:
Ik zal zo kijken of ik een foto kan uploaden..
Rookie modus: Hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hier op FOK! of de foto zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |