Hulde voor jou!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Beste Mc Lovin.
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: xxx
Je bestelling:
1x SNEL! SNEL! SNEL! Klik op die knop dan! Waar wacht je nog op?? ¤ 49.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 55.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Je hebt hem!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Beste Mc Lovin.
Bestelnummer: xxxxx
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 55.90
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Beste Mc Lovin.
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 55.90
En zeggen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog eens boos bellen!
Ik heb hem ook niet
Gewoon even je woede ventilerenquote:
quote:
quote:
Ja het was even een doodsbenauwde situatie. Maar ik refreshde vroeg en kreeg hem op tijd te pakken denk ik. Alleen toen ik eenmaal ging betalen ging het mis. Maar ik heb uiteindelijk een mail gekregen.quote:
Wel een beetje té vaak voor echt leuke inhoud. Maar ik zou 'm ook nog kopen hoor als 't zou lukken. Die van 50 euro dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef knep het volgende:
Die boxen komen vaak deze hunt, mooi die reacties.
Band Hero wooquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef OhNoes het volgende:
Denk dat de boxen echt troep zijn deze hunt, vooral de 50
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel een beetje té vaak voor echt leuke inhoud. Maar ik zou 'm ook nog kopen hoor als 't zou lukken. Die van 50 euro dan.
Heb hem gekocht voor de spanning en het leuke, als ik het kut vind stuur ik hem terug. Maar voor hetzelfde geld zit er wat leuks in! Retouren kan altijd toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef OhNoes het volgende:
Denk dat de boxen echt troep zijn deze hunt, vooral de 50
Doorsturen naar Renn is in ieder geval altijd mogelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Heb hem gekocht voor de spanning en het leuke, als ik het kut vind stuur ik hem terug. Maar voor hetzelfde geld zit er wat leuks in! Retouren kan altijd toch?
Die hoop ik ook nog te scoren!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga die 100 gewoon even scoren zo en anders ga ik huilen
daaromquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Heb hem gekocht voor de spanning en het leuke, als ik het kut vind stuur ik hem terug. Maar voor hetzelfde geld zit er wat leuks in! Retouren kan altijd toch?
Jep, heb er ook een teruggestuurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Retouren vind ik kinderachtig. Mr goed, die discussie is al te vaak gevoerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Renn het volgende:
[..]
Doorsturen naar Renn is in ieder geval altijd mogelijk.
Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga die 100 gewoon even scoren zo en anders ga ik huilen
Meh 50 euro zijn 50 euro!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Retouren vind ik kinderachtig. Mr goed, die discussie is al te vaak gevoerd.
Het kan inderdaad ja
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:25 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Als er Denon oordopjes in zitten mag je die bij me overkopen voor de iboodprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |