Oh...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef qwox het volgende:
[..]
paypal maakt niet uit, staat dan al gereserveerd
Zolang ik er maar niet weet van heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tja, bij jou was er gewoon een foutje door al die database errors.
Zal je zien dat er straks gewoon een paar dozen overblijven
Je mag het magazijn niet in brand stekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet weet van heb.
Ja is wel leuk als iedereen dat zal doen.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je mag het magazijn niet in brand steken
FB stel het voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja is wel leuk als iedereen dat zal doen.
Sowieso moeten er gewoon een topic blijven een SC voor ibood acties.
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
Woow ja als je hem handmatig F5't dan zie je hem 5 seconden eerder!
Ja zo kreeg ik de doos dus met stom geluk door op de goede tijd te f5n toen nog bijna niemand het zag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
Jep, zo heb ik met de laatste hunt met boxen er ook 3 kunnen scoren, dus eigenlijk moet je het wel zo doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
Tot twee keer toe deze hunt niet.... bij mij!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:42 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh, nee dat maakt geen moer uit. Als je dat Paypal scherm ziet om in te loggen zit je goed.
Ik had hem al betaald en alsnog was hij niet gereserveerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef Guul het volgende:
[..]
Tot twee keer toe deze hunt niet.... bij mij!
Als ze dat nou doen bij prodocten van onder de 20 euroquote:
gelukkig is het vannacht afgelopen, anders zouden er hier mensen overlijden van vermoeiheidquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:49 schreef EDMAN- het volgende:
Maar ik heb dus waarschijnlijk officieel alle boxen gemist verdomme (vanavond geen tijd, en vanacht dronken, dan ga ik maar niet kijken)
Iemand zal mijn afgetrapte Honeywell heater wel krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, straks weer lekker met z'n allen lachen omdat er alleen maar troep in die boxen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |