Ik ben geen schenkstroop.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]![]()
Alles beter dan schenkstroop incognito.
Als ik met een vrouw ga is het geen vreemdgaan tochquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh!Je bent dus weer vrijgezel!
![]()
![]()
![]()
![]()
Uploaden op photobucket tinypic of whatever. Dan de link hier postenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik maak zo een foto van m'n kostuum en die wil ik hier posten..Hoe doe ik dat?
Ok thanx! Ben wel eerst nog bezig met nagels lakken hoor!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Tinypic, kun je gewoon uploaden
En dan krijg je een link die je hier kan posten (:
Pfff.. Wat als ik dan een bh met string aan doe?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:12 schreef Melleyn het volgende:
Oh! Je bent dus weer vrijgezel!
Als ik met een vrouw ga is het geen vreemdgaan toch
Dan ben je nog enger dan je al wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pfff.. Wat als ik dan een bh met string aan doe?
Wilde de pics al uploaden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan ben je nog enger dan je al was
Als je echt interesse hebt kan je altijd een dmntje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wil ik nog wel wat te lachen hebben
Ik kan niet beloven dat het dan niet in het topic verschijntquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Als je echt interesse hebt kan je altijd een dmntje doen.
Dan houdt het helaas op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat het dan niet in het topic verschijnt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat het dan niet in het topic verschijnt
Volgens mij wel goeie doppies voor goeie prijs hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zo gekocht, moet iedere dag toch wel iets hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |