Wij helpen de economie er weer bovenopquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:26 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
ga slapen mensen, gaat al niet al te best met de economie
You underestimate my powerquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:27 schreef Waffle het volgende:
Dit topic komt zo niet vol zonder bambino
Wat voor androidquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:29 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Mensen als er een android voorbij komt, gun me die..
Er is een android smartbook op een andere websitequote:
eh. die past niet zo goed in mn zakquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:30 schreef Waffle het volgende:
[..]
Er is een android smartbook op een andere website
Ik dacht al dat het over die vershoudbakjes gingquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:38 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
im glad you asked. the triangle of pressure
1) vriendin vermoord me als ze erachter komt dat ik uit bed ben gesneaked en hier nog zit
2) morgen om 9u op de zaak staan
3) al die aanbiedingen!! HEBBE HEBBE HEBBE
hehehehe.. mja erhmquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het over die vershoudbakjes ging
Misschien moet je even wat leuks scoren voor je vriendin, dan wordt ze vast niet boos
You keep telling yourself thatquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:47 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
OK nog 2 aanbiedingen na de volgende
Nopequote:Op vrijdag 16 november 2012 03:48 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
heb je geen school / werk / uwv-consult ofzo morgen?
Meer omdat ik er 5 heb gehad waarvan er 4 goed bevielenquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:52 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Puur omdat ie overhyped is en je hele scherm schreeuwt: KOOP MIJ VOORDAT DE SERVER PLAT LIGT
Ontzettend. Hunten is zwaar werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:54 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Oh ok. je hebt wel echt een druk leven of niet..
Uiteraard, zo werkt het nou eenmaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:56 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Yo
Ehm. het nare is. als ik nu ga komt ie er gelijk achteraandie android phone
Ik vind die android telefoons van ibood juist meestal niet zo interessant. Zoveel goedkoper zijn ze nou ook weer niet toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:56 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Yo
Ehm. het nare is. als ik nu ga komt ie er gelijk achteraandie android phone
dát bedoel ik maar. 25 euro, da's alweer een avondje bioscoop voor 2 met popcornquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:59 schreef Melleyn het volgende:
Wildfire was toch iets van 25 euro goedkoper dan de goeikoopste op de pricewatch
true maar het gaat me nu even om een zakelijke telefoon voor erbij dus ben niet al te kieskeurig, heb daarnaast nog een ayphonequote:Op vrijdag 16 november 2012 04:00 schreef Waffle het volgende:
Tsja ik vind dan meestal het verschil van 25 euro te weinig om hem te kopen in de huntSowieso ben ik nogal precies in welke telefoon ik wil en die hebben ze dan ook meestal niet.
al minstens 4 en ik heb ze allemaal gemist, 2 echt gemist en 2 te langzaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 04:50 schreef hoxen het volgende:
Meen je dit? Lees ik dat er al een box is geweest? Heb de afglopen twee hunts continue gevolgd! Zweer ik mezelf om niet meer mee te doen omdat er al twee keer geen box wad, komt er toch een box!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:25 schreef qwox het volgende:
001 1012 bambino 2.54%
002 0803 Melleyn 2.02%
003 0534 Karina 1.34%
004 0524 Ailuranthrope 1.32%
005 0459 Geflipte-Koelkast 1.15%
006 0436 essnhills 1.1%
ernstig, jullie hebben met zijn 6-en meer dan 9% van het totaal aantal berichten op FOK! van gister en vandaag tot nu toe.
nee, dat heet inzet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dit is wel een beetje sneu hoor
Wauw, ik sta er ook in!quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:25 schreef qwox het volgende:
001 1012 bambino 2.54%
002 0803 Melleyn 2.02%
003 0534 Karina 1.34%
004 0524 Ailuranthrope 1.32%
005 0459 Geflipte-Koelkast 1.15%
006 0436 essnhills 1.1%
ernstig, jullie hebben met zijn 6-en meer dan 9% van het totaal aantal berichten op FOK! van gister en vandaag tot nu toe.
Balen idd, heb nachtdienst gehad en zit nu voor t eerst op de hunt. Duurt ie tot 12 uur vannacht ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:19 schreef EDMAN- het volgende:
Bah! Moet niet op die geschiedenis site kijken, wat ik allemaal gemist heb
M'n vader en ik azen beiden op een versterker en laptop (prijsklasse 300 tot 500). Er zijn wel 5 of 6 laptops voorbijgekomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:22 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het juist erg mee vallen
Maar ik heb ook maar een uurtje of 6 gemist, ging rond 2 uur slapen
Balen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
M'n vader en ik azen beiden op een versterker en laptop (prijsklasse 300 tot 500). Er zijn wel 5 of 6 laptops voorbijgekomen
Nope, bij allebei Database connection errorquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:25 schreef EDMAN- het volgende:
ja haha, bij die box van gister zat ik in de auto
en ik zag er vanacht nog 1.
nog geluk gehad?
Niet nodig, ik heb een vriendlief als voetenwarmerquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:30 schreef Nizno het volgende:
wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor al jullie koude voeten nu een voetenwarmer, bestel er dan meteen 4, scheelt verzendkosten
Minderquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, bij allebei Database connection error
Ik vind het wel leuk, themafeestje organiserenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:42 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zit er nu, nu het nog rustig is handel ik wat dingetjes af. Maar vooral Ibood
Feestjes regelen is nooit een straf, al bezoek ik ze liever dan dat ik ze organiseer
Er staat nu een erg mooie router op je te wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kheb zin om flink met geld te smijten vandaag. Because it's frrrrriday
Paypal of ideal, afhankelijk van hoe vlot het product gaatquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:44 schreef EDMAN- het volgende:
Me 2, en dan vooral aan shit die ik toch niet nodig heb
Doen jullie via creditcard of gewoon ideal?
Einde van de wereld!quote:
Ik wil een Ice watch en portable oplader voor smartfeunquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nu een erg mooie router op je te wachten
[..]
Paypal of ideal, afhankelijk van hoe vlot het product gaat
Ice watch is al meerdere keren voorbij gekomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik wil een Ice watch en portable oplader voor smartfeun
Ja toevallig net, maar was te laat met het klikken op "betalen met ideal"quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ice watch is al meerdere keren voorbij gekomenof was je er toen niet?
We hebben er dan ook erg veel zin inquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef EDMAN- het volgende:
hahaha jezus, dat is origineel (voor een themafeest dan), klinkt gezellig
(alleen zou niet weten hoe ik me zou verkleden)
Jammer!quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja toevallig net, maar was te laat met het klikken op "betalen met ideal"
quote:
Moet haast wel dat er nog meer komen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
Ah vannacht dus nog tweewat een pech hebben we toch. Hopelijk vanmiddag nog 1 dan.
Zekersquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:15 schreef EDMAN- het volgende:
Gisteren die youtube filmpjes, unboxing, zitten kijken. Zit echt wel leuk spul tussen
Goedemorgen!quote:
Ai, dacht al dat iemand die wildequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:16 schreef Renn het volgende:
Nooooooooo. Eeen half uurtje geleden waren mijn Denon oortjes er
Ze zijn mooi, ze hebben mooi geluid, het is Denon en ze zijn goedkoopquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ai, dacht al dat iemand die wilde
wat is er zo speciaal aan die dingen?
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, ze hebben mooi geluid, het is Denon en ze zijn goedkoop![]()
Ja dat is eigenlijk beter dan alleen de boxen (die mn vader gister heeft gekocht). Die wacht nog op subwoofer en recieverquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:18 schreef Renn het volgende:
Deze had ik ook nog wel willen hebben;
http://www.ibood.com/nl/n(...)ss-reflex_subwoofer/
Moet je aan Bambino vragenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
Ik ga boodschappen doen en nog wat schoonmaken, latersEn koop een box voor me als ik er niet ben
In wat voor opstelling wil hij ze gebruiken? Waarvoor? Sub is niet heel erg nodig. Kan je later altijd nog bijkopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk beter dan alleen de boxen (die mn vader gister heeft gekocht). Die wacht nog op subwoofer en reciever
Welke aanbieding?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:25 schreef Renn het volgende:
0:38:37
Die had ik ook nog wel gewild.
Ik ging net 20 minuutjes ervoor slapen...
True. Home cinema set achtig. Ik weet dat de sub niet nodig is, maar opzich wil hij em compleet (en anders een andere sub ergens vandaan toveren, zit geen haast achter)quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:24 schreef Renn het volgende:
[..]
In wat voor opstelling wil hij ze gebruiken? Waarvoor? Sub is niet heel erg nodig. Kan je later altijd nog bijkopen.
Goedemorrrrrgen!quote:
Nog interesse in een veel te dure oude smartphone?quote:
nee dankje haha, ben al blij met m'n sensationquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog interesse in een veel te dure oude smartphone?
Ik vraag me weleens af of dat handig is. Sim only abbonementje erbij en je bent best voordelig uit t.o.v. een 2 jarig abbonement toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog interesse in een veel te dure oude smartphone?
Ja klopt, maar dit is een redelijk oud model en volgens mij op de meeste normale sites al voor dit bedrag of goedkoper te krijgen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of dat handig is. Sim only abbonementje erbij en je bent best voordelig uit t.o.v. een 2 jarig abbonement toch?
Los kopen + Sim only is in de meeste gevallen inderdaad goedkoper dan telefoonabbo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of dat handig is. Sim only abbonementje erbij en je bent best voordelig uit t.o.v. een 2 jarig abbonement toch?
Ja bij mij ook, maar ik had een aantal keer verbindingsproblemen en toen ben ik op zijn zachts gezegd niet echt vriendelijk geholpen. Heb ze toen ook bedankt met de mededeling dat als ze aan klantenbinding willen doen ze dit ook tijdens het contract moeten doen, en niet als je weggaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil dat dus elke keer doen, maar dan belt Hi me weer aan het eind van mn abbo met een mooie aanbieding
zo ben ik al 13 jaar klant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, tot een paar jaar terug was je met een telefoonabbo ook nog goedkoper uit. Nu lever je er op in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil dat dus elke keer doen, maar dan belt Hi me weer aan het eind van mn abbo met een mooie aanbieding
Daarom ga ik per december over op prepaid!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:
Gewoon een ben sim only met eerste jaar 50% kortingquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef rickyszz het volgende:
Gewoon een Vodafone abbo eerste jaar 50% korting
Kan je lachen. Maar ik betaal zelfs minder als eerstquote:
Het tweede jaar wel de volle mep...quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef rickyszz het volgende:
Gewoon een Vodafone abbo eerste jaar 50% korting
Gewoon een simyo sim only met zonder korting, even duur als ben met kortingquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een ben sim only met eerste jaar 50% korting
Ik had hem een tijdje terug al, nu zijn ze inderdaad duurder gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Gewoon een simyo sim only met zonder korting, even duur als ben met korting
Zat er ook al over na te denken ja, maar dan wel met internetquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een ben sim only met eerste jaar 50% korting
Lucky you!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem een tijdje terug al, nu zijn ze inderdaad duurder geworden
Ik heb ook met internet erbij ja, maar ik heb aan 200MB ruim voldoende, ben vaak op plaatsen waar wifi is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Zat er ook al over na te denken ja, maar dan wel met internet
80% Whatsapp ik nu ook dus ja![]()
quote:
Dat doe je netjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Renn het volgende:
200MB inderdaad. En 100miuten bellen per maand voor wat nodig is. Sms'en doe ik nauwelijks meer sinds whatsapp. 8 euro per maand.
Nice!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Renn het volgende:
200MB inderdaad. En 100miuten bellen per maand voor wat nodig is. Sms'en doe ik nauwelijks meer sinds whatsapp. 8 euro per maand.
Hij heeft anders wel een EXTRA dik laptopvak ja!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Oprotten met alles wat niet Denon, Onkyo, Box, Laptop of Tablet is.
En de speakers mogen blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Oprotten met alles wat niet Denon, Onkyo, Box, Laptop of Tablet is.
Sorry niet gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een EXTRA dik laptopvak ja!
En hij heeft wel 30 jaar garantie!quote:
Nou vooruit, het zij je vergevenquote:
Heeft mn eastpak ook, maar daar past dan nog net mn laptop inquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij heeft wel 30 jaar garantie!
Ik heb een mini voor de meeneem, die past overal inquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Heeft mn eastpack ook, maar daar past dan nog net mn laptop in
Ik heb een eastpack van een vorige hunt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Heeft mn eastpack ook, maar daar past dan nog net mn laptop in
Das balen, was knap geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Guul het volgende:
Had een box via mijn mobiel...
Kwam in het betaalscherm, paypal aangeklikt, blijft alles hangen voor een uur en vervolgens niets meer...
Balen, maar een box via mobiel is volgens mij nauwelijks mogelijk.. En er waren heel veel errors met de boxen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Guul het volgende:
Had een box via mijn mobiel...
Kwam in het betaalscherm, paypal aangeklikt, blijft alles hangen voor een uur en vervolgens niets meer...
Op hoeveel boxen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Las net op het ibood forum dat er tijdens de box van 20.000 verschillende IP-adressen aanvragen kwamen voor de box.
Dat staat er niet, dat is nooit bekendquote:
Het is een wedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:08 schreef rickyszz het volgende:
ik win ook nooit die ibood box, het lijkt wel een wedstrijd
Op het forum staat het ook vol met berichten als: Wat een oplichterij dit! Als je het formulier aan het invullen bent bij sommige producten is hij al uitverkocht!quote:
Ik had denk ik tijdens mijn eerste hunt beginnersgeluk.. toen had ik ze alledrie..quote:
En een keer als beste uit de test bij Radarquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef rickyszz het volgende:
Pfoeh ja mooi niet bij de Action heb je ze voor ¤2,-
Maar geen 10mquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef rickyszz het volgende:
Pfoeh ja mooi niet bij de Action heb je ze voor ¤2,-
Kloptquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een keer als beste uit de test bij Radar
Je kan ze beter even bellen, ze reageren op de mail vaak dagen soms weken later, en dan kunnen ze in ieder geval niks meer voor je doen omdat alles verstuurd is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:16 schreef Renn het volgende:
Renate
Moderator
# Bericht: 16-11-2012 10:13
… @ 16-11-2012 10:11
Gisteren om 17:37 de box besteld.
Wel betaald met paypal en een betalingsbevestiging, maar geen bevestiging van bestelling. Ook staat hij niet in mijn bestellijst.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Beste, je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice. zij kunnen kijken waarom deze niet in je lijst staat.
Gisteren om 18:00 al de klantenservice gemaild.
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ze beter even bellen, ze reageren op de mail vaak dagen soms weken later, en dan kunnen ze in ieder geval niks meer voor je doen omdat alles verstuurd is.
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Guul het volgende:
Als je betaald hebt en er is daadwerkelijk afgeschreven, dan is er een bindende overeenkomst en moeten ze gewoon leveren!
Nee hoor, daar zijn die algemene voorwaarden voor. Als ze redelijkerwijs niet kunnen leveren houdt het op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Guul het volgende:
Als je betaald hebt en er is daadwerkelijk afgeschreven, dan is er een bindende overeenkomst en moeten ze gewoon leveren!
Ik gok:quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn die algemene voorwaarden voor. Als ze redelijkerwijs niet kunnen leveren houdt het op.
Krijgt hij zijn geld terug en pech gehad.
ik zou geen slapende honden wakker maken door je nu al te meldenquote:
Hmm,quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou geen slapende honden wakker maken door je nu al te melden
eerst eens kijken of ze alsnog leveren.
als je overmorgen nog geen bevestiging hebt dan ga je bellen....quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:37 schreef Renn het volgende:
[..]
Hmm,
Weet iemand de verwachte verzenddatum van de box?
Dan annuleren ze het gewoon, de bestelling is niet afgerond. Ik zou bellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou geen slapende honden wakker maken door je nu al te melden
eerst eens kijken of ze alsnog leveren.
Heb het al vaker langs zien komen eerdere hunts, als je wacht tot na de hunt kunnen ze sowieso niets meer voor je doen, omdat ze niet vanuit voorraad werken. Als je nu belt kun je ze misschien nog overhalen om een andere box voor je te reserveren, ze hebben er nu nog wel meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je overmorgen nog geen bevestiging hebt dan ga je bellen....
dan heb je tenminste niet dat ze hem nu gaan cancellen door je belletje en dat het ineens is dat er nog een box voorbij komt.
je hebt het nu over een box........ niet over een bestekset....quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef essnhills het volgende:
mdat ze niet vanuit voorraad werken. Als je nu belt kun je ze misschien nog overhalen om een andere box voor je te reserveren, ze hebben er nu nog wel meer
En ik geef aan wat ik zou doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het nu over een box........ niet over een bestekset....
maar goed... ik geef ook alleen aan wat ik zou doen.... is geen verplichting.
... Probeer dan te regelen dat áls er nog een box komt, jij er in ieder geval een krijgt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:49 schreef Renn het volgende:
Godver wat een stugge lui
Bestelling is er niet doorgekomen maar betaling wel.
En hij kan me niet beloven of er nog een box is of niet, dus hij kan me niet een van de volgende bestelronde geven![]()
Dan reserveert hij er toch gewoon eentje, zo moeilijk lijkt me dat nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:49 schreef Renn het volgende:
Godver wat een stugge lui
Bestelling is er niet doorgekomen maar betaling wel.
En hij kan me niet beloven of er nog een box is of niet, dus hij kan me niet een van de volgende bestelronde geven![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
... Probeer dan te regelen dat áls er nog een box komt, jij er in ieder geval een krijgt.
Er ging immers aan hun kant iets fout, jij hebt betaald, hun systeem heeft het niet goed verwerkt.
Is ook niet moeilijk, maar het was wel niet 'mogelijk' om dat te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dan reserveert hij er toch gewoon eentje, zo moeilijk lijkt me dat niet
Morningquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
Zo ik ga maar op de bank liggen.
Nogmaals bellen en zeggen dat je er niet mee akkoord gaat. (je kan het altijd proberen, zij zoeken maar een oplossing)quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Is ook niet moeilijk, maar het was wel niet 'mogelijk' om dat te doen.
Met alle gratis sorry's voor het ongemak en succes met het hunten op een andere box.
Je moet ook gewoon wakker blijvenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Goede morgen. Maar potverdrie de 3ds alweer gemist.
Ja ach als het niet is, dan is het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon wakker blijven
dat zei ik dus al... het gaat om een box, niet op een besteksetje ofzo...quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Met alle gratis sorry's voor het ongemak en succes met het hunten op een andere box.
Dat is zwaar gay.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Maar er stond wel een ibood box onder mijn naam in het systeem. Met een beetje mazzel krijg ik die dus nog.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zei ik dus al... het gaat om een box, niet op een besteksetje ofzo...
ik ben benieuwd. keep us postedquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar er stond wel een ibood box onder mijn naam in het systeem. Met een beetje mazzel krijg ik die dus nog.
Hoop het voor je, er komen er in ieder geval nog 2 voorbij vandaag geloof ik. Maja om die te krijgen moet je geluk hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar er stond wel een ibood box onder mijn naam in het systeem. Met een beetje mazzel krijg ik die dus nog.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat er nog 2 komen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hoop het voor je, er komen er in ieder geval nog 2 voorbij vandaag geloof ik. Maja om die te krijgen moet je geluk hebben.
Hij kon mijn bestelling wel zien. Dat het om een iBood box ging had ik eerst niet gezegd en hij noemde mijn naam + adresgegevens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Dus je hebt wel betaald, en hij staat bij hun in het systeem, maar jij krijgt geen bevestiging?
Raar dat zij het ook niet kunnen zien dan..
Er is maar een optie die ons rest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Dus je hebt wel betaald, en hij staat bij hun in het systeem, maar jij krijgt geen bevestiging?
Raar dat zij het ook niet kunnen zien dan..
Er komen er 3 op een dag geloof ik en er is er een geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat er nog 2 komen?
Anders moet je er eentje aan Bambino vragen!
Niemand weet. Het kan best dat er nu geen meer komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Er komen er 3 op een dag geloof ik en er is er een geweest.
Dat er 3 op dag 1 komen zegt natuurlijk niks, al zou het nog best wel eens kunnen kloppen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Er komen er 3 op een dag geloof ik en er is er een geweest.
Oh ok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Renn het volgende:
[..]
Niemand weet. Het kan best dat er nu geen meer komt.
Hopen dat ie dan alsnog komt! Kon hij je niet een mailtje sturen met daarin deze informatie? Dan heb je het zwart op wit en niet alleen in een telefoongesprek. Kunnen ze er ook moeilijker onderuitquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef Renn het volgende:
[..]
Hij kon mijn bestelling wel zien. Dat het om een iBood box ging had ik eerst niet gezegd en hij noemde mijn naam + adresgegevens.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Renn het volgende:
[..]
Niemand weet. Het kan best dat er nu geen meer komt.
Maar wacht, medewerkers weten het wel, ze zeiden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat er 3 op dag 1 komen zegt natuurlijk niks, al zou het nog best wel eens kunnen kloppen!
Mij lijkt het geen zak aan, maar dat zul jij weer met dingen hebben die ik leuk vindquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lijkt me een best leuk spel dit, maar 6 uur is gewoon te lang
Betrapt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Maar wacht, medewerkers weten het wel, ze zeiden.
'Succes met het hunten op een andere box.' Dan moet er nog een komen op zijn minst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |