Moet haast wel dat er nog meer komen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:12 schreef Karina het volgende:
Ah vannacht dus nog tweewat een pech hebben we toch. Hopelijk vanmiddag nog 1 dan.
Zekersquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:15 schreef EDMAN- het volgende:
Gisteren die youtube filmpjes, unboxing, zitten kijken. Zit echt wel leuk spul tussen
Goedemorgen!quote:
Ai, dacht al dat iemand die wildequote:Op vrijdag 16 november 2012 09:16 schreef Renn het volgende:
Nooooooooo. Eeen half uurtje geleden waren mijn Denon oortjes er
Ze zijn mooi, ze hebben mooi geluid, het is Denon en ze zijn goedkoopquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ai, dacht al dat iemand die wilde
wat is er zo speciaal aan die dingen?
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Ze zijn mooi, ze hebben mooi geluid, het is Denon en ze zijn goedkoop![]()
Ja dat is eigenlijk beter dan alleen de boxen (die mn vader gister heeft gekocht). Die wacht nog op subwoofer en recieverquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:18 schreef Renn het volgende:
Deze had ik ook nog wel willen hebben;
http://www.ibood.com/nl/n(...)ss-reflex_subwoofer/
Moet je aan Bambino vragenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:23 schreef Karina het volgende:
Ik ga boodschappen doen en nog wat schoonmaken, latersEn koop een box voor me als ik er niet ben
In wat voor opstelling wil hij ze gebruiken? Waarvoor? Sub is niet heel erg nodig. Kan je later altijd nog bijkopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk beter dan alleen de boxen (die mn vader gister heeft gekocht). Die wacht nog op subwoofer en reciever
Welke aanbieding?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:25 schreef Renn het volgende:
0:38:37
Die had ik ook nog wel gewild.
Ik ging net 20 minuutjes ervoor slapen...
True. Home cinema set achtig. Ik weet dat de sub niet nodig is, maar opzich wil hij em compleet (en anders een andere sub ergens vandaan toveren, zit geen haast achter)quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:24 schreef Renn het volgende:
[..]
In wat voor opstelling wil hij ze gebruiken? Waarvoor? Sub is niet heel erg nodig. Kan je later altijd nog bijkopen.
Goedemorrrrrgen!quote:
Nog interesse in een veel te dure oude smartphone?quote:
nee dankje haha, ben al blij met m'n sensationquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog interesse in een veel te dure oude smartphone?
Ik vraag me weleens af of dat handig is. Sim only abbonementje erbij en je bent best voordelig uit t.o.v. een 2 jarig abbonement toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog interesse in een veel te dure oude smartphone?
Ja klopt, maar dit is een redelijk oud model en volgens mij op de meeste normale sites al voor dit bedrag of goedkoper te krijgen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of dat handig is. Sim only abbonementje erbij en je bent best voordelig uit t.o.v. een 2 jarig abbonement toch?
Los kopen + Sim only is in de meeste gevallen inderdaad goedkoper dan telefoonabbo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of dat handig is. Sim only abbonementje erbij en je bent best voordelig uit t.o.v. een 2 jarig abbonement toch?
Ja bij mij ook, maar ik had een aantal keer verbindingsproblemen en toen ben ik op zijn zachts gezegd niet echt vriendelijk geholpen. Heb ze toen ook bedankt met de mededeling dat als ze aan klantenbinding willen doen ze dit ook tijdens het contract moeten doen, en niet als je weggaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil dat dus elke keer doen, maar dan belt Hi me weer aan het eind van mn abbo met een mooie aanbieding
zo ben ik al 13 jaar klant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, tot een paar jaar terug was je met een telefoonabbo ook nog goedkoper uit. Nu lever je er op in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wil dat dus elke keer doen, maar dan belt Hi me weer aan het eind van mn abbo met een mooie aanbieding
Daarom ga ik per december over op prepaid!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:
Gewoon een ben sim only met eerste jaar 50% kortingquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef rickyszz het volgende:
Gewoon een Vodafone abbo eerste jaar 50% korting
Kan je lachen. Maar ik betaal zelfs minder als eerstquote:
Het tweede jaar wel de volle mep...quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:43 schreef rickyszz het volgende:
Gewoon een Vodafone abbo eerste jaar 50% korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |