You keep telling yourself thatquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:47 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
OK nog 2 aanbiedingen na de volgende
Nopequote:Op vrijdag 16 november 2012 03:48 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
heb je geen school / werk / uwv-consult ofzo morgen?
Meer omdat ik er 5 heb gehad waarvan er 4 goed bevielenquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:52 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Puur omdat ie overhyped is en je hele scherm schreeuwt: KOOP MIJ VOORDAT DE SERVER PLAT LIGT
Ontzettend. Hunten is zwaar werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:54 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Oh ok. je hebt wel echt een druk leven of niet..
Uiteraard, zo werkt het nou eenmaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:56 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Yo
Ehm. het nare is. als ik nu ga komt ie er gelijk achteraandie android phone
Ik vind die android telefoons van ibood juist meestal niet zo interessant. Zoveel goedkoper zijn ze nou ook weer niet toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:56 schreef TenMinsteHoudbaarTot het volgende:
Yo
Ehm. het nare is. als ik nu ga komt ie er gelijk achteraandie android phone
dát bedoel ik maar. 25 euro, da's alweer een avondje bioscoop voor 2 met popcornquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:59 schreef Melleyn het volgende:
Wildfire was toch iets van 25 euro goedkoper dan de goeikoopste op de pricewatch
true maar het gaat me nu even om een zakelijke telefoon voor erbij dus ben niet al te kieskeurig, heb daarnaast nog een ayphonequote:Op vrijdag 16 november 2012 04:00 schreef Waffle het volgende:
Tsja ik vind dan meestal het verschil van 25 euro te weinig om hem te kopen in de huntSowieso ben ik nogal precies in welke telefoon ik wil en die hebben ze dan ook meestal niet.
al minstens 4 en ik heb ze allemaal gemist, 2 echt gemist en 2 te langzaamquote:Op vrijdag 16 november 2012 04:50 schreef hoxen het volgende:
Meen je dit? Lees ik dat er al een box is geweest? Heb de afglopen twee hunts continue gevolgd! Zweer ik mezelf om niet meer mee te doen omdat er al twee keer geen box wad, komt er toch een box!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |