Oh en ik vond het nogal handig ik zit met 2 tabs hoef ik niet steeds te switchen om te kijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:10 schreef Melleyn het volgende:
Belletje loopt achter. Echt heel erg ook.
Je receiver.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef EDMAN- het volgende:
gaat rap (maar 5 mensen mogen die gebruiken?)
ja dus
Hmm, wel één uit het duurdere segmentquote:
Dit is idd wel een van de duurste.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hmm, wel één uit het duurdere segment(liever die laptop)
Wat zei je? Dr staat wel een leuke receiver te koop bij ibood?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef essnhills het volgende:
Moeders wilde weten wat ze voor vriendlief moest kopen voor Sinterklaas.
En of er nog goede, betaalbare restaurants in Delft zijn
Mjah okequote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef bambino het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=45069640
Belletje liep hier gewoon normaalquote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Oh dat belletje is zeker traag, ik zag hier gepost worden receiver en ik zag nog een hele tijd die zaag...
Ik las in de chat dat ze de boel gereset hebben dus hopelijk werkt het weerquote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Oh dat belletje is zeker traag, ik zag hier gepost worden receiver en ik zag nog een hele tijd die zaag...
Grote verschil is output niveau, 4k resolutie, 7,2 en internet. Dat heeft de mijne niet.quote:
Ik had hier wel eens last van een flippende voorraad balk daarstraks.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik las in de chat dat ze de boel gereset hebben dus hopelijk werkt het weer
Heb 'm helemaal niet gehoord. Misschien ben ik wel imuun geworden voor 't belletje.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Belletje liep hier gewoon normaal
Wie kan er de eerste jaren een tv met 4K kopen?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Grote verschil is output niveau, 4k resolutie, 7,2 en internet. Dat heeft de mijne niet.
Dat zijn mensen die hun bestelling niet afmakenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik had hier wel eens last van een flippende voorraad balk daarstraks.
En mis je dat alles?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Grote verschil is output niveau, 4k resolutie, 7,2 en internet. Dat heeft de mijne niet.
Nein.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Lekker dikke handschoenen, wie wil ze?
Vond ze ietwat boven budgetquote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat zei je? Dr staat wel een leuke receiver te koop bij ibood?
Hehe, het kan best, het is alleen dikke geldverspilling.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef jonasr het volgende:
[..]
Wie kan er de eerste jaren een tv met 4K kopen?
Werkhandschoenen, hoef niet te klussen dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb ze gekocht, kan altijd van pas komenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Absoluut niet.quote:
Ik? Ik ging naar huis, waar ik nu dus benquote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij andere dingen ging doen? Of is dat alweer voorbij?
Cool, dat wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Absoluut niet.
output kom je niet eens aan.
Als ik die van mij op 50% volume zet, trilt het halve flatgebouw alvinden de buren niet grappig.
Geluid is super.
Een duopak is wel weer handig voor m'n twee linker handen. Op zich.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef Melleyn het volgende:
Een duopack. Krijg je een linker en een rechter.
quote:
Links toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Alhoewel, op de foto staat 2 keer een rechter
Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Cool, dat wilde ik ff weten(dan heb ik daar dus ook genoeg aan)
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik? Ik ging naar huis, waar ik nu dus benZometeen eten maken en even tv kijken, net Criminal Minds opgehaald
hehe scherp, maar inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
quote:
Held!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Zeker.
7.2 zou leuk zijn maar ik kan het niet eens kwijt.
En dan moet je ook 7,2 speakers halen dus reken maar op 400 euro boven op de receiver.
Dat is het gewoon niet waard.
Je krijgt 2paar dusquote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Zeker niet duurquote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef jonasr het volgende:
[..]
Je krijgt 2paar dus.
2links, 2rechts ;P.
Niet slecht voor 13euro
Blegh.. Tartaartjes..quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Sperciebonen en een tartaartje en rostirondjes.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook zoiets, maar dan van Deal Extreme
Van vlees vind ik weinig niet lekker.. tartaar is één van die dingenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach echt heel lekker vind ik het niet, maar je moet wat
Ik houd niet zo van karbonaatjes of andere lapjes, biefstuk wel, maar dat is een beetje te duur.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van vlees vind ik weinig niet lekker.. tartaar is één van die dingen
Lekker veilig in de autoquote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Zo naar huis rijden (45 minuten!) en eten halen. Verloren tijd
oh wacht. smartphone
Smartphone koopt je toch gewoon in China?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Zo naar huis rijden (45 minuten!) en eten halen. Verloren tijd
oh wacht. smartphone
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vindquote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van karbonaatjes of andere lapjes, biefstuk wel, maar dat is een beetje te duur.
Mjah je hebt gelijk. Ik kijk wel uit, maar ben wel zo'n lul die whatsappt in de auto (en nu dus hunt)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker veilig in de autoKijk je uit?
Deze niet, deze zijn ieniemieniequote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef essnhills het volgende:
Maar MacLites zijn er toch voor om inbrekers mee te slaan?
[..]
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vind
Met die mini lachen ze je hard uit denk ik zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef essnhills het volgende:
Maar MacLites zijn er toch voor om inbrekers mee te slaan?
[..]
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vind
lulquote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mjah je hebt gelijk. Ik kijk wel uit, maar ben wel zo'n lul die whatsappt in de auto (en nu dus hunt)
alleen op de snelweg (alhoewel dit niks goedpraat)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef jonasr het volgende:
[..]
lul![]()
Pas maar op voor die fietsers die hun voorrang nemen!
Ik kan heel angstaanjagend zijn!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met die mini lachen ze je hard uit denk ik zo.
http://www.badumtss.net/quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef -0- het volgende:
Mooi, werd net een beetje flauw van dat wachten op aanbiedingen.
Mag niet!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
alleen op de snelweg (alhoewel dit niks goedpraat)
Die zijn toch verbotenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef bambino het volgende:
Heb hier wel een grote maglite staan, dingen zijn echt zwaar.
Had je al gemerkt als je er vaker op klikt, dat de tss harder gaatquote:
Als ik moest kiezen tussen een honkbalknuppel en een maglite, dan koos ik serieus de maglitequote:
Oh?quote:
Zeker. Als er zo een grote voorbij komt voor niet al te veel, dan koop ik die wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen een honkbalknuppel en een maglite, dan koos ik serieus de maglite
Leugens!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Had je al gemerkt als je er vaker op klikt, dat de tss harder gaat
Kun je ze mee knijpenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een knijpkat.. Denk je dat dat net zo intimiderend werkt als een grote MacLite?
Mjah, honkbalknuppels geven ook zo weinig lichtquote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker. Als er zo een grote voorbij komt voor niet al te veel, dan koop ik die wel.
Is toch echt zoquote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leugens!
http://inception.davepedu.com
Hehe true.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mjah, honkbalknuppels geven ook zo weinig licht
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
OK ik ga even rustig eten maken en tv kijken en misschien even gamen daarna
BOX BOX BOX!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
als ik 1 keer klik is het elke keer hetzelfde.quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
http://hahgay.com/quote:Op donderdag 15 november 2012 16:27 schreef bambino het volgende:
[..]
als ik 1 keer klik is het elke keer hetzelfde.
Klik ik heel vaak achter elkaar, is het elke keer een andere.
Lijkt me niet random
Ik weet allang dat ik gelijk heb maar ik had geen zin om er nog op in te gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef bambino het volgende:
* bambino vraagt zich af hoe vaak melleyn aan het klikken is om het tegendeel te bewijzen
quote:
echt?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef jonasr het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Gaat verdomme sneller als ibood website
Ik las mn vriendin maakt het uit als ik hiermee klaarkomquote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
mjah altijd
mn vriendin maakt het uit als ik hiermee aankom
Dan moet je een andere vriendin zoekenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
mjah altijd
mn vriendin maakt het uit als ik hiermee aankom
Dat ookquote:Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las mn vriendin maakt het uit als ik hiermee klaarkom![]()
Dat is een logisch vervolg dan jaquote:Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan moet je een andere vriendin zoeken
Jah, oorbellen werden al geladen daar & bij men Ibood page stond de vorige aanbieding (dat bestek) er nog op.quote:
Die kan ik nog begrijpenquote:
Nice comebackquote:Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is een logisch vervolg dan ja
Nah, gewoon 1dgskoopjes ;P.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Melleyn het volgende:
Je moet ibood handmatig refreshen zodra iets is uitverkocht, dan ben je wel sneller.
Heb altijd beiden staanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef bambino het volgende:
ibood site loopt inderdaad achter.
Maar tijdens de box loopt 1dk vast omdat iedereen van 1dk daar dan ook op klikt.
Dus je kunt beter beide open hebben.
Zodra je de bel hoort F5 op ibood. En dan evt ik neem er een
ONSquote:
Your pointquote:
Hoor ik daar ook bij?quote:
quote:
quote:
2quote:Op donderdag 15 november 2012 16:37 schreef mrPanerai het volgende:
Was er al een box voorbijgekomen?
quote:
quote:
Die waren vannacht trouwens, 1tje rond 1 uur. ander kwart voor 3 ofzoquote:Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
En net vandaag heb ik het druk
Laten we het hopenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef jonasr het volgende:
Morgen brengt de sint nog een paar boxen hoor, ik ben er zeker van!
![]()
Daagquote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga jullie verlaten, was leuk. Lekker snel dagje zo
daag
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef EDMAN- het volgende:
Ik ga jullie verlaten, was leuk. Lekker snel dagje zo
daag
valt toch mee...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef Melleyn het volgende:
Gelukkig staat er een plaatje met de afmetingen bij, ik had zo niet gezien dat dat ding gigantisch is inderdaad.
Ben je niet meer aan het cheaten met water?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Melleyn het volgende:
Nee ik drink nu gewoon helemaal niks meer
Wat hebben ze gejat?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Nizno het volgende:
in de wacht bij postnl pakket service.........
What happend?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Nizno het volgende:
in de wacht bij postnl pakket service.........
nou het is al de tweede dag dat de bezorger het niet gehaald heeft binnen het tijdvak... dus ik wil weten waar dat sinterklaas cadeautje voor het nichtje van lief is....quote:
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Je hebt toch je refurbished zaag mee?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou het is al de tweede dag dat de bezorger het niet gehaald heeft binnen het tijdvak... dus ik wil weten waar dat sinterklaas cadeautje voor het nichtje van lief is....
Hmm misschien komt ie nog. Ze hebben hier ook wel eens om 8 uur 's avonds voor de deur gestaanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou het is al de tweede dag dat de bezorger het niet gehaald heeft binnen het tijdvak... dus ik wil weten waar dat sinterklaas cadeautje voor het nichtje van lief is....
[..]
Een heel shotjequote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga maar aan het sterke spul. Dubbelfris
Ik ziet hier aan de Crystal Clearquote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga maar aan het sterke spul. Dubbelfris
Dus ook bij deze.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoho, een shotje bij ieder Philipsproduct of rekensommetje in de foto
Er staat ook 27,95 + 5,95quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |