Ben je niet meer aan het cheaten met water?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Melleyn het volgende:
Nee ik drink nu gewoon helemaal niks meer
Wat hebben ze gejat?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Nizno het volgende:
in de wacht bij postnl pakket service.........
What happend?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef Nizno het volgende:
in de wacht bij postnl pakket service.........
nou het is al de tweede dag dat de bezorger het niet gehaald heeft binnen het tijdvak... dus ik wil weten waar dat sinterklaas cadeautje voor het nichtje van lief is....quote:
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Je hebt toch je refurbished zaag mee?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou het is al de tweede dag dat de bezorger het niet gehaald heeft binnen het tijdvak... dus ik wil weten waar dat sinterklaas cadeautje voor het nichtje van lief is....
Hmm misschien komt ie nog. Ze hebben hier ook wel eens om 8 uur 's avonds voor de deur gestaanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou het is al de tweede dag dat de bezorger het niet gehaald heeft binnen het tijdvak... dus ik wil weten waar dat sinterklaas cadeautje voor het nichtje van lief is....
[..]
Een heel shotjequote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga maar aan het sterke spul. Dubbelfris
Ik ziet hier aan de Crystal Clearquote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga maar aan het sterke spul. Dubbelfris
Dus ook bij deze.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoho, een shotje bij ieder Philipsproduct of rekensommetje in de foto
Er staat ook 27,95 + 5,95quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |