Oh en ik vond het nogal handig ik zit met 2 tabs hoef ik niet steeds te switchen om te kijken.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:10 schreef Melleyn het volgende:
Belletje loopt achter. Echt heel erg ook.
Je receiver.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef EDMAN- het volgende:
gaat rap (maar 5 mensen mogen die gebruiken?)
ja dus
Hmm, wel één uit het duurdere segmentquote:
Dit is idd wel een van de duurste.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hmm, wel één uit het duurdere segment(liever die laptop)
Wat zei je? Dr staat wel een leuke receiver te koop bij ibood?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:11 schreef essnhills het volgende:
Moeders wilde weten wat ze voor vriendlief moest kopen voor Sinterklaas.
En of er nog goede, betaalbare restaurants in Delft zijn
Mjah okequote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef bambino het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)roduct_code=45069640
Belletje liep hier gewoon normaalquote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Oh dat belletje is zeker traag, ik zag hier gepost worden receiver en ik zag nog een hele tijd die zaag...
Ik las in de chat dat ze de boel gereset hebben dus hopelijk werkt het weerquote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
Oh dat belletje is zeker traag, ik zag hier gepost worden receiver en ik zag nog een hele tijd die zaag...
Grote verschil is output niveau, 4k resolutie, 7,2 en internet. Dat heeft de mijne niet.quote:
Ik had hier wel eens last van een flippende voorraad balk daarstraks.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik las in de chat dat ze de boel gereset hebben dus hopelijk werkt het weer
Heb 'm helemaal niet gehoord. Misschien ben ik wel imuun geworden voor 't belletje.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Belletje liep hier gewoon normaal
Wie kan er de eerste jaren een tv met 4K kopen?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Grote verschil is output niveau, 4k resolutie, 7,2 en internet. Dat heeft de mijne niet.
Dat zijn mensen die hun bestelling niet afmakenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik had hier wel eens last van een flippende voorraad balk daarstraks.
En mis je dat alles?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Grote verschil is output niveau, 4k resolutie, 7,2 en internet. Dat heeft de mijne niet.
Nein.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Lekker dikke handschoenen, wie wil ze?
Vond ze ietwat boven budgetquote:Op donderdag 15 november 2012 16:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat zei je? Dr staat wel een leuke receiver te koop bij ibood?
Hehe, het kan best, het is alleen dikke geldverspilling.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef jonasr het volgende:
[..]
Wie kan er de eerste jaren een tv met 4K kopen?
Werkhandschoenen, hoef niet te klussen dus.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb ze gekocht, kan altijd van pas komenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:14 schreef Karina het volgende:
Absoluut niet.quote:
Ik? Ik ging naar huis, waar ik nu dus benquote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij andere dingen ging doen? Of is dat alweer voorbij?
Cool, dat wilde ik ff wetenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Absoluut niet.
output kom je niet eens aan.
Als ik die van mij op 50% volume zet, trilt het halve flatgebouw alvinden de buren niet grappig.
Geluid is super.
Een duopak is wel weer handig voor m'n twee linker handen. Op zich.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:15 schreef Melleyn het volgende:
Een duopack. Krijg je een linker en een rechter.
quote:
Links toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Alhoewel, op de foto staat 2 keer een rechter
Zeker.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Cool, dat wilde ik ff weten(dan heb ik daar dus ook genoeg aan)
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik? Ik ging naar huis, waar ik nu dus benZometeen eten maken en even tv kijken, net Criminal Minds opgehaald
hehe scherp, maar inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Alhoewel, op de foto staat 2 keer een rechter
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |