Held!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Zeker.
7.2 zou leuk zijn maar ik kan het niet eens kwijt.
En dan moet je ook 7,2 speakers halen dus reken maar op 400 euro boven op de receiver.
Dat is het gewoon niet waard.
Je krijgt 2paar dusquote:Op donderdag 15 november 2012 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Alhoewel, op de foto staat 2 keer een rechter
Zeker niet duurquote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef jonasr het volgende:
[..]
Je krijgt 2paar dus.
2links, 2rechts ;P.
Niet slecht voor 13euro
Blegh.. Tartaartjes..quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Sperciebonen en een tartaartje en rostirondjes.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:18 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook zoiets, maar dan van Deal Extreme
Van vlees vind ik weinig niet lekker.. tartaar is één van die dingenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach echt heel lekker vind ik het niet, maar je moet wat
Ik houd niet zo van karbonaatjes of andere lapjes, biefstuk wel, maar dat is een beetje te duur.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van vlees vind ik weinig niet lekker.. tartaar is één van die dingen
Lekker veilig in de autoquote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Zo naar huis rijden (45 minuten!) en eten halen. Verloren tijd
oh wacht. smartphone
Smartphone koopt je toch gewoon in China?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef EDMAN- het volgende:
Zo naar huis rijden (45 minuten!) en eten halen. Verloren tijd
oh wacht. smartphone
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vindquote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van karbonaatjes of andere lapjes, biefstuk wel, maar dat is een beetje te duur.
Mjah je hebt gelijk. Ik kijk wel uit, maar ben wel zo'n lul die whatsappt in de auto (en nu dus hunt)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker veilig in de autoKijk je uit?
Deze niet, deze zijn ieniemieniequote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef essnhills het volgende:
Maar MacLites zijn er toch voor om inbrekers mee te slaan?
[..]
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vind
Met die mini lachen ze je hard uit denk ik zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef essnhills het volgende:
Maar MacLites zijn er toch voor om inbrekers mee te slaan?
[..]
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vind
lulquote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mjah je hebt gelijk. Ik kijk wel uit, maar ben wel zo'n lul die whatsappt in de auto (en nu dus hunt)
alleen op de snelweg (alhoewel dit niks goedpraat)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef jonasr het volgende:
[..]
lul![]()
Pas maar op voor die fietsers die hun voorrang nemen!
Ik kan heel angstaanjagend zijn!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met die mini lachen ze je hard uit denk ik zo.
http://www.badumtss.net/quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef -0- het volgende:
Mooi, werd net een beetje flauw van dat wachten op aanbiedingen.
Mag niet!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
alleen op de snelweg (alhoewel dit niks goedpraat)
Die zijn toch verbotenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef bambino het volgende:
Heb hier wel een grote maglite staan, dingen zijn echt zwaar.
Had je al gemerkt als je er vaker op klikt, dat de tss harder gaatquote:
Als ik moest kiezen tussen een honkbalknuppel en een maglite, dan koos ik serieus de maglitequote:
Oh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |